close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...

    جستجوگر هوشمند

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94


    بازار مسکن ، قیمت مسکن

    بازار ایران در دو سال اخیر، با آغاز مذاکرات هسته ای و آشکار شدن سیگنال های اولیه توافق، رکودی سخت و سنگین را به جان خرید. پیش بینی هایی انجام شده در رابطه با بازار مسکن و خودرو اعلام شد.

    تاریخ انتشار : 3 بهمن 1394
    بازدید : 486 نفر

    پیش بینی های بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94

    برجام کدام بازارها را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟ قیمت خودرو افزایش می یابد یا کاهش، سرنوشت بازار مسکن پس از اجرایی شدن برجام چیست؟ بورس تحت فشار کاهش قیمت نفت از اجرای برجام چه تاثیری می گیرد؟ اینها سوالات پرتکراری است که در محافل خصوصی و عمومی به وفور شنیده می شود. هر چند حال و هوای بازار در نخستین روزهای پس از لغو تحریم حال و هوایی امیدوارانه بود اما بررسی ها نشان می دهد سایه رکود هنوز از سر بازارها کم نشده است. بازار ایران در دو سال اخیر، با آغاز مذاکرات هسته ای و آشکار شدن سیگنال های اولیه توافق، رکودی سخت و سنگین را به جان خرید. وزیر امور اقتصادی و دارایی پیش از این در توضیح شرایط رخ داده اعلام کرد اکثریت مردم تقاضای خرید خود را برای روشن شدن اوضاع به تعویق انداختند و این اقدام با انتظار برای ارزانی دست به دست هم داد و سبب شد تقاضا در ایران با کاهشی قابل توجه روبه رو شود. به نظر می رسد مورد دوم، یعنی انتظار برای ارزانی همچنان نقشی اساسی را در این بازار بازی می کند، نقشی که سبب شده است تقاضاهای بالقوه همچنان در این قالب باقی بمانند و بالفعل نشوند.

    بازار خودرو؛ افزایش عرضه

    توافق هسته ای بیش از هر چیز بازار خودرو را در روزهای اخیر تحت تاثیر خود قرار داده است. خودرویی ها روزهای سختی را در سال ١٣٩٤ پشت سر گذاشتند. کمپین نه به خرید خودروی صفر کیلومتر که واکنش بالاترین مقامات اجرایی کشور را نیز به همراه داشت در حقیقت عکس العملی بود به شرایط موجود در بازار خودروی ایران. گران و بی کیفیت؛ صفاتی است که از سوی مصرف کننده ایرانی به خودروی تولید داخل داده می شود. روند حرکت قیمتی خودرو در دو سال اخیر نیز عکس انتظار روانی بود چرا که با جهش قیمت خودرو در آخرین سال های مسوولیت دولت دهم، مصرف کنندگان ایرانی بر این باور بودند که قیمت ها با گشایش هسته ای با کاهش روبه رو شوند. انتظاری که از سوی بسیاری از کارشناسان این صنعت و فعالان این بخش بیهوده توصیف شده است. به نظر می رسد اجرایی شدن برجام اما بازار خودرو را با تغییراتی جدی روبه رو کند.

    بررسی ها نشان می دهد بازار خودرو در حالی با رکودی سنگین روبه روست که تقاضا برای خرید خودرو وجود دارد. به عنوان مثال طرح شش ماهه دولت برای فروش صد هزار دستگاه خودرو در شش روز اجرایی شد و همین امر نشان می دهد تقاضا برای این کالا در بازار ایران وجود دارد اما بسیاری از کارشناسان معتقدند انتشار اخباری مبنی بر انعقاد قراردادهای تازه در صنعت خودروسازی و ورود خودروهای جدید به بازار ایران در دو سال آینده سبب شده است رکود در این حوزه تشدید شود. یکی از فعالان بازار خودرو در منطقه مرکزی شهر در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازار این روزها بیشتر خریدار است تا فروشنده. بسیاری نگرانند با ورود خودروهای جدید به بازار قیمت خودروهای فعلی کاهش یابد از این رو برای جلوگیری از ضرر وارد میدان شده اند. وی پیش بینی کرد در صورت تداوم این روند قیمت ها در بازار خودرو بیش از پیش ریزش داشته باشد.

    بازار مسکن؛ افزایش تقاضا

    هر چند بازار خودرو با رشد عرضه در روزهای اخیر روبه رو شده اما بازار مسکن، مهم ترین کالایی که در سبد خانوار های ایرانی خودنمایی می کند، این روزها در جهتی معکوس با افزایش تقاضا روبه روست. بررسی های میدانی خبرنگار «اعتماد» نشان می دهد در روزهای اخیر مراجعه برای یافتن واحد مسکونی از سوی شهروندان در شهر تهران و به گفته برخی فعالان بازار در شهرهای بزرگ افزایش یافته است چرا که بسیاری معتقدند اجرایی شدن برجام در ماه های آینده می تواند رونق بازار مسکن را سبب شود.

    بازار مسکن نیز چند سالی است با رکودی سخت و سنگین روبه روست و همین امر سبب کوچ سرمایه ها از این صنعت و کاهش ساخت و سازها به شکلی محسوس شده است. بیت الله ستاریان با استناد به همین آمار پیش بینی می کند قیمت مسکن می تواند در سال های پیش رو به دلیل کمبود عرضه افزایش یابد. دولت در دو سال اخیر طرح های متعدد و متنوعی را در بازار مسکن به مرحله اجرا گذاشته است. افزایش سقف وام مسکن از یک سو و راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مسکن برای تجهیز مالی خریداران با استفاده از سپرده گذاری از سوی دیگر از جمله مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این عرصه تلقی می شود.

    سیف، یکی از مشاوران املاک در منطقه گلبرگ در خصوص تغییرات بازار در یک هفته گذشته گفت: در این منطقه مراجعه برای خرید مسکن افزایش یافته است البته بیشتر متقاضیان درصدد خرید خانه های وام دار، کوچک و همچنین دارای مستاجر هستند. همه این مولفه ها نشان می دهد افراد به فکر آن هستند که سرمایه اندک شان را به مسکن تبدیل کنند تا در صورت افزایش قیمت ناگهان زیان چندانی را تحمل نکنند.

    او گفت: خانه های ٣٠ متری تا ٦٠ متری این روزها مشتریان زیادی دارد. همچنین یک مشاور املاک در منطقه پیروزی در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار «اعتماد» درباره وضعیت بازار گفت: این روزها از هر ١٠ مراجعه کننده حداقل یک نفر دست به خرید قطعی می زند و فکر می کنم در سه ماه آینده تعداد معاملات افزایش محسوس داشته باشد. وی با تاکید بر اینکه ماه های پایانی سال غالبا ماه های فروکش کردن تقاضای خرید مسکن است، گفت: وضعیت نشان می دهد بازار پس از لغو تحریم ها امیدوار تر از قبل است و بسیاری از مشتریان با خوش بینی به آینده دست به خرید می زنند.

    ناصری، یک مشاور املاک نیز در منطقه ظفر گفت: در این منطقه شرایط چندان تغییر نکرده است. خانه های کوچک همچنان مشتریان بیشتری را دارد و آنگونه که همکاران می گویند تقاضا برای خرید واحدهای مسکونی با قیمت های تا چهار میلیون تومان در هر متر این روزها بالاتر از دیگر واحدهای مسکونی است. وی نیز پیش بینی کرد رکود در بازار مسکن در سال آینده به شکل ملموسی کاهش یابد.

    بورس؛ در انتظار رونق

    بورس تهران پس از سپری کردن روزهایی سخت، در هفته بدون تحریم شرایط مساعدی را تجربه کرده است. با این حال کاهش قابل توجه قیمت نفت برخی از صنایع مرتبط با نفت را تحت تاثیر قرار داده است اما با این وجود بسیاری از کارشناسان و دست اندرکاران بازار معتقدند بورس برای روزهای بهتر آماده می شود. بررسی ها نشان می دهد بورس به رونق در نیمه اول سال ١٣٩٥ امیدوار است در حالی که بسیاری معتقدند چند سالی طول می کشد تا تاثیر تحریم ها از سیمای بورس رخت بربندد. با این حال برخی فعالان و کارشناسان بورس از جمله محمد رضا رهبر، کارشناس بازار سرمایه، آینده مساعدی را پیش روی برخی صنایع بورس مرتبط با تحریم ها نظیر خودروسازی ها، بانک ها و... می دانند. آنچه از لابلای صحبت های سهامداران در بورس شنیده می شود بر سیاست دولت در سال آتی دلالت دارد. تصمیم دولت برای بازپرداخت بدهی هایش یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که ماندگاری رونق در بورس را تضمین خواهد کرد.

    ارز؛ نگاه پرابهام به آینده

    مراجعان حافظ این روزها به طور محسوسی از فردوسی پیشی گرفته است. با اینکه برخی افزایش نرخ دلار در ماه های آتی را پیش بینی می کنند اما تقاضا برای خرید دلار به عنوان یک کالا جهت حفظ قدرت خرید پول کاهش یافته است. این اتفاق تاثیرات ویرانگرش را بر اقتصاد ایران در سال های ابتدایی دهه نود نشان داد. در این دوره زمانی بسیاری برای حفظ قدرت خرید پول شان نسبت به خرید دلار اقدام می کردند تا از موج تورم در امان بمانند.

    همین امر سبب شد فشاری سنگین بر اقتصاد ایران وارد شود اما به نظر می رسد نگاه مثبت سرمایه گذاران به آینده سبب شده است دلار مشتری بیشتری از حالت معمول نداشته باشد. امین رمضانی، یکی از صرافان منطقه فردوسی در این زمینهگفت: ما هنوز نمی دانیم چه می شود از این رو از معامله بزرگ پرهیز می کنیم. البته که رییس کل بانک مرکزی وعده تک نرخی شدن ارز را داده است اما بسیاری از همکاران به دیده تردید به آینده می نگرند و معتقدند با این وصف نمی شود ریسک های بزرگ کرد. ما فعلا محتاطانه حرکت می کنیم.

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94 5/5 1

    منبع : روزنامه اعتماد

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94 - نمناک

    namnak.com/25897-پیش-بینی-بازار-مسکن.html
    ۵ ساعت پیش - بازار مسکن و بازار مسکن 94 و پیش بینی بازار مسکن و خودرو و بازار خودرو در سال 94 و پیش بینی افزایش و کاهش بازار مسکن و قیمت خودرو در سایت ...

    وضعيت بورس، ارز، طلا، مسکن و خودرو در سال 94 چگونه

    www.entekhab.ir/.../وضعيت-بورس-ارز-طلا-مسکن-و-خودرو-در-سال-94-چ...
    به اذعان بسياري از تحليل گران اقتصادي، وضعيت بازارهاي مالي در سال پيش رو به ... راه و شهرسازي پيش بيني کرده است: «بازار مسکن در سال 94 بازار مصرف است، نه ... هرچند پيش فروش خودرو با مدل يک سال بالاتر در روزهاي پاياني سال تا حدي رونق را به ...
    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیش بینی بورس مالزی از روند قیمت طلا در روزهای آینده. سه شنبه ، ۲۰ … پیش بینی سرمایه ... پیش بینی بازارهای ارز، طلا، مسکن و خودرو در سال 93.

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94 | فيدگاه

    feedgah.com/lastnews/.../پیش-بینی-بازار-مسکن-و-خودرو-برای-روزهای/
    ۵ ساعت پیش - پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94 بازار ایران در دو سال اخیر، با آغاز مذاکرات هسته ای و آشکار شدن سیگنال های اولیه توافق، رکودی ...

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94 | News

    new4news.rozblog.com/.../پیش-بینی-بازار-مسکن-و-خودرو-برای-روزها...
    ۴۶ دقیقه پیش - راه و شهرسازي پيش بيني کرده است: «بازار مسکن در سال 94 بازار مصرف است، نه ... هرچند پيش فروش خودروبا مدل يک سال بالاتر در روزهاي پاياني سال ...
    ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مروری بر پیش بینی های صورت گرفته برای پنج بازار بورس، ارز، ... مروری بر وضعیت بازارهای بورس، ارز، طلا، مسکن و خودرو/در بازارهای سال 94 چه خواهد گذشت؟ ... بازار سرمایه که روزهای پایانی سال گذشته را در یک وضعیت نامساعد به ...

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94 | News ...

    newsfile.ir/.../پیش+بینی+بازار+مسکن+و+خودرو+برای+روزهای+آخر+سال...
    بازار ایران در دو سال اخیر، با آغاز مذاکرات هسته ای و آشکار شدن سیگنال های اولیه توافق، رکودی سخت و سنگین را به جان خرید.پیش بینی هایی انجام شده در رابطه با ...

    پیش‌بینی وضعیت مسکن در سال 94 - فرارو

    fararu.com/fa/news/224561/پیش‌بینی-وضعیت-مسکن-در-سال-94
    ۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پیش‌بینی وضعیت مسکن در سال 94. کد خبر: ۲۲۴۵۶۱ ... را پیش بینی کنند. به عقیده برخی فعالان بازار مسکن در آخرین روزهای رکود خود قرار دارد.

    پيش‌‌بيني بازگشت رونق در سال 94؛ ركود بازار مسكن به نفع ...

    home.abrarnews.com/3208-پيش‌‌بيني-بازگشت-رونق-در-سال-94؛-ركود...
    اگرچه طبق آمارهاي اعلام شده از سوي اتحاديه املاك گفته مي‌شود حال و روز اين روزهاي بازار مسكن نسبت به سال گذشته بهتر است، اما سايه ركود همچنان بر اين بازار سنگيني ...

    اقتصاد آنلاین - پیش‌بینی جهش قیمت مسکن در سال 94

    www.eghtesadonline.com/fa/.../پیش‌بینی-جهش-قیمت-مسکن-در-سال-94
    ۱۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی ادامه داد: در سال 90 وقتی دولت به خاطر رکودی که در بازار مسکن ایجاد ..... و در اخر سفارش من به مسئولین مردم خود را شناسایی کنید و بی ... فریب دلالان مسکن و خودرو و سکه و. ..... از بازار مسکن هم به همین جهت است کهپیش بینی شده است که در سال 94 به ... دنیای اقتصاد :20/10/93:در چند روز گذشته، برخی کارشناسان نظرات ...
    ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در اينجا چند اتفاق در بازار مسكن مي توان پيش بيني كرد: ... ایجاد کرده را با ورود خورد سازان خارجی بزنیم زمین تا قیمت خودرو ارزان شود ! ... داره ارزون میشه اگه یارانه رو قطع نکنن تا آخر سال پورشه میخرم خدا یا این مردم ..... به نظر من قیمت مسکن در سال 94 نیز کاهش می یابد چار که نقدینگی بازار روز به روز در حال کاهش است.

    پیش‌بینی قیمت دلار در سال 94 - اتحادیه طلا

    www.tgju.org/news/11715/پیش-بینی-قیمت-دلار-در-سال-94
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دلار در ماههای اخیر روزهای آرام و با ثباتی را پشت سر گذاشته است. در مقطعی از زمان تنش تمدید مذاکرات از یک سو و پایین آمدن قیمت نفت از سوی دیگر ...
    ۴ ساعت پیش - بازار ایران در دو سال اخیر، با آغاز مذاکرات هسته ای و آشکار شدن سیگنال های اولیه توافق، رکودی سخت و سنگین را به جان خرید. پیش بینی هایی انجام ...

    بازار مسکن در سال 94 به کدام سمت می رود؟/ ادامه رکود، ارزانی یا ...

    namehnews.ir/.../بازار-مسکن-در-سال-94-به-کدام-سمت-می-رود-ادامه-رکود-ا...
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این شرایط اما پیش بینی های مختلفی درباره بازار مسکن در سال آینده مطرح .... با پیش‌بینی بازار مسکن در سال 94، گفته است: از آن جایی که 18 روز ...

    افزایش قیمت زمین از ابتدای سال 1394 - قیمت طلا و سکه

    www.iranjib.ir/shownews/7040/افزایش-قیمت-زمین-از-ابتدای-سال-1394/
    ۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تا پایان سال جاری وضعیت در بازار مسکن به روال درحال حاضر پیش خواهد رفت ولی با آغاز ... طلا ، سکه و ارز · قیمت خودرو ... این کارشناس مسکن در ادامه درباره پیش بینی وضعیت بازار مسکن تا پایان سال و آغاز سال 1394 اظهار کرد: سال 94 سالی است که قیمت زمین ... هر روز یه خبر مسخره می زنن که بازار رو از رکود در بیارن
    ۳ ساعت پیش - بازار ایران در دو سال اخیر، با آغاز مذاکرات هسته ای و آشکار شدن سیگنال های اولیه توافق، رکودی سخت و سنگین را به جان خرید. پیش بینی هایی انجام ...

    رکود در بازار مسکن تا سال 94 طول می‌کشد - پول‌نیوز

    www.poolnews.ir/fa/news/.../رکود-در-بازار-مسکن-تا-سال-94-طول-می‌کش...
    معمولا بعد از جهش قیمتی در بازار مسکن سه سال طول می کشد تا قدرت خرید مردم بالا ... نشده ایم پیش بینی می شود تا یکی دو سال آینده بازار مسکن بدون افزایش قیمت .... به اعتقاد بنده مسکن در سال 94 افزایش قیمت نخواهد یافت چراکه روزه به روزنقدینگی در بازار در حال .... اگه داری واسه سرمایه گزاری تا اخر سال صبر کن ببین بازار چی میشه

    پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال 94 - صدای ایران

    sedayiran.com/fa/news/65907/پیش‌بینی-قیمت-مسکن-تا-پایان-سال-94
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک کارشناس مسکن پیش‌بینی کرد تا اواخر امسال رکود بخش مسکن ادامه یابد و احتمالا ... این بخش است که هر چند سال یک بار شاهد رکود و مجددا رونق در این بازار هستیم. ... پربیننده ترین ها. روز; هفته. واکنش وزارت خارجه به ادعای عربستان.

    Bourse News

    www.boursenews.ir/
    شفاف سازی "غمینو" درخصوص تغییر پیش بینی درآمد هر سهم94 ... طی معاملات روز جاری در حالی اکثر گروه های مطرح بازارسرمایه همچون بانک، خودرو و پتروشیمی ... بعد ازاجرای برجام، شفاف سازی، سیاست بیمه دانا در سال جاری، تقویت و توسعه شبکه فروش ...
    صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی ضعیفی از رشد اقتصادی جهان ارائه کرد ... تاثیر برجام بر بازار مسکن تا یک سال دیگر ... آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار در اولین روز اجرای برجام +جدول ...... پرداخت وام خودرو تنها یک مُسکن بود/پیش‌بینی کسری 65 میلیاردی در بودجه94 / از رکود خارج نشده‌ایم ...
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انتخابات 94 ... کوزه چي با پيش بيني دوران رکود شديد براي دو سال آينده بازار مسکن گفت: جهش ملک در هر دوره شهر .... تا آخر همین امسال و اوایل سال آینده یک جهش خواهیم داشت. .... در صورتي كه قيمت١٠٠ريال بايد باشد، مثال قابل لمس قيمت خودرو در يك ماه گذشته و سالهاي قبل و ..... چرا مردم روز شروع برجام به خیابان ها نریختند؟

    پیش بینی قیمت خودرو پاییز 94 جستجو در خبرچه | خبرچه

    khabarche.ir/جستجو/پیش+بینی+قیمت+خودرو+پاییز+94
    اقتصادنیوز به نقل از مشاوران املاک نوشت: احتمال اینکه قیمت مسکن در فصل ... چشم‌اندازی که برای سال آینده بازار و قیمتخودرو پیش‌بینی می‌شود، این است که ... 4 ماه پیش روزهای سرد بازار خودرو در آستانه پاییز/ ثبات قیمت خارجی‌ها با وجود نوسان نرخ ارز.

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94 - ...

    www.goldtarh.ir/2016/01/.../پیش-بینی-بازار-مسکن-و-خودرو-برای-روزه...
    ۳ ساعت پیش - بازار ایران در دو سال اخیر، با آغاز مذاکرات هسته ای و آشکار شدن سیگنال های اولیه توافق، رکودی سخت و سنگین را به جان خرید. پیش بینی هایی انجام ...

    پیش بینی قیمت خودرو در سال 94 | با نزدیکی به ایام پایانی سال

    www.ghatreh.com/news/nn25089846/پیش-بینی-قیمت-خودرو-سال
    ۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایسنا: سال 93 در حالی پایان می یابد که بازار خودرو علیرغم نزدیکی به روزهای پایانی سال، هنوز از رکود شکل گرفته در این بازار خارج نشده است.

    پیش بینی کارشناسان از وضعیت بازار مسکن در سال آینده ...

    www.mehrnews.com/.../پیش-بینی-کارشناسان-از-وضعیت-بازار-مسکن...
    ۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتایج زنده · جداول ورزشی · ارز و سکه · بورس · قیمت کالا · قیمت خودرو · مجلات مهر ... به گزارش خبرنگار مهر، همیشه پیش بینی قیمت مسکن و اطلاع از آینده این ... به وضعیت آرام بازار مسکن اشاره کرد و گفت: پیش بینی ما این است که در سال آینده .... انتخابات 94 ... برگزاری مذاکرات سوریه در ژنو طی روزهای هفتم و هشتم بهمن ...
    ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازار مسکن در چهار ماه باقی‌مانده از سال 94 چگونه می‌شود؟ ... یکی دیگر از مشاوران املاک گفت: بازار مسکن در روزهای آخر سال 100 درصد بهتر می‌شود، زیرا ...

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو در ماههای پایانی سال - پارست

    www.parset.com/.../3997003_piesh_biny_bazar_maskan_o_khodro_dar...
    ۹ ساعت پیش - پیش بینی بازار مسکن و خودرو در ماههای پایانی سال اقتصاد > بازرگانی ... بازار مسكن؛ افزايش تقاضا هر چندبازار خودرو با رشد عرضه در روزهاي اخير .... ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 94 با اعلام تعدیل منفی 14 درصدی سود برآوردی ...
    ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در آخرین روزهای مذاکرات هسته‌ای، روزنامه‌ها وضعیت آینده بازار مسکن و ارز را مورد ... بر سر گزینه جدید وزارت علوم، دیگر مطالب مهم روزنامه‌های آخر هفته است. ... اما نکته قابل تأمل‌تر در این موضوع تغییر قیمتی نفت در نیمه دوم سالو ... روند رکود در بخش خودرو و مسکن عمیق‌تر می‌شود و به سایر بازارها‌ی داخلی نیز سرایت خواهد کرد.
    ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روزهای سخت تصمیم گیری برای خرید مسکن فرا رسیده است . ... با بساز بفروشی خودروهای آن چنانی سوار شوند مگر ملت ابلح هستند خونه هاشون بخوره تو سرشون ... الان و در سال 94 در میانه سیکل قرار داریم و حدود 2 سال و نیم رکود بوده.

    تاثیر توافق هسته ای بر بازار مسکن / آیا لغو تحریمها کاهش ...

    www.boursenegar.ir/.../تاثیر-توافق-هسته-ای-بر-بازار-مسکن-آیا-لغو-...
    تاثیر قیمت نفت و ارز بر سود پالایشیها · جزئیات افزایش وام جدید خرید خودرو · لغو تحریمها ... روز به روز از تعداد خریداران مسکن کم می شود و بر فروشندگان بازار افزوده تر می شود. ... پیش‌بینی وزیر مسکن و شهرسازی از روند قیمت مسکن در سال 94.

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94

    nchse.ir/پیش-بینی-بازار-مسکن-و-خودرو-برای-روزهای/
    بازار ایران در دو سال اخیر، با آغاز مذاکرات هسته ای و آشکار شدن سیگنال های اولیه توافق، رکودی سخت و سنگین را به جان خرید.پیش بینی هایی انجام شده در رابطه با ...

    پیش‌بینی قیمت مسکن و هزینه ساخت ساز در سال 94 | فایندز

    www.finds.ir/iran-news/house-Economy/...and-housing...in-94/4164
    2 - قیمت روز کنسول های بازی در بازار ایران + پلی استیشن و ایکس باکس. 3 - ورود محصولات ژاپنی به بازار ایران + ورود خودروهایجدید سوزوکی به ایران .... پیش‌بینی می‌شود در سال 94 نرخ رشد ماهانه معاملات تا حدودی از این رقم بیشتر باشد اما در مقایسه با ...
    خودروهای داخلی ، قیمت خودروهای داخلی ، بازار خودرو ، قیمت خودرو,قیمت روز خودروهای داخلی در سال 94 + جدول قیمت ها. ... اگرچه پیش‌بینی می‌شد با حصول تفاهم اولیه بین ایران و 1+5 قیمت خودروهای داخلی و خارجی ..... افزایش فروش فوری در بازار مسکن + جدول.

    كاهش قيمت خودرو از سال آينده قطعي شد - جوان

    javanonline.ir/fa/news/630322/كاهش-قيمت-خودرو-از-سال-آينده-قطعي-شد
    ۳۰ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش «جوان»، تحريم صنعت خودرو از روز گذشته برداشته شد و از اين پس خودروسازان ... خودروتا پايانسال خبر داده بود درباره كاهش قيمت خودرو در سال آينده و ماه‌‌هاي آخر سال گفت: در ... وي با تأكيد بر اينكه رفتار غربي‌ها غير‌قابلپيش‌بيني است ادامه داد: با اخبار منتشره .... تأثير برجام بر بازار مسكن تا يك سال ديگر.

    پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94 - خبر ...

    khabarontime.ir/.../پیش-بینی-بازار-مسکن-و-خودرو-برای-روزهای-آخر-سا...
    خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-zn-aup-9410-670.jpg- ...

    پیش‌ بینی قیمت طلا تا یک ماه آینده / قیمت طلا بعد از توافق ...

    libarshad1388.blogsky.com/.../پیش‌-بینی-قیمت-طلا-تا-یک-ماه-آینده-ق...
    پیش بینی قیمت مسکن و خودرو طلا 94 | پیش بینی قیمت طلا بعد از عید 94 پیش بینی قیمت سکه .... پیش بینی قیمت طلا درسال 2015/خبر سازی طلایی در روزهای .

    پیش بینی بازار مسکن ایران در سال 93 و 94 - اقتصاد ایرانی

    www.ireconomy.ir/.../پیش­+بینی+بازار+مسکن+ایران+در+سال+93+و+94...
    ۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخی از کارشناسان معتقدند که ثبات قیمت مسکن در سال 93، فاقد منطق اقتصادی بوده و نگاهی به نرخ رشد واقعی مسکن طی چند سال گذشته، نشان می دهد ...

    پیش‌بینی جهش قیمت مسکن در سال 94 - عالم اقتصاد

    www.economyworld.ir/پیش‌بینی-جهش-قیمت-مسکن-در-سال-94/
    شما اینجا هستید:خانه » اقتصادی » پیش‌بینی جهش قیمت مسکن در سال ۹۴ ... خسرو یعقوبی منتشر شده در روز: دوشنبه ۲۲, دی ۱۳۹۳ دسته: اقتصادی, مسکن | با ۴ دیدگاه .... ولى در هر حال نباىد انتظتر داشت با دلار سه تومنى ماست ىا خودرو ىا مسکنارزون باشه.

    طلا نیوز | پیش بینی قیمت طلا

    www.talanews.com/fa/پیش-بینی-قیمت-طلا/
    پیش بینی کیتکو از روند افزایشی قیمت طلا در روزهای آینده ... طلانیوز :در حالی که نخستین هفته مبادلات جهانی در سال 2016 میلادی به پایان رسیده است، تازه ترین ...

    میهن نرخ

    mihannerkh.ir/news
    ۵ روز پیش - بهای معاملات این بازار روز جمعه یک درصد افزایش یافت و از ابتدای سال 2016 تاکنون ... دوم سیما افزود: پیش بینی ما این است که قیمت ها تا بهار سال آینده هم ثابت بماند. ... در برنامه تیتر امشب از شبکه خبر که به بررسی آینده بازار مسکن ... براساس آمار گمرک ایران، معادل 20 هزار و 886 دستگاه خودرو سواری در نیمه اول سال ...

    اقتصاد ایران آنلاین

    www.eghtesadeiranonline.com/
    با اجرایی شدن برجام (توافق هسته‌ای) بازار خودرو کشور بیش از پیش به رکود رفت، ... پیش بینی بازار مسکن و خودرو در ماههای پایانی سال ... برای روز مادر چی بخریم؟

    آخرین اخبار بازار مسکن - 1 - ویکی پی جی

    www.wikipg.com/news_tag/بازار%20مسکن
    پیش بینی بازار مسکن و خودرو در ماههای پایانی سال ... منبع : khabaronline.ir || تاریخ انتشار : 07:54 || 03 - بهمن -94 .... به گزارش «دنیای اقتصاد» با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در حالی‌که معمولا متقاضیان مصرفی بازار مسکن به ویژه کسانی که ...

    روزنامه اعتماد94/11/3: بازار مسكن: افزايش تقاضا - بازار خودرو ...

    www.magiran.com/npview.asp?ID=3302962
    ۱۰ ساعت پیش - قيمت خودرو افزايش مي يابد يا كاهش، سرنوشت بازار مسكن پس از اجرايي شدن ... هر چند حال و هواي بازار در نخستين روزهاي پس از لغو تحريم حال و هوايي ... وي نيز پيش بيني كرد ركود در بازار مسكن در سال آينده به شكل ملموسي كاهش يابد.

    مسکن در سال 94 گران می شود یا ارزان؟ - شفاف

    www.shafaf.ir/fa/news/293625/مسکن-در-سال-94-گران-می-شود-یا-ارزان
    ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در هر حال اما در چند روز گذشته تحمل متقاضیان بازار مسکن برای روشن شدن نتیجه ... وي با اشاره به پيش بيني افزايش قيمت مسکن در سال آينده گفته: افزايش قيمت .... خودرو سازها هم دارند آماده میشوند یک حرکتی برای سال دیگه بزنند

    افزایش قیمت مسکن از شهریور سال 94 » روزنامه جهان صنعت

    www.jahanesanat.ir/7242-افزایش-قیمت-مسکن-از-شهریور-سال-94.html
    بیت‌الله ستاریان در مورد پیش‌بینی وضعیت بخش مسکن در سال. ... مسکن با افزایش قیمت همراه بوده است، گفت که از شهریورماه سال 94 قیمت مسکن افزایش خواهد یافت‌.

    خبرگزاری تسنیم - سونامی قیمت مسکن قطعاً تا پایان سال نداریم

    www.tasnimnews.com/.../سونامی-قیمت-مسکن-قطعاً-تا-پایان-سال-نداری...
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بی‌میلی مردم به خرید خودرو نشات گرفته از انتظار روزهای خوب پس از ... عقبایی: پیش‌بینی می‌کنیمبازار مسکن در سال 94 وضعیتی رو به رشد را خواهد ...

    اخبار قیمت خودرو - تی نیوز

    tnews.ir/Tags/قیمت-خودرو
    اخبار قیمت خودرو. ... پرشین خودرو |۱۷:۱۰ .... زمینه راه اندازی بازار آتی ارز فراهم شد/ تصویب معاملات اوراق سلف خرید خودروزمینه راه اندازی بازار آتی ارز فراهم شد/ تصویب ...

    خبرهای اقتصادی | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/اقتصادی
    تعیین دستمزد سال 95 با توجه به معیشت کارگران/ قیمت تمام شده تولید افزایش یافته است. +0 ..... خبرهای ۱۲ ساعت گذشته.پیش بینی آخر سالی از بازار مسکن و خودرو.
    ۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تراز: با نزدیکی به ایام پایانی سال پیش‌بینی قیمت خودرو در سال آینده به ... مسکن قسطی فقط برای پولدارهاست / هیچکدام از طرح‌های مسکن در دولت روحانی به ... به روزهای پایانی سال، هنوز از رکود شکل گرفته در این بازار خارج نشده است.

    .:TSETMC:. :: پیغام های ناظر بازار

    www.tsetmc.com/Loader.aspx?ParTree=111C18
    ... از تسهيلات مسکن که فقط 4 ماه تا پايان معاملات آن در بازار فرابورس ايران باقي ... به اطلاع مي رساند، نماد معاملاتي شركت باما با توجه به تعديل پيش بيني درآمد هر سهم،متوقف شد. ... 4)تسويه حساب و پاياپاي اين اوراق همانند اوراق سهام بوده، با اين تفاوت كه روز ... با توجه به تعديل با اهميت پيش بيني درآمد هر سهم سال مالي 94، متوقف گرديد.
    ۴ روز پیش - تاثیر توافق هسته ای بر بازار مسکن / آیا لغو تحریمها کاهش . ... بالا بعد از لغو تحریم ها در سال 94 95 پیش بینیقیمت خودرو ali بازدید ... ۴ روز پیش - روز گذشته بودجه سال 95 از سوی دولت به مجلس تقدیم شد و در این بودجه تعرفه .
    یک کارشناس بازار خودرو کاهش قیمت خودروهای وارداتی را پیش‌بینی کرد و گفت: حتی ... یک میلیون و ۸۵۰ هزار بشکه در روزاست که با وجود سقوط آزاد قیمت طلای سیاه، ایران . ... به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، بانک مرکزی امروز 1 بهمن ماه 94 نرخ ارزهای رسمی را برای ... پیش بینی بازار مسکن و خودرو در ماههای پایانی سال.
    ۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سال 93 در حالی پایان می‌یابد که بازار خودرو علیرغم نزدیکی بهروزهای پایانی سال، هنوز از رکود شکل گرفته ...

    وضعیت بازار خودرو در سال جدید :: لینک فو یو

    link4u.blog.ir/post/وضعیت-بازار-خودرو-در-سال-جدید
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 3 days ago - بازار سرمایه که روزهای پایانی سال گذشته را در یک وضعیت نامساعد به ... وضعیت بورس، ارز، طلا، مسکن و خودرو در سال 94 چگونه .... زمانی افشار تاکید کرد : پیش بینی می شود وضعیت موجود در بازار وارداتی ها همچنان ادامه ...
    ۱۱ ساعت پیش - پیش بینی بازار مسکن و خودرو در ماههای پایانی سال ... هر چند حال و هوای بازار در نخستین روزهای پس از لغو تحریم حال و هوایی امیدوارانه بود اما .... جشنواره فجر 94 در بیوگرافی عکسهای گلوریا هاردی بازیگر نقش رها در کیمیا | Gloria Hardy ...

    پیش بینی ثبات قیمت مسکن تا پایان سال - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › اقتصادی
    ۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیش بینی ثبات قیمت مسکن تا پایان سال ... آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار در اولین روز اجرای برجام (+جدول کامل از پراید و چینی ها تا تویوتا و ...
    ... در 3 بهمن). قیمت طلا در بازار جهانی و بازار تهران به صورت لحظه ای ... ۱۳۹۴/۱۱/۳, ایران خودرو نوسازي 90 هزار تاکسی فرسوده را آغاز کرد, خبراقتصادی. ۱۳۹۴/۱۱/۳, هشدار ... ۱۳۹۴/۱۱/۳, قیمت‌ روز دلار و انواع ارز در بازار 3 بهمن, اقتصاد آنلاین. ۱۳۹۴/۱۱/۳, چند ... ۱۳۹۴/۱۱/۳, پیش بینی بازار مسکن و خودرو در ماههای پایانی سال, خبر آنلاین. ۱۳۹۴/۱۱/۳ ...
    ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوال مهم این است که آیا توافق هسته‌ای می تواند بازار مسکن را که دو سال است به … نرخ ارز | قیمت .... ۵روز پیش – قیمت طلا سکه خودرو ارز دلار ماشین جمعه 19 تیر 94 :: فان موزیک … خبرنگاران .... پیش‌بینی قیمت خودرو در سال 94 | تراز.

    آخرین اخبار از قیمت خودرو در سال 93 | جدید دانلود 94

    6downloadnew2016.ir/2014/11/.../آخرین-اخبار-از-قیمت-خودرو-در-سال-9...
    قیمت روز; 341 views; جمعه 28 نوامبر 2014 ... مجله آنلاین تیکه ها پیش بینی قیمت کالاهای اساسی در سال 93+جدول قیمت فرارو اقتصاد ایرانی ... خودرو در سال 93 کاهش قیمت خودرو در سال 93 – ایران بها پیش بینی بازار مسکن ایران در سال 93 و 94آخرین ...
    ... در انتخابات داشته باشند و حتی یقین… اثر برجام بر بازار طلا و سکه / پیش‌بینی بازار در دو ماه پایانی سال ... عکسهای کمتر دیده شده از روز اجرای برجام/گزارش تصویری ... تأثیر لغو تحریم‌ها بر بازار خودرو. ۵. .... بهبود وضعیت بازار مسکن از 6ماه آینده.

    پیش‌بینی مشاوران املاک از بازار مسکن تا پایان امسال

    www.peykekhabar.com/...روز.../44416-بازار-مسکن-املاک-مشاوران-پایان/...
    ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازار مسکن در چهار ماه باقی‌مانده از سال 94 چگونه می‌شود؟ ... یکی دیگر از مشاوران املاک گفت: بازار مسکن در روزهای آخر سال 100 درصد بهتر می‌شود، زیرا ...
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پیش بینی قیمت مسکن در سال 93 ... پیش بینی قیمت خودرو در سال 93 ... در سال 93 خبر داده بود درروزهای پایانی سال 92 از پیش بینی دلار ۲۶۵۰ تومانی در سال آینده ... آقای دکتر موسوی آخر نفهمیدیم شما نگران منافع ملی هستید یا منافع تشیع! ... پیش بینی وضعیت بازار مسکن در تابستان 94 جدیدترین قیمت گوشی‌های ...

    بررسی و پیش بینی قیمت مسکن در سال ۹۴ - سال 94

    norouz94.ir/6265/بررسی-و-پیش-بینی-قیمت-مسکن-در-سال-94
    جدیدترین و زیباترین تصاویر روز دنیا ... به گزارش خبرنگار مهر، همیشه پیش بینی قیمت مسکن و اطلاع از آینده این بازار، مورد توجه عموم مردم قرار داشته و از آنجایی که ...
    یک سال و نیم اخیر بازار بورس یکی از سخت ترین دوره های خود در ده سال گذشته را پشت سر ... دلار، قیمت طلا در آغاز معاملاتروز دوشنبه به بالاترین سطح هفت هفته اخیر خود رسید. ... در شرکت ایران خودرو نیز کاهش 90 درصدی میزان سوددهی از یک طرف و افزایش .... گفتگو/ چشم اندار شما برای بازار مسکن(بخصوص مسکونی) در سال 94 چیست؟

    دمادم | پیش بینی آخر سالی از بازار مسکن و خودرو

    damadam.ir/.../پیش-بینی-آخر-سالی-از-بازار-مسکن-و-خودرو/.../160085...
    ۸ ساعت پیش - توافق هسته ای بیش از هر چیز بازار خودرو را در روزهای اخیر تحت تاثیر خود قرار داده است. ... وی نیز پیش بینیكرد ركود در بازار مسكن در سال آینده به شكل ملموسی كاهش یابد. ... طرح فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو - شرایط دهه فجر94 ...
    بازار «غیر قابل پیش بینی» است! در بازارهای ... در روزهای اخیر تغییرات کلان در ترکیب سهامداران درصدی رفته رفته جدی تر می ... ادامه مطلب . ... روند ٩ ماهه قیمت و اجاره بهای مسکن. بررسی روند ... سرمایه گذاری سایپا که سال مالی منتهی به ٢٩ اسفند ماه دارد ، در دوره . ..... گروه خودرو ******** از این گروه هم حتما در سبد سهام خود سهم داشته باشید

    پیش‌بینی برای بازار مسکن در سال 94 بایگانی | عکس جدید 94

    pixmodel.ir/tag/پیش‌بینی-برای-بازار-مسکن-در-سال-94/
    ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت خانه های فروخته شده هفته پیش در تهران دی سال ۹۴. پیش‌بینی برای بازار مسکن در سال ۹۴. جدول قیمت قطعی آپارتمان های فروخته شده در تهران.
    قیمت دلار، سکه و طلا در بازار روز 94/11/03. سیمرغ ... بی باک نیوز. 11 دقیقه پیش ... امیدها و پیش بینیها به افزایش قیمت نفت تا پایان سال ۲۰۱۶. نفت ما ... قیمت مسکن در حوالی میدان آزادی/ جدول ریز قیمت‌ها .... پیش بینی قیمت خودروهای وارداتی.
    ۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مظاهریان همچنین خاطرنشان کرد: نرخ اجاره بهای مسکن در سال آینده حداکثر در حد ... پایان سال برداشته‌ایم و می‌توان این طور پیش‌بینی کرد که در بهار 94 مسکن از ..... در بازار سهام روز دوشنبه معامله‌گران در گروه ساختمانی شاهد به تعادل ... در گروه خودرویی بیشتر نمادها مثبت و با صف خرید همراه بودند؛ خودرو با صف خرید به قیمت

    چرخش هسته‌ای بازار مسکن؟ - فرادید

    faradeed.ir/fa/news/1578/چرخش-هسته‌ای-بازار-مسکن
    ۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «آغاز روزهای پررونق د‌ر بازار مسکن» پیش‌بینی بیشتر مشاوران املاک د‌ر مناطق مختلف ... قیمت‌ها به آرامی تغییر می‌کند‌ اما تا پایان سال 94 می‌توان گفت چه سرنوشتی پیش روی بازار مسکن است. ... گرانترین آپشن‌های خودروهایلوکس ...
    وضعیت طلا، سکه، ارز، بورس در پایان وقت اداری چهار شنبه 30دی 94 ... که در آن شهروندان یک شهر تصمیم می‌گیرند یک روز در هفته از خودرو شخصی استفاده نکنند. ... اين مسئله باعث تشديد رکود در بازار خودرو شده است. ... 8)دم کرده تخم ریحان مسکناست. ..... شرکت در آخرین پیش بینی که برای سال مالی منتهی به ٢٩/١٢/٩٤ منتشر کرده ؛ سود هر ...

    پیش بینی قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها + اجرای برجام - خانه

    sportonlin-bsk.blogsun.ir/.../پیش-بینی-قیمت-خودرو-بعد-از-لغو-تحریم...
    پیش بینی قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها | توافق هسته ای | اجرای برجام ... تاثیر توافق هسته ای بر بازار مسکن / آیا لغو تحریمها کاهش . ... مذاکره هسته‌ای که در دولت یازدهم رخ داد، صبح روز یکشنبه، سوم آذر ماه، صنعت خودرو روز خود را با خبر ... صنعت خودرو ایران حالا نزدیک به یک سال است که با دو مشکل جدی همراه است: یکی افزایش هزینه‌های ...
    ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازار مسکن در چهار ماه باقی‌مانده از سال 94 چگونه می‌شود؟ ... یکی دیگر از مشاوران املاک گفت: بازار مسکن در روزهای آخر سال 100 درصد بهتر می‌شود، زیرا تا آن زمان برنامه خروج از رکود اجرایی .... وضعیت بازار خودرو در شب عید چطور خواهد بود ؟

    پشت پرده پیش بینی جهش قیمت مسکن

    www.econews.ir/.../بازار_مسکن/پشت_پرده_پیش_بینی_جهش_قیمت_م...
    ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پشت‌صحنه یک پیش‌بینی از جهش قیمت مسکن آشکار شد ... طی چند روز اخیر در برخی سایت‌های خبری پیشگویی‌هایی درباره قیمت مسکن اعلام ... و گفت: از من درباره چشم‌انداز سال آینده بازار مسکن سوال کردند و بنده هم تاکید کردم با ... بانک ملی گلها شرکت مزدا ایران خودرو زرماکارون ماهان پورشه آریکا فرح فرم بانک کشاورزی ...
    ... کالاهای اساسی، نرخ ارز و قیمت مسکن و خودرو در سال 1393 را پرسیدیم و آنها پیش بینی ... دولت حسن روحانی در داخل، اقتصاد لرزانی است که در دولت نهم و دهم روزهای دشواری را ... نرخ ارز با آمدن رئیس جمهور جدید کاهش یافت و افزایش آخر سالآن هم در نتیجه شوک .... در سال 93 به 2تا3درصد خواهد رسید و در صورت ادامه این روند سال 94 سال شکوفایی ...

    تاثیر توافق هسته‌ای در بازار مسکن - آفتاب

    aftabnews.ir/fa/news/294008/تاثیر-توافق-هسته‌ای-در-بازار-مسکن
    وضعیت معاملات در شش ماه دوم سال 93 سیر سعودی و افزایشی داشته است. ... وضعیت بازار مسکن بعد از شروع سال 94 و در اردیبهشت ماه به آفتاب می‌گوید: پیش‌بینی می‌کنیم که در سال 94 ... در مجموع افزایش معاملات با توجه به اینکه 15 روز از فروردین را هم تعطیل بوده، تا پایان اردیبهشت ماه ... درجمله آخر هم منظور هشت ماه تا یکسال بود نه یکماه !
    پیش بینی بازار مسکن و خودرو در ماههای پایانی سال .... اخبار بانک: روز جمعه طلا بعد از افت نرخ یورو در نتیجه سیاست تسهیلی بیشتر در حوزه یورو بخاطر آشفتگی ...
    اخبار روز ایران و جهان خبرگزاری پیچک نیوز خبر. ... بودجه حتی‌الامکان تا پیش از پایان سال تصویب می‌شود .... تصویر نجومی روزناسا (3 بهمن 94): کهکشان‌های صورت فلکی دب اکبر ... پیش بینی آخر سالی از بازار مسکن و خودرو ...

    برچسب ها - پیش بینی بازار مسکن - فردا

    www.fardanews.com/fa/tag/1/پیش%20بینی%20بازار%20مسکن
    گارانتی «تعویض خودرو» هم آمد · واکنش پلیس راهور به تردد اتوبوس‌های چینی بدون پلاک · بازار کساد رایانه‌های شخصی · تفاوت ... بهار و تابستان سال آینده با افزایش معاملات مسکن رونق. ... پیش بینی بازار مسکن برای سال جدید هنوز هم آسان. ... خانه پدری همسر بود اما این روز ها مسکن داشتن. ... اشاره به پیش بینی بازار مسکن در سال 94 گفت.

    اخبار - قیمت خودرو

    www.mashinbazar.com/news/view/page:1/ipp:All
    با وجود نزدیک شدن به هفته های پایانی سال، بازار خودرو ایران همچنان از رکود ... در حالی بازار خودرو روزهای کم رونق و کم‌مشتری را پشت سر می گذارد که قیمت‌ها در بازار روندی ... به جرات می توان گفت پیش‌بینی در کشور ما در هر بخش که باشد بسیار سخت و .... در زمینه خرید کالاهای بادوامی چون مسکن و خودرو به مردم پیشنهاد می‌دهند با این حال مورد ...

    رشد قیمت مسکن تهران بعد ازلغو تحریم ها بهمن 94 - تفریحی

    tafrihy.net/.../4294-رشد+قیمت+مسکن+تهران+بعد+ازلغو+تحریم+ها+بهمن+9...
    ۲ روز پیش - رشد قیمت مسکن تهران بعد ازلغو تحریم ها بهمن 94 ... شاسی بالا بعد از لغو تحریم ها در سال 94 95 پیش بینیقیمت خودرو ali بازدید ... عالم اقتصاد - یک تحلیلگر برجسته بازار نفت روز سه شنبه گفت قیمت نفت خام تا پایان سال آتی ...
    اقتصادنیوز از معاملات بازار سهام گزارش می‌دهد: فاصله یک قدمی شاخص با کانال 67 هزار واحدی/روند ... پیش‌بینی قیمت دلار و نفت در بررسی تکنیکالی شایان کرمی*.

    پیش‌بینی قیمت اجاره بها مسکن تا پایان 94 | اتاق خبر

    www.otaghnews.com/news/.../پیش‌بینی-قیمت-اجاره-بها-مسکن-تا-پایان...
    ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کلان · صنعت · معدن · تجارت · خودرو · بورس · انرژی · کشاورزی · مسکن · بانک و ... پیش‌بینی قیمت اجاره بها مسکن تا پایان 94 ... اخیرا حسام عقبایی، رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک کل کشور بیان کرده که بازار اجاره مسکن تا پایان سال آرام ... خسروی می افزاید: ما در بازار اجاره مسکن متقاضیان زیادی داریم که روز به ...

    تحولات بزرگ 94 – بازگشت پژو،رنو و فولکس واگن به جاده ...

    dande6.com/.../تحولات-بزرگ-94-بازگشت-پژو،رنو-و-فولکس-وا.html
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روزنامه دنیای اقتصاد – گروه خودرو: آغازین روزهای سال 94 را در حالی .... من در خصوص تحولات بازار مسکن ، این روزنامه و چند روزنامه اقتصادی دیگر را نزدیک به 2 سال ..... ولی خب میشه بازار خوبی برای پژو 301 از همین الان پیش بینی کرد ...

    پيش بيني قيمت خودرو براي سال 94 - صفحه اصلی - شما نیوز

    shomanews.com/newsdetail/.../پيش-بيني-قيمت-خودرو-براي-سال-94
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در میان مواضعی که مسوولان نسبت به سرنوشت قیمت خودرو طی سال آینده دارند، موضع محمدرضا ... کرده که با توجه به رشد هزینه‌های دولتی و غیر‌دولتی در سال 94، قیمت خودرو طی سال جدید رشد .... مزدارو گذاشته پشت ویترین میگه فروشی نیست چند روز بعد رفتم دیدم فروخته به اشنای .... لحظه به لحظه با روز آخر نقل و انتقالات.
    ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صفحه آخر. 24. close دانلود تمام صفحات این نسخه ...... پرداخت تسهیلات به 200 هزار مسکن روستایی در سال 94 پرینت; کشف پرونده‌های سوءاستفاده از ...

    کارشناسان مسکن در طالع بازار گرانی می‌بینند - فرصت امروز

    forsatnet.ir/news/کارشناسان-مسکن-طالع-بازار-گرانی.html
    ۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رکود بازار مسکن از اواخر سال 91 علائم خود را نشان داد و با گذشت بیش از ... به هرحال کارشناسان بازار مسکن این روزها گرانی در این بازار را پیش‌بینی ...

    ایسنا - مسكن

    www.isna.ir/fa/tag/ac279bcd44ef08b4703c8f612c29f4a6/مسكن
    دولت مسکن را هم‌ردیف خودرو ببیند ... یک کارشناس مسکن پیش‌بینی کرد با توافق هسته‌ای هجوم سرمایه‌های سرگردان به بخشمسکن افزایش یابد و شاهد رونق این بخش شویم. ... برخی سوداگران مسکن سه سال متمادی به امید توافق هسته‌ای و تحرک احتمالی بازار مسکن به انتظار .... افتتاح ۱۶۰۰حساب دریافت تسهیلات جدید مسکن در سه روز.

    پیش‌بینی قیمت خودروها در تابستان 94

    hot.vistablog.ir/post/527/پیش‌بینی+قیمت+خودروها+در+تابستان+94
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیش-بینی-تابستانی-قیمت-خودروها۲ روز پیش - گویا بازار خودرو قصد ندارد به این زودی، از ... پیش بینیافزایش قیمت مسکن در سال 94 - ایرنا | خبر ...
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در فاصله ابتداي سال94 تا پايان تير ماه، ارزش اسمي واحدهاي مسكوني شهر تهران 6/ 3 درصد كاهش يافت كه به معني زيان سرمايه‌گذاران و سفته‌بازان ملكي ...
    ۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیش بینی بازار مسکن سال ۹۵ ، بازار مسکن در سال ۹۵، لیلاز ، قیمت ... اتاق بازرگانی” و “محمدهاشم پسران” به منظور “خروج از رکود اقتصادی” روز ... منطبق با کلیدواژه: پیش بینی بازار مسکن سال 95 ، بازار مسکن در سال 94، بازار مسکن در سال 95 ... آخر سال ۹۴ به رقم فاجعه بار یک کوادریلیون میرسد (یک میلیون میلیارد ...

    پاسارگاد تحلیل

    www.pasargadtahlil.com/
    عقب نشینی شاخص در اولین روز هفته ! ... کاهش پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از رشد اقتصاد جهان ... اعلام آمادگی بانک شهر برای فروش قسطی مسکن با کارمزد ۲ درصد .... با توجه به مفروضات این تحلیل شرکت در سال 94 و 95 به ترتیب 548 و 661 ریال سود ... بازار محصولات پتروشیمی در هفته گذشته نیز شرایط نامطلوبی داشته و کاهش ...

    جديدترين پيش‌بيني از قيمت خودرو در سال 94

    khabareghtesadi.com/.../جديدترين-پيش‌بيني-از-قيمت-خودرو-در-سال-9...
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پرداخت نكردن يارانه صنعت، بازار خودروهاي داخلي، نحوه واردات خودرو، ميزان و نحوه پرداخت تسهيلات به بخش ... دورنمای مثبت بورس با افزایش 444 و 1000 واحدی شاخص کل در روزهای اخیر · مواد اوليه؛ اولويت اول گشايش‌ ... جديدترينپيش‌بيني از قيمت خودرو در سال 94 .... تغییر مسیر اوراق تسهیلات مسکن بعد از اجرای برجام.
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قدس انلاین – سعید کوشافر: از همان روزهای پایانی سال 93 بازارهای بی رونق منتظر اتفاقی شگرف درمذاکرات بودند تا رونق درسال 94 تجربه کنند از دیگر سو تقریبا ... بر اساس یک گزارش هر چند بسیاری از کارشناسان از ارایه پیش بینی قطعی ... درعین حال هر چند بازار مسکن به طور مستقیم تاثیری از مذاکرات هسته ای نمی ...

    قیمت خودرو در آخرین ماه سال 94 | رادیو جوان

    radioyoungdownload.ir/قیمت-خودرو-در-آخرین-ماه-سال-94/
    ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نمایشگاه‌داران خودرو در حال حاضر به روزهای پایانی سال امید بسته‌اند تا بلکه تا حدودی بازار کساد ..... الف - پیش بینی قیمت مسکن تا سال آینده + نمودار.

    پیش بینی قیمت خودرو در سال 94 - خراسان رضوی

    www.tabnakrazavi.ir/fa/news/20490/پیش-بینی-قیمت-خودرو-در-سال-94
    به گزارش تابناک گیلان، پیش از این پیش‌بینی می‌شد با توافق اولیه ایران و گروه ... با این حال این اتفاق رخ نداده و قیمت دلار پس از یکی دو روز نوسان، مجددا افزایش یافت. ... مردم به کاهش قیمت خودرو امیدوار شده‌ بودند؛ با این حال کارشناسان معتقدند در سالجاری امکان کاهش قیمت خودرو وجود ندارند. .... افزایش «فروش فوری»‌ها در بازار مسکن.

    سال 94 افزایش قیمت مسکن زیر منحنی تورم است - جدید ترین ...

    www.momtaznews.com/سال-94-افزایش-قیمت-مسکن-زیر-منحنی-تورم-اس/
    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی پیش بینی کرد: کشور سال آینده با جهش قیمتی ... افزایش قیمت مسکن از تورم عبور کرد/ ۳ جهش قیمتی در بازار مسکن این خبر در .... 1 روز قبل; سوژه جدید تخریب‌گران خودروی حفاظتی هاشمی رفسنجانی، 1روز قبل ...

    پیش بینی آخر سالی از بازار مسکن و خودرو

    https://www.webgardha.com/.../پیش-بینی-آخر-سالی-از-بازار-مسکن-و-...
    نتایج جستجوی عبارت پیش بینی آخر سالی از بازار مسکن و خودرو در سایت وبگردها. ... حامد مظاهریان در پاسخ به این پرسش که آیا سال آینده مسکن از رکود خارج می شود؟ گفت: فکر می کنم که نیمه دوم سال بعد ما ... حوادث این روزهای پاریس نـگـاه ها را بـه سـوی این کـتـاب سـوق داده است. همـزمـانی تاریخ ... بازدید : 94 نظر کاربران : 0 1394/08/16 ...

    پیش‌بینی مشاوران املاک از بازار مسکن زمستان امسال | 55 آنلاین

    55online.ir/news/پیش‌بینی-مشاوران-املاک-از-بازار-مسکن-زمستان-امسال
    ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در سه ماه پایانی سال آیا تغییری در بازار مسکن صورت می‌گیرد؟ ... 55 آنلاین : بعد از گذشته سه فصل سخت در بازار مسکن و با توجه به اینکه تنها یک فصل تا پایان سال 94 ... و می‌توانند تاثیر لغو تحریم‌ها بر بازار را پیش‌بینی کنند و از طرفی که ... آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار در اولین روز اجرای برجام · تلفن همراه ...

    تعیین دستمزد کارگران در سال ۹۴ | استخدام

    www.estekhtam.com/تعیین-دستمزد-کارگران-در-سال-۹5/
    رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط استخدام - estekhtam.com

    ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این بین نمایندگان مستقل کارگری پیش‌بینی می‌کنند دستمزد در سال آینده ... حال حاضر رکودی که در بازارحاکم شده تنها مختص به خودرو نیست بلکه در همه اقلام ... البته وی دلیل عدم تصویب افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در سال ۹۴ ..... صالحی اظهار کرد: جلسه روز چهارشنبه جلسه پایانی است که دستمزد سال آینده ..

    انتشار کلیپ ارازل اوباش برای وحشت مردم
    تراست بازدید : 440 يکشنبه 4 بهمن 1394 زمان : 4:14
    ارسال نظر برای این مطلب

    تعداد صفحات : 131

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 660
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 292
  • بازدید امروز : 1658
  • باردید دیروز : 1246
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4458
  • بازدید ماه : 42877
  • بازدید سال : 69662
  • بازدید کلی : 3346157
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی