close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...

    جستجوگر هوشمند

    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات

    دو سلاح راهبردی "مسکو" در "لاذقیه" به کمک ارتش سوریه آمد.

    به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه در نبرد با تروریست های تکفیری از کمک نیروی هوایی و زمینی ارتش فدراسیون روسیه کمک گرفتند و به توفیقات مهمی نائل آمدند.


    ارتش فدراسیون روسیه از دو سلاح راهبردی در این استان بیشتر از سایر سلاح هایش استفاده می‌کند که آن‌ها "راکت انداز توس" و پهپاد "اورلان 10" هستند و در زمین و هوا تروریست ها را دچار مشکل جدی کرده‌اند.



    **مشخصات راکت انداز "توس"

    "توس Tos-1 " یک راکت انداز ساخت اتحاد جماهیر شوروی سابق است که سبقه استفاده از آن به جنگ افغانستان بازمی‌گردد . این راکت انداز دارای لانچر 24 تایی بوده که تا 6 کیلومتر برد موثر تقریبی داشته و وزن هر راکتی که حمل می‌کند تا 217 کیلوگرم است و می‌تواند مواضع دشمنان از جمله پست‌های فرماندهی را مورد اصابت قرار داده و منهدم کند.


    دو سلاح راهبردی

    دو سلاح راهبردی


    دو سلاح راهبردی


    ایده ساخت یک آتش افکن سنگین کوتاه برد ، مجهز به لانچر پرتاب راکت که قابلیت شلیک مهمات با سر جنگی آتشزا و ترموباریک را داشته باشد به اواخر دهه 70 میلادی بازمیگردد . این سیستم رزمی مرکب است از خودرویی زرهی ، راکت انداز و حمل کننده و بارگذار مهمات که در اوایل دهه 80 در صنایع Kbtm در "اومسک" با نام "Tos-1 " گسترش یافت . توسعه "توس – 1 " برای مدت‌های مدید به صورت محرمانه باقی مانده بود.



    ** میلیتاری تودی: ماکزیمم برد راکت انداز توس 6 کیلومتر است

    سایت میلیتاری تودی (Military -Today) درباره خصوصیات این راکت انداز می‌نویسد: این راکت انداز با وزن بیش از 44 تن، طول بیش از 7 متر و برد 6 کیلومتر ویژگی‌های خاصی دارد و در این سیستم همانند مدل اصلی ، دو انتخاب برای کلاهک موشک وجود دارد : کلاهک اشتعال شدید و کلاهک ترموباریک (Thermobaric) ، کلاهک های ترموباریک که با نام کلاهک‌های خلا هم شناخته می‌شوند با استفاده از اکسیژن موجود در هوا برای سوختن، یک ابرانفجاری قدرتمند ایجاد می‌کنند که برای پاکسازی استحکامات و سنگرها سلاحی ایده‌آل است .


    این سایت ادامه داد: برای حمایت این سیستم راکت انداز، خودروی جدیدی موسوم به " TZM-T" توسعه یافته که وظیفه‌ی حمل و بارگذاری کردن راکت‌ها روی سیستم راکت انداز را دارد . این خودرو 2 محفظه‌ی حمل راکت که هر کدام دارای ظرفیت 12 راکت هستند را با خود حمل می‌کند و یک جرثقیل در وسط دو محفظه‌ ، کار جابجایی راکت‌ها را انجام می‌دهد . خودروی " TZM-T " همچنین دارای 400 لیتر سوخت اضافی برای راکت انداز است .



    دو سلاح راهبردی

    دو سلاح راهبردی


    سایت میلیتاری تودی (Military -Today) عنوان داشت: شاسی این پرتابگر مشتق از تانک " T 72 " بوده و هر 12 پرتابگر یک شاسی جداگانه دارد. این خودرو دارای سه خدمه، شامل فرمانده، توپچی و راننده است که با یک سیستم کنترل آتش مدرن نصب شده و این سایت با اشاره به توانمندی‌های "راکت انداز توس" یادآور شد: مینیموم رنج این راکت انداز 400 متر و ماکزیمم رنج آن 6000 متر (6 کیلومتر) است.



    وظیفه پیش بینی شده برای "توس-1" درگیری با نفرات ، تجهیزات و ساختمان‌ها ، از جمله استحکامات ، زاغه‌های مهمات و سنگرهای دشمن است. این خودروی رزمی تحت فرمان واحدهای پیاده یا تانک عمل می‌کند. این موشک اندازهای ساخت روسیه، توانایی نظامی نیروهای ارتش سوریه را در جنگ با تندروهای سازمان القاعده و داعش و تروریست‌های سازمان یافته تقویت خواهد کرد.



    "راکت اندازهای توس" با قدرت آتش سنگین و با توانمندی از بین بردن مواضع و پست‌های فرماندهی گزینه بسیار خوبی هستند تا مواضع داعش در شرق و شمال شرق سوریه از جمله "حسکه" ، "دیرالزور " و "رقه" را متزلزل کرده و باعث عقب نشینی تروریست‌های تکفیری از مواضع خود شوند و تاکنون عملکرد قابل قبولی در لاذقیه در غرب سوریه داشت.



    **مشخصات پهپاد "اورلان 10 "


    یکی از سلاح هایی که ارتش روسیه برای شناسایی مواضع و پایگاه های نظامی تروریست ها در غرب سوریه به کار می‌برد ، پهپاد "اورلان 10" است که نقش مهمی در شناسایی مواضع گروه های مسلح دارد و این مهم باعث بمباران دقیق تر جنگنده های روسی می‌گردد.


    پهپاد "اورلان 10" با وزن مفید 15 کیلوگرم، وزن حمل مفید 6 کیلوگرم، موتور بنزین سوز، سرعت سیر هوایی 90-150 کیلومتر بر ساعت ، حداکثر مدت زمان پرواز (مداومت پروازی) 16 ساعت ، دارای قابلیت های ویژه‌ای است.




    دو سلاح راهبردی

    دو سلاح راهبردی



    سایت روسا (Ruvsa) درباره پهپاد "اورلان 10 " نوشت: این پهپاد ساخت فدراسیون روسیه با موتور احتراق داخلی MTOW، وزن قریب به 15 کیلوگرم ، حداکثر بار 5 کیلوگرم، سرعت بین 90 تا 150 متر بر ثانیه، استقامت 16 ساعت ، سقف پروازی 5 کیلومتر با توانمندی عکاسی و فیلمبرداری، تصویرساز مادون قرمز و دوربین های پیشرفته و شرایط عملیاتی دارای قابلیت های مختلفی است.




    * پهپاد "اورلان 10" به عنوان دسته هواپیماهای برد کوتاه تا 300 کیلومتر طبقه بندی می‌شود

    سایت اینفورم ناپالم (Inform Napalm) با اشاره به قابلیت های پهپاد "اورلان 10" عنوان داشت: این پهپاد دارای ایستگاه‌های کاری خودکار از اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین و اپراتور محموله، سیستم تغذیه کننده آنتن از فرمان تله متری را داراست.


    این سایت ادامه داد: پهپاد "اورلان 10" به عنوان دسته هواپیماهای برد کوتاه تا 300 کیلومتر طبقه بندی می‌شود؛ مزایای این پهپاد بیش از هواپیماهای بدون سرنشین مشابه است و مدت زمان پرواز و برد قابل قبولی دارد.


    سایت اینفورم ناپالم (Inform Napalm) یادآور شد: این پهپاد نیازی به باند پروازی ندارد و از طریق سیستم پرتابگر منجنیق مانند می‌توان آن را به پرواز عملیاتی درآورد و محموله این هواپیما بر اساس ماموریتی که دارد می‌توان تغییر داد.


    سخنگوی ارتش روسیه گفت: " یگان‌های شناسایی از پهپادهای "اورلان-10 " برای نخستین بار است که به منظور ردیابی اهداف نقطه‌ای و گسترده در مناطق کوهستانی مرتفع استفاده می‌کنند". البته اکنون پهپاد "اورلان 10" در جنگ سوریه و علیه تروریست‌های تکفیری در غرب این کشور مورد استفاده قرار گرفته و چشم انداز پیروزی‌‍‌های ارتش و نیروهای مردمی این کشور را در نبرد با گروه های مسلح روشن تر می‌کند.

    در آغاز جنگ ضد داعش که از دهه اول مهرماه شروع شد‌، فدراسیون روسیه تجهیزات انبوهی همچون "ناوهای جنگی" ، "جنگنده‌های کلاس سوخو"، را ارسال و موشک‌های مختلفی را روی لانچر فرستاد و پهپاد "اورلان 10 " و "راکت اندازهای توس" یک گام روبه جلو در مبارزه "کرملین" با تروریست های تکفیری است.


    ارتش روسیه در راستای کمک به نیروهای سوری با بمباران مواضع تروریست ها در استان های مختلف سوریه و به خصوص "لاذقیه" تروریست ها را زمینگیر کرده و از زمانی که نیروهای روسی به کمک سوریه آمدند، بیش از 300 کیلومتر مربع از لاذقیه آزاد شده است.


    گزارش از محمد زرچینی

    ۵ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه در نبرد با تروریست های تکفیری از کمک ...

    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات

    sadkhabar.ir/fa/.../دو-سلاح-راهبردی-کرملین-در-لاذقیه-تصاویر-و-مشخصا...
    ۱ ساعت پیش - به گزارش صد خبر ؛ ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه در نبرد با تروریست های تکفیری از کمک نیروی هوایی و زمینی ارتش فدراسیون روسیه کمک ...
    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات. زمان دریافت خبر : پنجشنبه 01 بهمن 1394 ساعت 7:52. به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی ...


    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات ...

    khabarfarsi.com/n/15560533
    ۴ ساعت پیش - ارتش فدراسیون روسیه از دو سلاح راهبردی در این استان بیشتر از سایر سلاح هایش استفاده می کند که آن ها "راکت انداز توس" و پهپاد "اورلان 10" هستند و ...

    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و ... - خبرچه

    khabarche.ir/.../دو-سلاح-راهبردی--کرملین--در--لاذقیه----تصاویر-و-مشخ...
    ۴ ساعت پیش - ارتش سوریه صبح پنجشنبه یکم بهمن ماه 1394 خبر دو سلاح راهبردی.
    ۴ ساعت پیش - دو سلاح راهبردی کرملین در لاذقیه + تصاویر و مشخصات. دو سلاح راهبردی مسکو در لاذقیه به کمک ارتش سوریه آمد. مطلب در سایت اصلی ...

    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات - Like

    pajvak.com/.../دو-سلاح-راهبردی-کرملین-در-لاذقیه-تصاویر-و-مشخصات
    ۴ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه در نبرد با تروریست های تکفیری از کمک ...
    ۵ ساعت پیش - دو سلاح راهبردی "مسکو" در "لاذقیه" به کمک ارتش سوریه آمد.

    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات

    www.chitva.com/.../دو-سلاح-راهبردی-کرملین-در-لاذقیه-تصاویر-و-مشخ...
    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات. مشاهده متن اصلی خبر در سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان · درباره ما; |; تماس با ما. تمامی اخبار توسط نرم ...

    دو سلاح راهبردی کرملین در لاذقیه + تصاویر و مشخصات | فيدگاه

    feedgah.com/lastnews/.../دو-سلاح-راهبردی-کرملین-در-لاذقیه-تصاویر/
    ۵ ساعت پیش - دو سلاح راهبردی کرملین در لاذقیه + تصاویر و مشخصات دو سلاح راهبردی مسکو در لاذقیه به کمک ارتش سوریه آمد.

    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" تصاویر و مشخصات ... - خانه

    newsfile.ir/.../دو+سلاح+راهبردی+%26quot%3Bکرملین%26quot%3B+در+...
    دو سلاح راهبردی "مسکو" در "لاذقیه" به کمک ارتش سوریه آمد.
    ۴ ساعت پیش - آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی · لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. رضاییان : قهرمانی در لیگ وزنه برداری دور از ذهن نیست · جراحی لوزه ها برای ...

    تماس با ما

    khabarontime.ir/.../دو-سلاح-راهبردی-کرملین-در-لاذقیه-تصاویر-و-مشخ...
    خبر-آنتایم-دو-سلاح-راهبردی-مسکو-در-لاذقیه-به-کمک-ارتش-سوریه-آمد.
    دو سلاح راهبردیکرملین” در “لاذقیه” + تصاویر و مشخصات. دو سلاح راهبردی "مسکو" در "لاذقیه" به کمک ارتش سوریه آمد. برچسب مخصوص برای فید ها ۱۳۹۴-۱۱-۰۱.
    ۴ ساعت پیش - دو سلاح راهبردیکرملین” در “لاذقیه” + تصاویر و مشخصات دو سلاح راهبردی “مسکو” در “لاذقیه” به کمک ارتش سوریه آمد.

    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات - خانه

    shababpress.ir/دو-سلاح-راهبردی-کرملین-در-لاذقیه-ت/
    ۳ ساعت پیش - دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات به گزارش شباب پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران دو سلاح راهبردی “مسکو” در “لاذقیه” به ...
    ۴ ساعت پیش - براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اين محصول اينجا را کليک کنيد ... روش خريد: ... دو سلاح راهبردیکرملین” در “لاذقیه” + تصاویر و مشخصات ...

    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات ...

    eparsi.com/1394/11/دو-سلاح-راهبردی-کرملین-در-لاذقیه-ت/
    ۴ ساعت پیش - ارتش فدراسیون روسیه از دو سلاح راهبردی در این استان بیشتر از سایر سلاح هایش استفاده می‌کند که آن‌ها “راکت انداز توس” و پهپاد “اورلان ۱۰” هستند و ...
    دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات ... 12518, بازدید رییس دانشگاه از دو پایگاه سلامت در حاشیه شهر کرمان. 12516, چهارمین جلسه ایراپن در مرکز ...
    ۵ ساعت پیش - ارتش فدراسیون روسیه از دو سلاح راهبردی در این استان بیشتر از سایر سلاح هایش استفاده می‌کند که آن‌ها "راکت انداز توس" و پهپاد "اورلان 10" هستند و ...
    دو سلاح راهبردیکرملین” در “لاذقیه” + تصاویر و مشخصات. 16/01/21 ... چشم کمپانی‌های جهان به بازار بکر فناوری اطلاعاتایران. 16/01/21. bigtheme ...

    در مذاکره با آمریکا پیرامون FMS چه گذشت/تهدید سیاست ...

    sahandnet20.ir/tag/در-مذاکره-با-آمریکا-پیرامون-fms-چه-گذشتته/
    دو سلاح راهبردیکرملین” در “لاذقیه” + تصاویر و مشخصات. 4 ساعت پیش اخبار, سیاسی ۰ · ۴۰۳۸۶۹۵_۳۸۶٫png. دو سلاح راهبردی “مسکو” در “لاذقیه” به کمک ارتش سوریه آمد.

    تفریغ بودجه؛ غلط‌گیری که دخل‌ و خرج‌های کشور را هدایت می‌کند ...

    sahandnet20.ir/tag/تفریغ-بودجه؛-غلط‌گیری-که-دخل‌-و-خرج‌/
    دو سلاح راهبردیکرملین” در “لاذقیه” + تصاویر و مشخصات. 4 ساعت پیش اخبار, سیاسی ۰ · ۴۰۳۸۶۹۵_۳۸۶٫png. دو سلاح راهبردی “مسکو” در “لاذقیه” به کمک ارتش سوریه آمد.
    ۲ ساعت پیش - دو سلاح راهبردی "مسکو" در "لاذقیه" به کمک ارتش سوریه آمد. ... دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه". ••••• پنجشنبه 01 ... **مشخصات راکت انداز "توس"
    ۴ ساعت پیش - دو ماهواره تا کنون با دانشمندان داخلی ساخته و میمون به فضا فرستاده و زنده .... + تصاویر دو سلاح راهبردی"کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات عارف ...

    گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرائی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

    www.dkhabar.ir/گزارش-عملکرد-دستگاه‌های-اجرائی-در-ترو/
    ۱۸ ساعت پیش - "زیرساخت‌های ترور" اسرائیل در "حلب" و "درعا" + تصاویر · اگر عربستان ... دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات · مقام ارشد دومین ...
    ... دو سلاح راهبردیکرملین” در “لاذقیه” + تصاویر و مشخصات · هیئت انتخاب جو زده ... به دار آویخت/درگیری با کفش پاشنه بلند با کوری پسر جوان خاتمه یافت +تصاویر ...
    ۳۰ دقیقه پیش - وی که اخیرا و با هدایت سرویس اطلاعات خارجی انگلستان درصدد فروش دو شبکه ... دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات.

    پیشخوان خبری | رابین هوشمند سیستم

    rabinsofts.ir/پیشخوان-خبری/
    پروژه تلاش دو با هدف افزایش ظرفیت شبکه انتقال به میزان 800 گیگ در دست اجراست دی ۳۰, ... دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات بهمن ۱, ۱۳۹۴.
    ۳ ساعت پیش - "زیرساخت‌های ترور" اسرائیل در "حلب" و "درعا" + تصاویر · اگر عربستان ... دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" +تصاویر و مشخصات · مقام ارشد دومین ...

    بارمان نیوز

    barmannews.ir/
    تصاویر شیائومی Mi 5 منتشر شد ... حالا تصاویر یا بهتر . ... دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات · ردپای «بخش خصوصی» در سفرهای خارجی ...

    ژاپن بدنبال توسعه روابط سیاسی و تجاری با ایران - پارست

    www.parset.com/.../3991816_zhapn_badnabal_tosaeh_roabt_siasy_o_taj...
    ۴ ساعت پیش - بنابراین گزارش، با وقوع جنگ جهانی دوم در سال ۱۳۲۱، روابط دو کشور قطع گردید .... دو سلاح راهبردی "کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات باشگاه ...

    nclick

    nclick.ir/
    كل تردد ثبت‌شده براساس آخرين اطلاعات دريافتي از 1685 ترددشمار فعال درمحورهاي .... میزبان المپیک2016 · دو سلاح راهبردی"کرملین" در "لاذقیه" + تصاویر و مشخصات ...
    دو سلاح راهبردی کرملین در لاذقیه + تصاویر و مشخصات · ◈ ردپای «بخش ... تهران آغاز می شود. وزیر اطلاعات:امیداریم انتخاباتی پرشور همراه با مشارکت بالا داشته باشیم.
    ۴ روز پیش - یکی از سلاح هایی که ارتش روسیه برای شناسایی مواضع و پایگاه های نظامی تروریست ها در غرب سوریه به کار .... پهپاد "اورلان 10 " ؛ پیروز نبردهای "لاذقیه" تصاویر "کرملین" از این پهپاد در سوریه استفاده می‌کند. .... ۳ ساعت پیش - تصویر و مشخصات سخت‌افزاری وایب ایکس . .... ارسال دو فروند میل 24 جدید روسی به لاذقیه .
    ۴ روز پیش - دو کشته و 12زخمی در درگیری مسلحانه یکی از روستاهای بهبهان دی ۳۰, ۱۳۹۴ ... عصر ایذه: “کرملین” از این پهپاد در سوریه استفاده می‌کند. ... ها و تحلیلگران بیش از 300 کیلومتر مربع از این استان راهبردی آزاد شده است. یکی از سلاح هایی که ارتش روسیه برای شناسایی مواضع و پایگاه های نظامی ... **مشخصات پهپاد “اورلان 10 ”.

    پهپاد "اورلان 10 " ؛ پیروز نبردهای "لاذقیه" - ندای هیرمند

    nedayehirmand.ir/detail/News/422909/13
    ۴ روز پیش - پهپاد "اورلان 10 " ؛ پیروز نبردهای "لاذقیه" + تصاویر ... رسانه ها و تحلیلگران بیش از 300 کیلومتر مربع از این استانراهبردی آزاد شده است. یکی از سلاح هایی که ارتش روسیه برای شناسایی مواضع و پایگاه های ... **مشخصات پهپاد "اورلان 10 " ... شمال" (بنابر تصمیم مقامات کرملین) مستقر شود و این هواپیمای بدون سرنشین ...

    حمله موشکی کرملین به تروریستها از دریای خزر با چه سلاح ...

    www.parsnews.com/.../313913-حمله-موشکی-کرملین-به-تروریستها-از-د...
    ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استفاده روسیه از مهمات ویژه در سوریه+ تصاویر ... بی بی سی می نویسد: موشک‌های دوربردی که از عرشه کشتی شلیک می شوند یکی از سلاح های مورد استفاده آمریکا ... از روی شواهدی که از پایگاه هوایی روسیه در لاذقیه جمع آوری شده می‌توان دید ... این جنگنده دو موتوره است و دو صندلی دارد و شرکت سوخوی روسیه آن را تولید می کند.

    خبرگزاری تسنیم - مشت آهنین کرملین در سوریه

    www.tasnimnews.com/fa/news/1394/07/.../مشت-آهنین-کرملین-در-سوریه
    ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصویر 23 ... کرملین در برنامه پیش روی خود همراهی نامحسوس پکن را نیز کسب کرده بود زیرا که ... پایگاه دریایی در طرطوس و پایگاه هوایی در لاذقیه را برقرار می‌‌کنند. دو ناو جنگی روس با نام‌های «کورولف» و «الکساندراوتراکوفسکی» از تنگه‌های .... المیادین انبار شدن هزاران تُن سلاح و مهمات توسط روسیه در سوریه را نشانه در ...

    استقرار «مسکوا» و «اس 400» در سوریه+ تصاویر و مشخصات ...

    khatabshekan.ir › پیشخوان › غیر تولیدی › نقلی
    ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استقرار «مسکوا» و «اس ۴۰۰» در سوریه+ تصاویر و مشخصات ... سردمداران “کرملین” تصمیم بگیرند برخی “تجهیزات نظامی” را به سوریه گسیل دهند. ... راهبردی با ترکیه خواهد شد که البته نظرات مختلفی توسط کارشناسان و رسانه‌های خارجی مطرح شده است. ... استراتژیک، موشک های بالستیک تاکتیکی و سلاح های دیگر است.

    خبـر23 | لغو تحریم‌ها خط قرمز ما در مذاکرات هسته‌ای بود/ به همه ...

    khabar23.ir/item-34088-لغو-تحریم-ها-خط-قرمز-ما-در-مذاکرات-هسته
    ۳ ساعت پیش - "زیرساخت‌های ترور" اسرائیل در "حلب" و "درعا" + تصاویر · مقام ارشد دومین اقتصاد جهان اولین میهمان پسابرجام/ آیا راه ابریشم دیگری پیش‌روی ایران است ...

    فىلم موشک هوافضا

    www.khabareruz.ir/search/?q=فىلم%20موشک%20هوافضا&page=5
    تانک‌های قدرتمند جهان در یک نگاه+تصاویر ... مشخصات خاستگاه : آلمان غربی تاریخچه خدمت: ۱۹۶۵ - تاکنون تاریخ تولید : ۱۹۶۵ تا ... شرکت آلمانی "هکلر اند کخ" آلمان خط تولید سلاح ژ-۳ را در ایران راه اندازی کرده و تا زمان ... گزارش کمیسیون برجام مجلس روز یکشنبه 12 مهرماه پس از دو ماه بررسی برنامه جامع اقدام .... طرطوس و لاذقیه دو نقطه حیاتی.
    این مقام کاخ کرملین ادامه داد: «آنها(ایرانی‌ها) به کل سلاح‌های ما علاقه‌مند هستند چون آنها ارتش بزرگی دارند اما به ... این عملیات با انفجار دو ساختمان که پیش از این نیروهای ارتش از طریق تونلها آن را بمبگذاری کرده بودند ... ارتش سوریه جاده راهبردی«حلب دمشق» را قطع کرد ... پیشروی ارتش سوریه در حومه لاذقیه/ تسلط بر یک روستای استراتژیک.

    پوتین به دنبال احیای «ابرقدرت شرق» - فرارو

    fararu.com/fa/news/243241/پوتین-به-دنبال-احیای-ابرقدرت-شرق
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما پوتین چگونه می‌خواهد طرح و نقشه راهبردی منطقه را از نو طراحی کند؟ ... نزدیکی بیشتر به عربستان، استفاده کند؛ آن‌هم در شرایطی که دو موضوع رقابت با ... برخی گزارش‌ها هم از متوقف‌شدن محموله‌های اسلحه روسی به بندر «لاذقیه» خبر دادند. ... در زمره شکننده‌ترین روابط دیپلماتیک این روزهای کرملین در خاورمیانه به‌شمار آورد.
    ارتش فدراسیون روسیه در دو ماهه اخیر عملکرد قابل قبولی در مبارزه با تروریست‌های ... مطرح کردند که فدراسیون روسیه قصد دارد تا دومین پایگاه هوایی خود پس از پایگاه هوایی "حمیمیم" در "لاذقیه" را ... فیلم و تصاویر انبار سلاح داعش در عملیات پاکسازی بیجی ... استقرار رزم‌ناو "مسکوا" و سامانه موشکی "اس 400" در سوریه + تصاویر و مشخصات.

    مشرق نیوز آخرین اخبار ایران و

    shiq.ir/p/269711f027e5897058fa25850fc3925c13
    جدیدترین تحولات میدانی سوریه؛ آخرین نفس‌های تروریست‌ها در لاذقیه/ ارتش ... فعالیت‌های شیخ زکزاکی در نیجریه +دانلود مستند دو قسمتی از خون جُون که نام آن ... 76 سال پيش +عکس ورود محموله‌های سلاح‌های روسی به عراق +عکس قديمی‌ترين پادشاه زنده .... سیگار سرنوشت نامشخصِ ۱۰ مفقود ایرانی فاجعه منا کرملین دیدار سردار سلیمانی با ...
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود:« دو کشتی حامل تانک به بندر ساحلی طرطوس رسیده اند. ... وزیر خارجه روسیه افزود که کشورش همچنان سلاح و تجهیزات در اختیار نیروهای ... سخنگوی کرملین در همین رابطه روز سه شنبه اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور ... مستقیم از طریق تاسیس پایگاه هوایی در لاذقیه) تا آمریکا را ناگزیر به گفتگو با ...

    رويکرد - دستاوردهای میدانی مهم ارتش سوریه در لاذقیه

    rooykard.ir/fa/doc/news/.../دستاوردهای-میدانی-مهم-ارتش-سوریه-لاذقیه
    ۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش این شبکه، ارتش سوریه توانست دو کوه راهبردی النوبه و السید را در حومه شمال شرقی لاذقیه به کنترل خود درآورد. ارتش سوریه همچنین توانست ...

    راه ساله

    quranblogging.ir/راه-ساله/
    دروازه‌بان ۳۱ ساله خارجی در راه پرسپولیس ورزشی دوشنبه ۲۸ دي ۹۴ ساعت ۲۱ ۴۷ تصوير ... این محور کم عرض و پرتردد از جمله راه های ارتباطی راهبردی استان مرکزی محسوب ...

    اندیشکده راهبردی تبیین - اندیشکده‌های انگلیسی‌زبان در ...

    tabyincenter.ir/.../اندیشکده‌های-انگلیسی‌زبان-در-هفته‌ای-که-گذشت؛-شمار...
    ۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسرائیل در صورت وقوع دو سناریوی ذیل اقدام به اقدام نظامی علیه داعش می‌نماید: 1. .... باقی‌مانده و برنامه‌ی دوم کمک به افزایش امنیت اقلیت علوی پیرامون لاذقیه است. ... بااین‌وجود احتمالاً کرملین محاسبه می‌کند که مخاطرات در سوریه ... به‌طورقطع اسرائیل وجود سلاح‌های پیشرفته در اسلحه‌خانه‌‌های سوری که .... تصویر امنیتی جدید.
    ۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد حمله ترکیه به جنگنده روسی «سوخو ۲۴»، «اقدامی ... وی علاوه براین گفت: در حال حاضر کانال ارتباطی برای تبادل اطلاعات میان روسیه ... روز سه‌شنبه گذشته دو فروند اف-16 ترکیه به جنگنده سوخو 24 روسیه در مرز ... 12 ساعت عملیات نجات و امداد، نجات داده و به پایگاه حمیمیم در لاذقیه منتقل شد.

    هدف روسها از استقرار اس 400 در سوریه چیست؟ +عکس - زمان

    www.zamannews.ir/.../61865-هدف-روسها-از-استقرار-اس-در-سوریه-چیست...
    ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حداکثر واکنش کرملین در بُعد نظامی، شامل دو اقدام شود؛ اول، استقرار موشک‌های ... سامانه موشک های دوربرد اس-400 هم اکنون به لاذقیه سوریه منتقل شده است.
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سه سامانه دفاع هوایی و موشکی "کرملین" تاکنون در سوریه مستقر شده است. ... با توجه به تنوع گروه‌های تروریستی در اطراف "لاذقیه و حلب" این سامانه در خط اول ... های کروز استراتژیک، موشک های بالستیک تاکتیکی و سلاح های دیگر است. ... و داشتن دو سری توپ ۳۰ میلی متری ضد هوایی عنوان داشت: سیستم کنترل آتش ...

    نیروی دریایی به موشک کروز دریایی قدیر مجهز شد+عکس ...

    elat.ir/1394/09/نیروی-دریایی-به-موشک-کروز-دریایی-قدیر-م/
    ۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نگرانی اسرائیل از “استقرار سامانه موشکی اس ۴۰۰ ” در “لاذقیه” + نقشه و تصاویر .... به گزارش علت، به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار ... امیر سیاری با بیان اینکه اژدر وموشک دو سلاح مهم و استراتژیک یگان های دریایی در سطح وزیردریا .... هدیه ویژه کرملین به مقامات روسیه.
    ۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح آمریکا برای سرنگونی بشار لو رفت+تصاویر ... مخفی برای انتقال سلاح از زرادخانه‌های ارتش لیبی به گروه‌های مسلح مخالف دولت اسد استفاده کردند. ... خود با عنوان «فلج راهبردی آمریکا» در دانشگاه براون (۸آپریل ۲۰۱۵)، اعتراف کرد: ... فایل کامپیوتری در برگیرنده (نام و مشخصات) هزاران مجاهد بود که با کمک سیا جذب و ...
    ۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به عقیده احمد، آن چه روابط این دو متحد را تیره ساخت، مساله ورود نیروهای ... دال بر تغییر تصمیم راهبردیایالات متحده در حمایت از شورشیان سوریه ارایه نمی‌شود. ... رژیم سوریه با حمایت ایران، روسیه و چین کنترل نواحی در مناطق غربی (طرطوس و لاذقیه) را بر ... روشن شدن عمق و جزییات این طرح برای رهبران کرملین بود که ورود ...
    ۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد: این پیام شفاهی کرملین را ژنرال روس فعال در اتاق ... پهپادها و دریافتاطلاعات امنیتی از مقامات سوری به بمباران هشت زرادخانه سلاح و مهمات ... مشخص کردن اهداف» به مواضع تروریست ها در استان لاذقیه حمله کردند. ... گشود و این اقدام نظامی میدانی قطعا نتایج سیاسی و راهبردی بزرگی را در منطقه ...

    Razaq Mamoon\'s Web Blog - Facebook

    https://www.facebook.com/rmowb/.../14258377244475...
    آیا دو گروه اپوزیسیون سیاسی با نام "شورای حراست و ثبات افغانستان" به رهبری استاد ..... یکی از مشاوران ارشد کرملین در امور خاورمیانه، اواخر سال 2012 به من گفت که اسد پس از ... ارسال اطلاعات نظامیان آمریکا به ارتش سوریه و انتقال سلاح های از رده خارج به .... وی افزود: «هدف راهبردی که در پی آن هستیم، پاکسازی کریدور دمشق به لاذقیه و ...
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استراتژی عبور کرملین از ناکامی واشنگتن در سوریه .... می‌دانند که تصمیم‌های راهبردی تنها در جریان ملاقات و مذاکره حضوری روسای جمهوری دو کشور محقق ...

    بازتاب امروز - چرا روسها در سوریه تغییر رویه دادند؟

    www.baztabemrooz.com/fa/doc/.../چرا-روسها-سوریه-تغییر-رویه-دادند
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحلیل روزنامه روسی پیرامون رویکرد جدید کرملین و نقش روسیه و آمریکا در حل بحران سوریه. ... با توجه به این که توافقات راهبردی می تواند فقط در ملاقات سران دو کشور حاصل شود، روزنامه نیویورک ... ارتش سوریه وارد شهرک استراتژیک سلمی در حومه لاذقیه شد ... 5 سلاح ایران که سعودی‌ها باید از آن وحشت کنند+ تصاویر.

    واکنش اسرائیل به سفر اسد به روسیه - افکارخبر

    www.afkarnews.ir/...8/458938-واکنش-اسرائیل-به-سفر-اسد-به-روسیه
    ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش افکارخبر، چندی پیش، رژیم صهیونیستی، گزارش راهبردی خود در ... کرد، ولادیمیر پوتین با دو هدف در سوریه وارد شده است: ۱ - حمایت از منافع روسیه در ... انجام این سفر، از آن آگاه شوند، تا اینکه خود کرملین آن را اعلام کرد و این نشان دهنده این ... شده و این تصاویر مربوط به پایگاه هوایی روسیه در فرودگاه «حمیمیم» در ...

    تماس غیر مستقیم نظامیان آمریکا با ارتش اسد - آرمان پرس

    armanpress.ir/fa/news/.../تماس-غیر-مستقیم-نظامیان-آمریکا-با-ارتش-اسد
    ۶ روز پیش - آمریکا و سوریه در زمینه مبارزه با القاعده که دشمن مشترک هر دو محسوب می شد .... ارسال اطلاعات نظامیان آمریکا به ارتش سوریه و انتقال سلاح های از رده خارج .... به اوباما گفته شده بود که پوتین فیلم قتل وحشیانه قذافی را سه بار دیده است. ... وی افزود: «هدف راهبردی که در پی آن هستیم، پاکسازی کریدور دمشق به لاذقیه و پایگاه ...
    ۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رسانه ها گزارش داده اند که هر دو خلبان هواپیمای روسی موفق شده بودند زنده با چتر ... «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه، امروز (سه ... وی افزود: تصاویر ماهواره ای و اطلاعات ثبت شده پروازی نشان می دهد که هواپیما در حال ... در مرز سوریه با ترکیه (لاذقیه)، در حال انجام عملیات جست وجو برای آگاهی از ...
    ۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسنده
    دو روستای مهم و راهبردی «تل ریمان و الصالحیه» درای اشراف کامل بر شهرک ... شده و حامل سلاح که قصد داشتند از پیشروی نیروهای امنیتی جلوگیری کنند، منهدم شد. ... درگیری ارتش و نیروهای مسلح سوریه با تروریست‌ها در ریف شمالی «لاذقیه» به کشته ... به گزارش بلاغ، تصاویر یکی از اعضای خوش‌تیپ داعش که به "مانکن" ...
    ۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در کرملین ولادیمیر پوتین و سرگئی شویگو، وزیر دفاع و تعداد دیگری از افسران ... بیشتر تصمیمات راهبردی در همان جلسه اتخاذ شد همچنین مقرر شد افسران ایرانی و ... اند و زمان سرنگونی نظام سوریه فرا رسیده است بنابراین این دو نفر از روسیه می ... و دمشق همچنین میان موسکو- لاذقیه بمنظور وارد کردن سلاح ، ذخایر و ادوات.
    ۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همچنین روس ها یک ناو جنگی دارای سیستم دفاع هوایی فورت به لاذقیه فرستاده اند و ... این دو عامل به شدت مقامات ترکیه را عصبانی و ناراحت کرده بود. ... این اجلاس که برای خبرنگاران روسی برگزار کرده بود عنوان می کند تصاویرماهواره ای ... آمریکایی ها اقدام به سرنگونی جنگنده روسی کرد تا مقامات کرملین را متوجه این امر ...
    ۳ ساعت پیش - صفحه اصلی سایت · سیاسی · فناوری اطلاعات · ورزشی · عمومی · اجتماعی ... اقتصادی · فضای مجازی · فرهنگی هنری · علمی پزشکی · فیلم و صوت · عکس ...

    پیامدهای بحران سوریه در منطقه - تجارت

    tejaratonline.ir/fa/news/21008/پیامدهای-بحران-سوریه-در-منطقه
    ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اقدام روسیه در استقرار نیرو در پایگاه نظامی خود در طرطوس و بندر لاذقیه و بمباران ... چرا که پس از بحران اوکراین آوردگاه سوریه برای مرد قدرتمند کرملین آزمون ... روس با ملاحظات دقیق راهبردی و در بزنگاه سخت تاریخی قصد احیای قدرت روسیه و ... مصر به تحولات سوریه با عربستان، آینده روابط دو کشور چگونه رقم خواهد خورد؟
    ایران: روسیه با مستقر کردن یک ناو جنگی در نزدیکی آب‌های لاذقیه سوریه و استقرار ... او پس از آن این اظهارات را بیان داشت که کاخ کرملین درخواست وی برای تماس و دیدار ... در دو پرونده (یورش به زندان‌ها و من و تمامی یمنی‌ها عربستان را به مبارزه می‌طلبیم تا ... کرد + تصاویر یمن، نیروهای زمینی و دریایی بحرین در این مرزها مستقر شده‌اند به این ...

    رزمایش دریایی روس‌ها در آب‌های سوریه - ساعت24

    www.saat24.com/news/94622/رزمایش-دریایی-روس-ها-در-آب-های-سوریه
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... به منطقه جنوبی و زادگاهش «لاذقیه» در کرانه غربی دریای مدیترانه بسته است. ... پشت پرده کرملیناز تحرکات اخیر نظامی خود در خاک سوریه نیز صادق است. ... سلاح‌های ممنوعه شیمیایی در میدان جنگ سوریه، تنها یکی از انبوه اقداماتی است که ... آمریکا در سخنانی، طرف روسی را از سرمایه‌گذاری همه‌جانبه در راهبردی نظامی که به ...

    روسیه: تروریست های ضد سوری مورد حمایت ترکیه جنایتکار ...

    www.beytoote.com › اخبار › اخبار بین الملل
    ۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تمسخر نامزدهای انتخاباتی حزب جمهوریخواه در برنامه کمدی + تصویر ... گروه های مسلح در منطقه لاذقیهنزدیک مرز این کشور با سوریه اظهار کرد: روسیه انتظار ... یک منبع نزدیک به کاخ کرملین مبنی بر لغو برنامه مذاکرات «ولادیمیر پوتین» ... اقدام نظامی ضد روسی ترکیه، برنامه حضور خود در نشست شورای راهبردی دو کشور را ...

    طرح آمریکا برای سرنگونی بشار لو رفت+تصاویر - هرمز

    www.hormoz.ir/طرح-آمریکا-برای-سرنگونی-بشار-لو-رفتتصا/
    ۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به عقیده احمد، آن چه روابط این دو متحد را تیره ساخت، مساله ورود نیروهای ... دال بر تغییر تصمیم راهبردیایالات متحده در حمایت از شورشیان سوریه ارایه نمی‌شود. ... رژیم سوریه با حمایت ایران، روسیه و چین کنترل نواحی در مناطق غربی (طرطوس و لاذقیه) را بر ... روشن شدن عمق و جزییات این طرح برای رهبران کرملین بود که ورود ...
    ارتش فدراسیون روسیه در دو ماهه اخیر عملکرد قابل قبولی در مبارزه با ... روسیه قصد دارد تا دومین پایگاه هوایی خود پس از پایگاه هوایی "حمیمیم" در "لاذقیه" را در استان "حمص" .... استقرار رزم‌ناو "مسکوا" و سامانه موشکی "اس 400" در سوریه + تصاویر و مشخصات ... تنش‌های اخیر بین ترکیه و روسیه باعث شده تا سردمداران "کرملین" تصمیم بگیرند ...

    روش تحلیل سیاسی - روسیه

    beheshtipour.blogfa.com/cat-6.aspx
    گفتگوی زیر با این بهانه و برای بررسی بیشتر روابط دو جانبه با حسن بهشتی ... اقداماتی را ضد ایران انجام دهند و سلاح بیشتری را به کشورهای منطقه بفروشند. .... که در سال 2010 توانست با ترفندی عجیب اطلاعات ذي قيمتي را از پنتاگون خارج کند و در ..... روسیه در حال حاضر در كلیه سطوح سیاسی، اقتصادی و نظامی قراردادهای راهبردی با ...
    ۶ روز پیش - "زیرساخت‌های ترور" اسرائیل در "حلب" و "درعا" + تصاویر · مقام ارشد دومین اقتصاد جهان اولین میهمان پسابرجام/ آیا راه ابریشم دیگری پیش‌روی ایران است ...
    فیلم: حمله جنایتکاران النصره به شهرهای محاصره شده ... سخنگوی تروریست های مسلح حاضر در منطقه حمص سوریه در گفتگو با شبکه دو تلویزیون رژیم ... دمشق در جنگ 1973 و تماس تلفنی کرملین با کاخ سفید و هشدار تند شوروی مبنی بر احتمال دخالت ... 2- در شرایطی که اسرائیل و متحد راهبردی آن، آمریکا، از احتمال افتادن سلاح‌های شیمیایی ...

    پوتین در آسمان سوریه چه می کند؟ | 55 آنلاین

    55online.ir/news/پوتین-در-آسمان-سوریه-چه-می-کند؟
    ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بدون شک کرملین پیش از انجام عملیات های نظامی هوایی خود، با همتایان خود در کاخ سفید گفتگوها و مذاکراتی داشته است. ... اهداف راهبردی روسیه در حملات هوایی سوریه ... روسیه که طی دو سال گذشته به موجب بحران اوکراین و تحریم هایی که از سوی غرب ... افزایش تقاضای آلمانی ها برای حمل سلاح · اوزیل مرد سال فوتبال آلمان شد ...

    تحولات سوریه - صفحه 11 - فوروم ایران آمریکا

    www.iranamerica.com › ... › بین الملل › تحلیل سیاسی
    ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 25پست - ‏8 نویسنده
    جنگنده های اف 16 ائتلاف آمریکا، هشت روز پیش نیز دو نیروگاه برق را در ... برای عناصر داعش، سلاح و مهمات می اندازند، زیرساخت های شهری را بمباران ... نمایش مشخصات عمومی ..... در دقیقه 6:54 این فیلم سامانه ضدهوایی قدیمی شیلکا که از ارتش سوریه .... و نيز شمال استان لاذقيه در جريانه، عملياتي است به نام " انتقام سخت" .
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باورود محموله‌های جدید سلاح و نفرات نظامی روسیه به سوریه، فاکتور روسی در ... جنگ کشدار سوریه کاخ کرملین را بر آن داشته است تا رقیب امریکایی را به اتاق ... حامل تجهیزات پارازیت، ورود هواپیماهای نظامی به سوریه و همچنینتصاویر ماهواره‌ای حاکی ... مسکو امیدوار است میزی دو نفره چیده شده که در یک سوی آن روسیه و در طرف ...

    بشار اسد در سوریه ماندنی است - سلام نو

    salameno.ir/fa/news/16068/بشار-اسد-در-سوریه-ماندنی-است
    آلبوم جنگ تحمیلی؛ زنان و جنگ/تصاویر ... نیز در شهرهای مختلف سوریه نظیر حمات، جبله، دمشق، لاذقیه، درعا و حمص به وقوع پیوست که با سرکوب ارتش سوریه مواجه شد. ... فشار بر روی بشار اسد در مدتی پیش بطوری بود که او حاضر شده بود فقط برای دوسال ... با تقویت جدی نیروهای شورشی و دادن سلاح‌های پیشرفته به آنان مانند موشک‌های ضد ...
    ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همچنین به گزارش خبرگزاری اینترفاکس، دو کشتی جنگی روسی موسوم به " کورولف" ... ارتش روسیه، امنیت پایگاه دریایی در "طرطوس" و پایگاه هوایی در "لاذقیه " را در طول مدت عملیات ... و باید پاسخ این سوال را در اتخاذ تصمیمات "کرملین" در هفته های آتی جستجو کنیم. ... تصاویر تکان دهنده از شهرک استراتژیک مورک سوریه.
    به نوشته این روزنامه، اجرای اطلاعات در شبکه های ارتباطی از نسل جدید آیفون ها تا ..... شنیده ها حاکی است نسخه اولین فیلم دو شب پیش توسط هیات انتخاب جشنواره فجر دیده شده است. ...... راهبُردی و “توزان قوا“ و “توازن وحشت“ در منطقه، بُرد را در پذیرش «خلع سلاح ...... در یک انبار مهمات ارتش سوریه در “لاذقیه” را به رژیم صهیونیستی نسبت داد.
    ۷ روز پیش - شهر طرطوس پس از لاذقیه دومین بندر بزرگ در کرانه‌های سوریه است. ... لذا در چارچوب رویکرد کلان روسیه در خاورمیانه و موقعیت راهبردی سوریه، حفظ ... بود، ارتباط میان بحران های سوریه و اوکراین است؛ دو بحرانی که روسیه و جهان ... به داخل خاک سوریه، آموزش و سازماندهی آنها، ارسال سلاح و تقویت روحیه ای و ... تصویر امنیتی جدید.
    یک سیاست مدار صهیونیست دو آتشه؛ توهین مادلین آلبرایت به رهبر انقلاب و پاسخ ایرا ... اظهارات ضد ایرانی رئیس پیشیناطلاعات عربستان · رمزگشایی از کنایه روحانی به ... ایران و آمریکا و سلاح های شیمیایی سوریه · واقعیت وهابیت_ ناگفته های جهاد نکاح ... ابن تیمیه؛ سرچشمه خباثت‌های وهابیت و دشمن امیرالمؤمنین(ع) + فیلم و تصاویر ...
    لاذقیه زادگاه بشار اسد رئیس جمهوری سوریه است. ... از روسیه بخواهد نظامیان این کشور مستقر در سوریه مانع از انتقال سلاحبه لبنان و حزب الله لبنان شوند. .... کاخ کرملین تصاویری از رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه را در یک باشگاه ورزشی منتشر ... پوتین در این نشست محرمانه دو ساعته با سفیر ترکیه، گفت: به رئیس‌جمهور دیکتاتورت ...
    ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در تحلیل نا آرامی‌های سوریه دو نگاه و دو سطح تحلیل متفاوت مشاهده می‌شود. ... از منظر راهبردیبی‌ثبات‌سازی سوریه، مُلهم از معادلات و رقابت‌های راهبردی ... از روستاهای کوهستانی خود و وارد شدن به شهرهای لاذقیه و طرطوس واهمه داشتند و ... مقادیر قابل ملاحظه‌ای سلاح وارد برخی از شهرهای سوریه، به‌ویژه حماه نمود. ...... تصویر امنیتی جدید.
    ۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی گفت: صلح و امنیت دو کلمه کلیدی برای رسیدن به زندگی صلح‌آمیز بشری است. .... روحانی و احیای رابطهراهبردی ایران و روسیه، عنوان یادداشتی است در ... روسیه کند، در آن موقع کرملین با خشونت پاسخ انتقادهای احمدی نژاد را داد که در نوع ... بوده و تصویر روشنی از آن دارد لذا باید ماند و دید آقای پوتین و دولتش چه می‌کنند؟»

    سرلشکرقاسم سلیمانی | ‍Qasem Soleimani » اخبار داعش

    qasemsoleimani.ir/article/tag/اخبار-داعش/feed
    در این فیلم همچنین عناصر داعش با اسلحه با نیروهای دولتی درگیر می شوند. ... سردار سلیمانی راهبرد خود را براساس انتقال تجربیات و سلاح به عراقی‌ها و مداخله .... سوریه و ایران ماه گذشته محاصره دو ساله داعش را بر یکی از پایگاه های هوایی در شرق حلب شکستند. ... با یکی از افسران سوری که از دوستان قدیمی بنده است و در لاذقیه مستقر است، ...

    کژدم: December 2013

    kajdoum1.blogspot.com/2013_12_01_archive.html
    ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اما مهم این است که تصویر نیاز به تفسیر و ترجمه نخواهد داشت. .... اما در هر دو صورت هر دو پرسشراهبردی؛ همچنان بی پاسخ خواهند ماند. ... وزیر پیشین وزارت اطلاعات ایران به عنوان «دستگیری عوامل موساد با عملیات بسیار پیچیده» ..... اسرائیل نشان داد که حتی در بدترین شرایط با اینکه مجهز به سلاح هسته ای بود؛ تمایلی به ...

    بیست فان - مسیر عجیب بمب افکن های روسی عکس

    20fun.ir/tag/مسیر+عجیب+بمب+افکن+های+روسی+++عکس.html
    نوشته جنگنده ایرانی، بمب افکن روسيه را اسکورت کرد + تصاویر اولین بار در ... دانلود کلیپ در پی اعلام سازمان اطلاعات و امنیت فدرال روسيه مبنی بر انفجار بمب در ... هواپیماهاي نظامی روسي شامل بمب افکن هاي راهبردی و شکاری بمب افکن هاي این ... The post ورود دو خودرو گران قیمت و عجيب در تهران + عکس appeared first on ایران ناز.

    حضور روسیه در سوریه، بیداری خرس قهوه ای

    www.newsum.ir/news/2671416654/
    ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ما شاهدیم یک نوع عرصه رقابت و تقابل در طول بیش از دو دهه گذشته در این ... فکر می کنم این نوع روابط بیش از اینکه جنبه راهبردی داشته باشد و به ... های کنترل و خلع سلاح می دهند و پاداشش گشایش این در برای روسیه بود ....تصاویر قدیمی از چهره های طنز سینما و تلویزیون ایران .... عکس: نهارخوری نظامیان روسیه در لاذقیه.

    فرمانده - حاج قاسم سلیمانی

    hajghasem.ir/tag/فرمانده/feed/
    سخنان حاج قاسم سلیمانی دقایقی پس از آزادسازی شهر راهبردی الحاضر .... مشورت ها را به نیروهای عراقی اعطا کرده و کمک های نظامی از قبیل سلاح به بغداد ارائه داده است. ... جدیدترین تصاویر از حضور سردار قاسم سلیمانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل مکان ..... دو سال پیش در یک جلسه رئیس دستگاه اطلاعات عربستان به پوتین گفت اگر شما از ...

    آینا گروه | هتل های ترکیه | جستجو |

    inagroup.ir/list/هتل+های+ترکیه.html
    امروز تصاویری از این کشتار منتشر شد که یکی از این تصاویر، پیرزنی را نشان می دهد که ... در ماه گذشته با سرنگونی بمب افکن روسی توسط جنگده‌ی ترکيه ای، دو کشور با تنش‌ه ... تنش‌هاي اخیر بین ترکيه و روسیه باعث شده تا سردمداران "کرملین" تصمیم بگیرند برخی .... مهم‌ترین ارتفاع راهبردی شمال لاذقیه آزاد شد+عکس و نقشه

    پایگاه خبری صنعت برق - برق نیوز BarghNews - کاهش ...

    barghnews.com/fa/rssreader/news?sec_id=255&id=1358579
    ۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تسلط کامل ارتش سوريه بر منطقه راهبردی "تله صدر" · با امضای طرح بررسی توافق ... انفجار در مسجد شیعیان در عربستان 119 شهید و زخمی برجای گذاشت+ تصاویر ... توافقنامه اطمينان مي دهد که ايران در آينده سلاح هسته اي توليد نکند · حملات ... عادل جبیر: درباره جلوگيری از دستيابي ايران به سلاح هسته‌ای توافق کرديم ...

    ماجرای عطر سیب حرم امام حسین (ع) چیست؟

    hekmat1390.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=7&pyear=1394
    به اندازه دو یا سه روز از شهر شام دور شد، ناگاه آهویی ظاهر شد یزید به اصحابش گفت: خودم ..... مردمان باستان به طرز عجیبی در مورد جراحات، بیماری ها و امراض اطلاعات داشتند با این همه، ..... سلاح وحشتناک روسیه برای نابینا کردن عناصر داعش +تصاویر .... سوریه و نشانه‌های حاکی از نقشه جنگ کرملین با همکاری حکومت بشار اسد و ایران می‌پردازد و ...
    ۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امروز با اینکه شمال لاذقیه تحت تاثیر حادثه ی هدف قرار گرفتن جنگنده ی .... در همین راستا، ادبیات و لحن مقامات دو طرف نسبت به یکدیگر نیز حالتی مبارزه جویانه به خود گرفته است. افزون بر این، استفاده از سلاح اقتصادی نیز وارد ماجرا شده است. .... روسیه پشتیبانی و آتشبار هوایی و اطلاعات ماهواره‌ای را برای آنها تامین ...
    فیلم بدون سانسور کشتن یک سرباز افغانی با تفنگ به دست گروه داعش .... استقرار رزم‌ناو "مسکوا" و سامانه موشکی "اس 400" در سوریه + تصاویر و مشخصات ... تنش‌های اخیر بین ترکیه و روسیه باعث شده تا سردمداران "کرملین" تصمیم بگیرند ... استفاده از پایگاه دریایی "طرطوس" و حملات هوایی از طریق پایگاه هوایی "حمیمیم" در "لاذقیه" و ...
    ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صوت و تصویر ... دو کشور در اوایل امسال، قراردادی را امضا کردند که طی آن مسکو متعهد شد تا این ... مثلا دمشق یا پایگاه هوایی روسیه در لاذقیه را مورد هدف قرار دهند مسلح خواهند نمود. ... پوتین همچنین اعلام کرد دستور تسریع روند انتقال و تحویل سلاح‌های ..... و همچنين با توجه به حجم اخبار بسيار زياد در ارتباط با سطح راهبردي ...

    ۲ روز پیش - باعث می‌شود تا مسکو علاوه بر فرصت یافتن برای آزمایش‌ سلاح‌های جدید ... *مشخصات جغرافیایی شهر بندری “طرطوس” ... پس از لاذقیه دومین بندر بزرگ در کرانه‌های سوریه (غرب) است و شهری ... کار دو کشور بوده و پایگاه نظامی طرطوس در انی زمینه از ده سال گذشته ... Strategic Use of Images in Search Engine Optimization.

    لحظه انفجار بمب افکن روسی + فیلم
    تراست بازدید : 472 پنجشنبه 1 بهمن 1394 زمان : 16:52
    ارسال نظر برای این مطلب

    تعداد صفحات : 131

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 660
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 307
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 688
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3135
  • بازدید ماه : 10248
  • بازدید سال : 80707
  • بازدید کلی : 3357202
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی