close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...

    جستجوگر هوشمند

    در تفاهمی که بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، پلیس راهبر، تاکسیرانی و ایران خودرو منعقد شد، قرار است با همکاری بانک‌های پارسیان، ملت و تجارت ۹۰ هزار تاکسی فرسوده در سراسر کشور جمع‌آوری و خودروهای جدید جایگزین آنها شود.

    آن طور که در مراسم رونمایی از این طرح پورمحمدی – معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی – توضیح داد، این طرح با هدف کاهش آلاینده‌ها به ویژه در سطح کلان شهرها، رضایت‌مندی صاحبان تاکسی و رفاه عمومی همچنین صرفه‌جویی در سوخت مایع انجام خواهد شد.

    وی با بیان این‌که در حال حاضر ۶۰ هزار تاکسی در سطح کشور از نوع پیکان هستند و ۹۰ هزار تاکسی فرسوده وجود دارد که باید خودروهای نو جایگزین آنها شوند، گفت: براساس طرح و توافقی که بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین دستگاه‌های دیگر انجام شده، قرار است با تامین مالی که بخشی از آن از سوی بانک‌ها و به‌طور غیرتورمی انجام می‌شود این دستگاه‌های فرسوده جایگزین شوند.

    شرایط پرداخت وام و اقساط

    پورمحمدی با اشاره به این‌که سه بانک پارسیان، ملت و تجارت پرداخت وام مورد نیاز برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده را انجام خواهند داد، گفت: براین اساس برای هر دستگاه خودرو ۲۰ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده که شرایط ضمانتی آن نیز آسان است؛ به‌طوری که برای این تسهیلات فقط یک ضامن و همچنین سفته لازم است.

    وی دوره بازپرداخت تسهیلات ۲۰ میلیونی وام خودروهای فرسوده را ۴۸ ماهه و با سود ۱۶ درصد اعلام کرد.

    به گفته معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، از محل تخفیفات گمرکی نیز حدود پنج میلیون تومان برای هر یک از این دستگاه‌ها کمک یارانه‌ای انجام خواهد شد.

    سمند و پژو جایگزین تاکسی‌های فرسوده می‌شوند

    وی با بیان این‌که سمند و پژو جایگزین تاکسی‌های فرسوده خواهند شد، به زمان شروع طرح نیز اشاره کرد و افزود: آغاز ثبت نام جایگزینی ۹۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده از ۱۲ بهمن‌ماه همزمان با آغاز دهه فجر است. این در حالی است که تحویل خودروها از اسفندماه آغاز می شود و در این ماه ۸۰۰۰ دستگاه، در فروردین‌ماه ۷۰۰۰ دستگاه و در ماه‌های بعد، در هر ماه ۱۵ هزار دستگاه جایگزین می‌شود تا این‌که در پایان شهریورماه تمامی ۹۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان خارج و خودروهای نوع جایگزین خواهد شد.

    به گزارش ایسنا، در این مراسم نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به توافقی که بین این سازمان و دستگاه‌های دیگر برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی انجام شده است، اعلام کرد که در مجموع حدود ۴۵۰ میلیارد تومان در ردیف‌های بودجه برای بازسازی و نوسازی حمل‌ونقل شهری در نظر گرفته شده که حدود ۱۶۵ میلیارد تومان آن مربوط به جایگزینی همین ۹۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده است.

    اظهارات نوبخت در حالی مطرح شد که هر یک از سه بانک پارسیان، ملت و تجارت نیز تامین مالی ۳۰ هزار دستگاه از این طرح را برای ارائه‌ تسهیلات برعهده خواهند گرفت.

    منبع :ایسنا

    پرداخت وام ۲۰ میلیونی به رانندگان تاکسی | پایگاه اطلاع ...

    www.rajanews.com/news/232600
    ۲ ساعت پیش - طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده با اعطای وام 20 میلیون تومانی از دوازدهم بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.
    ۴ ساعت پیش - پرداخت وام ۲۰ میلیونی به تاکسی های فرسوده/ ورود تاکسی‌های هیبریدی به ... 20 میلیون تومان وام با بهره 16 درصد و بازپرداخت 48 ماهه را به رانندگان ...
    ۳ ساعت پیش - پرداخت وام ۲۰ میلیونی به تاکسی های فرسوده/ ورود تاکسی های هیبریدی به ... را به رانندگان تاکسی های فرسوده اختصاص دهند و همچنین 5 میلیون تومان ...
    ۷ دقیقه پیش - در تفاهمی که بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، پلیس راهبر، تاکسیرانی و ایران ...

    عصر خودرو - اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان

    www.asrekhodro.com/News/.../اما-و-اگرهای-پرداخت-وام-به-تاکسیرانان
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمدپور بیان کرد: راننده تاکسی برای نوسازی خودرو باید علاوه بر وام 20 میلیونی مابقی هزینه خرید خودرو رابه صورت نقدینگی پرداخت کند و این در ...

    پرداخت وام 20 میلیونی به رانندگان تاکسی | News File

    newsfile.ir/news/پرداخت+وام+20+میلیونی+به+رانندگان+تاکسی
    طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده با اعطای وام 20 میلیون تومانی از دوازدهم بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

    پرداخت وام ۲۰ میلیونی به تاکسی های فرسوده ورود تاکسی‌های ...

    newsfile.ir/.../پرداخت+وام+۲۰+میلیونی+به+تاکسی+های+فرسوده++ورود+...
    پرداخت وام ۲۰ میلیونی به تاکسی های فرسوده ورود تاکسی‌های هیبریدی به تهران. ... دستگیری دو ایرانی در شارجه با اتهام قتل دو ایرانی به اتهام قتل راننده تاکسی در شیخ ...

    اقتصاد آنلاین - اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان

    www.eghtesadonline.com/fa/.../اما-و-اگرهای-پرداخت-وام-به-تاکسیرانان
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... گفت: بانک صادرات برای ارائه تسهیلات وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسی ها، وثیقه ۵۰ ... محمدپور بیان کرد:راننده تاکسی برای نوسازی خودرو باید علاوه بر وام 20 میلیونی مابقی هزینه خرید خودرو را به صورت نقدینگی پرداخت کند و این ...

    محل ثبت نام برای وام ۲۰ میلیونی تاکسی های فرسوده - شبکه خبر

    www.irinn.ir/.../محل-ثبت-نام-برای-وام-۲۰-میلیونی-تاکسی-های-فرسوده
    ۲ ساعت پیش - محل ثبت نام برای وام ۲۰ میلیونی تاکسی های فرسوده ... کرد با همکاری ایران خودرو و بانک های تجارت، ملت و پارسیان، به مالکان تاکسی های فرسوده وام 20 میلیون تومانی پرداخت می شود. .... نبض/ مشکلات هزینه های درمان مصدومانرانندگی.

    پرداخت وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسی‌ ها از دوازهم بهمن

    www.irinn.ir/.../پرداخت-وام-۲۰-میلیونی-نوسازی-تاکسی‌-ها-از-دوازهم-بهمن
    ۵ ساعت پیش - پرداخت وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسی‌ ها از دوازهم بهمن ... به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گفته پورمحمدی این طرح با هدف کاهش آلاینده‌ها به ویژه در سطح کلان شهرها و رفاه عمومی .... نبض/ مشکلات هزینه های درمان مصدومان رانندگی.
    ۱ ساعت پیش - فاز دوم حمایت از خودروسازها این بار به بهانه نوسازی تاکسی ... دوره بازپرداخت تسهیلات ۲۰ میلیونی وامخودروهای فرسوده ۴۸ ماهه و با سود ۱۶ درصد خواهد بود. ... برای فروش بیش از ۹۰ هزار خودرو به رانندگان تاکسی در سراسر کشور باشد!
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیر نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: بانک صادرات برای ارائه ... و در حال حاضر هم به سازمانتاکسیرانی اعلام کرده اگر قصد دریافت وام 20 میلیونی برای ... مسمومیت تعدادی از رانندگان تاکسی آستارا, پارس, ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ ۱۲:۴۷.

    اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان | پورتال خبری

    www.myfreeweb.irHome › اخبار › اقتصادی
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمدپور بیان کرد: راننده تاکسی برای نوسازی خودرو باید علاوه بر وام ۲۰ میلیونی مابقی هزینه خرید خودرو رابه صورت نقدینگی پرداخت کند و این در ...
    بر اساس اين لايحه مبلغ 15 ميليارد ريال قرض‌الحسنه به رانندگان تاكسي پرداخت و در تعاوني اعتباري ... مي‌توان به تعداد 5 هزار نفر از رانندگان تاكسي وام قرض‌الحسنه به ميزان 5 ميليون ريال واگذار كرد. ... پایان محاصره رستورانی در موگادیشو با ۲۰ کشته.
    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در پاسخ به ایسنا، گفت: امسال ... ۲۰ میلیون وام در نظر گرفته شده و هرتاکسی فرسوده نیز به ارزش ۵.۳ میلیون تومان ... با پرداخت ۲.۶ میلیون تومان می‌تواند صاحب یک دستگاه تاکسی سمند زرد رنگ شود.
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمدپور بیان کرد: راننده تاکسی برای نوسازی خودرو باید علاوه بر وام 20 میلیونی مابقی هزینه خرید خودرو رابه صورت نقدینگی پرداخت کند و این در ...

    بلاغ مازندران - خبرهای خوش به رانندگان تاکسی

    bloghnews.com/fa/doc/news/40841/خبرهای-خوش-رانندگان-تاکسی
    تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۰ ... نوسازی هر تاکسی فرسوده، 20 میلیون وام در نظر گرفته شده و هر تاکسیفرسوده نیز به ارزش 5.3 میلیون ... به گفته وی ، قیمت هر تاکسی سمند جدید 27 میلیون و 800 هزار تومان است که تنها 2.6میلیون آن توسط تاکسی‌دار پرداخت می‌شود و امسال 4 هزار تاکسی فرسوده با اولویت تاکسی‌های ...

    مظفر: 12بهمن آغاز ثبت نام برای نوسازی تاکسی های فرسوده ...

    www.khatebartar.com/.../مظفر-12بهمن-آغاز-ثبت-نام-برای-نوسازی-تاک...
    ۲ ساعت پیش - مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهر تهران گفت: طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده با اعطای وام 20 میلیون تومانی از دوازدهم بهمن ماه آغاز می ... از اول اسفند ماه سال جاری خودروها به رانندگان تاکسی تحویل داده می شود.
    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در پاسخ به ایسنا، گفت: امسال ... ۲۰ میلیون وام در نظر گرفته شده و هرتاکسی فرسوده نیز به ارزش ۵.۳ میلیون تومان ... با پرداخت ۲.۶ میلیون تومان می‌تواند صاحب یک دستگاه تاکسی سمند زرد رنگ شود.

    خبرهای اجتماعی | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/اجتماعی
    پرداخت وام 20 میلیونی برای نوسازی تاکسی ها ... ،از شهر بیرجند، مرکز استان خراسان جنوبی، حدود دو ساعت رانندگی لازم است برای رسیدن به شهر نهبندان در جنوب استان.

    اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان/ارائه تسهیلات به ... - لسان

    lesannews.com/اما-و-اگرهای-پرداخت-وام-به-تاکسیرانانا/
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمدپور بیان کرد: راننده تاکسی برای نوسازی خودرو باید علاوه بر وام ۲۰ میلیونی مابقی هزینه خرید خودرو رابه صورت نقدینگی پرداخت کند و این در ...

    تین نیوز - اعطای وام هفت میلیون تومانی به رانندگان تاکسی

    www.tinn.ir/fa/doc/.../اعطای-وام-هفت-میلیون-تومانی-رانندگان-تاکسی
    تین نیوز | رانندگان می توانند درخواست خود را ارائه دهند تا پس از بررسی ... وی با بیان اینکه 40 دستگاه کارت خوان به تجهیزاتتاکسیرانی منطقه 12 تهران اضافه خواهد ... اجرا می‌شود/ همکاری پلیس با سرویس مدارس/ جریمه ۲۰ هزار تومانی تردد خودروهای غیرمجاز.

    برچسب ها - پرداخت وام - شفاف

    shafaf.ir/fa/tag/29/پرداخت%20وام
    کلاهبرداری میلیونی به بهانه پرداخت وام. کلاهبرداری در ... کد خبر: ۱۱۲۰۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۲/۲۰ ... تبلیغات تاکسی برای کاهش کرایه ها به رانندگان پرداخت می.
    ۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پدر من نزدیک یکساله که برای نوسازی تاکسی اش ثبت نام کرده اما هیچ خبری نیست، ... سالهای گذشته ۲۰ میلیون تومان وام به تاکسیرانها داده می شد که یکی دو سال اخیر، ... مشکلاتی که مطرح کردید؛ چرابه رانندگان تاکسی توجه نمی شود؟

    وام خرید تاکسی - شرایط خرید تاکسی های پلاک اروند برای ...

    www.goodsearcher.ir/cnxmjmdfqnrnjdsdsncvndnsdcacynvcrctdnx.html
    ۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرایط خرید تاکسی های پلاک اروند برای رانندگان آبادانی دشوار است . ... 3- تکمیل پرونده شامل: 1- تسویهوام بانکی 2- پرداخت عوارض شهرداری 3- پرداخت ...24 ژانويه 2015 ... تاکسی، سواری و وانت کرایه به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت.

    ایسنا - وام

    isna.ir/fa/tag/925c77f42b6a4137703c8f612c29f4a6/وام
    پرداخت وام 60 میلیون تومانی در بانک‌ مسکن ... شهرداری تهران از بی مهری دولت در عدم تخصیص وام 25میلیونی به رانندگان تاکسی گلایه کرد. .... ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸:۲۰.

    مظفر: 12بهمن آغاز ثبت نام برای نوسازی90 هزار تاکسی فرسوده

    news.pishtaz.ir/.../مظفر-12بهمن-آغاز-ثبت-نام-برای-نوسازی90-هزار-تاک...
    مظفر: 12بهمن آغاز ثبت نام برای نوسازی90 هزار تاکسی فرسوده ... ناوگان و جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده با اعطایوام 20 میلیون تومانی از دوازدهم بهمن ماه آغاز می شود. اجتماعی. شناسه خبر : 5471987. شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰:۳۴ ... دهند و پس از تشکیل پرونده از اول اسفند ماه سال جاری خودروها به رانندگان تاکسی تحویل داده می شود.
    ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جهت اطلاع مدیران محترم و رانندگان تاکسی تلفنی لیست مشخصات و توضیحات ... به گزارش خبرنگار تابناک اقتصادی، پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو از ... پارس اتومات دو ایربگ, ۴۵ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان, ۲۰ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان ...

    پرداخت وام ۲۰ میلیونی به تاکسی های فرسوده/ ورود ... - فيدگاه

    feedgah.com/lastnews/.../پرداخت-وام-۲۰-میلیونی-به-تاکسی-های-فرسود/
    ۴ ساعت پیش - پرداخت وام ۲۰ میلیونی به تاکسی های فرسوده/ ورود تاکسی‌های هیبریدی به ... رانندگی به سبک و سیاق ایرانی/ رابطه‌ای نانوشته بین نوع گواهینامه با ...
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصویر کاهش سود وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده به 15 درصد ... محاسبه و پرداخت کنند به این ترتیبرانندگان تاکسی با پرداخت حدود سه میلیون تومان می‌توانند تاکسی جدید ... تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای جایگزینی خودروهای فرسوده.
    ۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - راستگو افزود: برای نوسازی خودروها وام 20 میلیون تومانی در نظر گرفته شده ... و هر راننده تاکسی که در این طرح ثبت نام کند موظف به پرداخت 5 میلیون ...
    آیا سرانجام دانشجویان موفق به دریافت وام های 10 میلیونی ازدواج. ... کند می توانند از وام 20 میلیون تومانی استفاده کنند. ... اهدای وام 4 درصدی به رانندگان تاکسی ها.

    titreno.ir | تیترنو - اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان

    www.titreno.ir/fa/asrekhodro/.../اما-و-اگرهای-پرداخت-وام-به-تاکسیرانان
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ارائه تسهیلات به شرط پرداخت یک میلیون تومان ... تهران گفت: بانک صادرات برای ارائه تسهیلات وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسی ها، وثیقه ۵۰ میلیارد ...

    اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان - SPI News

    spinews.ir/car/5171-اما-و-اگرهای-پرداخت-وام-به-تاکسیرانان.html
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ارائه تسهیلات به شرط پرداخت یک میلیون تومان ... تهران گفت: بانک صادرات برای ارائه تسهیلات وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسی ها، وثیقه ۵۰ میلیارد ...

    20 هزار تاکسی تیبا در حال تولید است/ارائه وام 12 میلیونی به ...

    www.bornanews.ir/بخش-اخبار-51/148016-هزار-تاکسی-تیبا
    ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شفیعی گفت: برای خودروی تیبا وام 12 میلیون تومان در نظر گرفته ... قریب به دو هفته است که سایت نوسازی تاکسیرانی باز است و ثبت نام ها ... بنابراین راننده مبلغی بالغ بر یک یا دو میلیون تومان برای نوسازی باید پرداخت کند.

    آریو تاکسی 40 میلیون تومانی - خبر ایرونی

    iruni.ir/search/?q=آریو%20تاکسی%2040%20میلیون%20تومانی&page...
    به‌گفته وی، ساختمان‌هایی که حداکثر ۲۰ سال از صدور پروانه ساختمانی آنها گذشته باشد ... مرتضی طلایی اعلام کرد: باید بهشیوه ای مشخص رفع مشکل رانندگان تاکسي مورد .... پرداخت وام 25 ميليون توماني خودرو به 110 هزار نفر هفته پیش انجام شد و بانک ...

    اختصاص وام نوسازی به 4000 تاکسی فرسوده - نامه نیوز

    namehnews.ir/fa/news/.../اختصاص-وام-نوسازی-به-4000-تاکسی-فرسوده
    ۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دبیر در خصوص وام قرض الحسنه رانندگان تاکسی که توسط شهرداری تهران واگذار ... محل ردیف و تبصره بیست و پنجم باید شهرداری تهران به رانندگان تاکسی وام قرض ... بر همین اساس تا کنون 50 درصد رانندگان وام دریافت کرده‌اند و بر اساس همین ... از طریق بانک صادرات هریک مبلغ 20 میلیون تومان وام برای نوسازی ناوگان تا.

    گلایه مدیرعامل تاکسیرانی از پرداخت نشدن وام ۲۵میلیونی به ...

    www.tasnimnews.com/.../گلایه-مدیرعامل-تاکسیرانی-از-پرداخت-نشدن-وا...
    ۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از پرداخت نشدن وام 25 میلیونی به تاکسیران‌ها گلایه کرد. ... اماپرداخت بیمه‌ آنها چند ماهی است به تعویق افتاده از دید سازمان تأمین اجتماعی یک راننده جدید محسوب می‌شود که ... ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰ ...
    اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان ... شهر تهران گفت: بانک صادرات برای ارائه تسهیلات وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسی ها، ... معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به قطع بیمه رانندگان تاکسی ... دولت بیمه تاکسیرانان را پرداخت نکرده است.

    پرداخت وام ۲۰ میلیونی برای نوسازی تاکسی‌ها

    irannewsagency.ir/پرداخت-وام-20-میلیونی-برای-نوسازی-تاکسی/
    ۵ ساعت پیش - مرگ 4 عضو یک خانواده در حادثه رانندگی جاده ایلام ... وی با بیان این‌که در حال حاضر 60 هزار تاکسی در سطح کشور از نوع پیکان هستند و ... پورمحمدی با اشاره به این‌که سه بانک پارسیان، ملت و تجارت پرداخت وام مورد نیاز برای ... وی دورهبازپرداخت تسهیلات 20 میلیونی وام خودروهای فرسوده را 48 ماهه و با سود 16 درصد اعلام کرد.

    اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان

    khabarbekhan.ir/اما-و-اگرهای-پرداخت-وام-به-تاکسیرانان/
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ارائه تسهیلات به شرط پرداخت یک میلیون تومان ... وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسی ها، وثیقه ۵۰ میلیارد تومانی و وام بلاعوض یک میلیونی درخواست کرده ...

    تاکسیرانی کرج طرح استقبال از مهر را آغاز کرد - گلوبایت ...

    car.globyte.ir/wordpress/تاکسیرانی-کرج-طرح-استقبال-از-مهر-را-آغا/
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایرنا ،دراین آیین پرویز اسکندری مدیر عامل ... برای نصب این سیستم هرراننده تاکسی بین ۱۵تا ۲۰ میلیون ریال پرداخت می ... ای برای جایگزینی خودروهای فرسوده اخذ شد که با اختصاص وام به صورت بهره ...
    وزیر ورزش و جوانان گفت: در خوشبینانه ترین حالت تنها ۲۰ درصد مردم ایران به ورزش می پردازند این در حالی ... ایجاد آلودگی هوا بوده است چرا که روزانه چندین میلیون .... رانندگان جدید تاکسی در سراسر کشور خبر داد و گفت: ... اول برای پرداخت وام دو میلیون.

    پرداخت وام‌ 50 میلیونی نوسازي و 20 میلیونی وديعه مسکن

    www.parsine.com/.../پرداخت-وام‌-50-میلیونی-نوسازي-و-20-میلیونی-ودي...
    ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پرداخت وام‌ 50 میلیونی نوسازي و 20 میلیونی وديعه مسکن ... به گفته مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، برای سال‌های 93 و 94 بیش از ... رانندگی در نفس گیرترین جاده دنیا + تصاویر ... یاد شهدای غواص پشت تاکسیاصفهانی.

    نوسازی تاکسی‌های فرسوده کاشمر در دست‌انداز مقررات دست و ...

    www.kashmari.ir/1393/.../نوسازی-تاکسی‌های-فرسوده-کاشمر-در-دست.ht...
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر ، رانندگان تاکسی‌های درون شهری در ... علی اکبر علی پناه افزود: برای هر تاکسی ۲۰ میلیون تومان وام پرداخت ...

    کانال تاکسیرانی در تلگرام - آخرین اخبار ایران و جهان

    khabarduni.ir/search/?q=کانال+تاکسیرانی+در+تلگرام
    مظفر گفت: رانندگان تاکسی ها از کیفیت خودروهای تحویلی. ... تلاش کنیم، بیان کرد: سهم رانندگان تاکسی از ارائه سرویس بهمدارس ۲۰ تا ۳۰ درصد بوده است. ... اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان/ارائه تسهیلات به شرط پرداخت یک میلیون تومان.

    شرایط ثبت نام طرح جایگزینی تاکسی فرسوده سال۱۳۹۴

    kaninet.ir/شرايط-ثبت-نام-طرح-جايگزيني-تاکسي-فرسود/
    شرايط ثبت نام طرح جايگزيني تاکسي فرسوده سال1393. ... به گزارش سایت خبری،تحلیلی کانی نت KaniNet به نقل از سازمان نوسازی تاکسی های فرسوده: ... تسهیلات ۲۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۵ درصد و مدت بازپرداخت اقساط ۵ ساله (۶۰ قسط ماهیانه) ... نقدی ۵ میلیون تومان و برای متقاضیان استفاده از وام ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می باشد.

    رانندگان تاکسی به جای وام کاغذ باطله می‌گرفتند!

    hamshahrionline.ir/details/142988
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - متهم به بهانه پرداخت وام سر راننده تاکسی‌ها کلاه می‌گذاشت و پول‌های آنها را به جیب می‌زد. ... و این نهاد موظف شده به راننده تاکسی‌ها وام 18 میلیون تومانی پرداخت کند. .... جوانی شیشه‌ای ۲۰ روز بعد از آزادی از زندان دست بهسرقت‌های سریالی از ...
    ۲۹ دقیقه پیش - فاز دوم حمايت از خودروسازها به بهانه نوسازي ناوگان تاکسي ... دوره بازپرداخت تسهيلات ۲۰ ميليوني وامخودروهاي فرسوده ۴۸ ماهه و با سود ۱۶ درصد خواهد بود. ... براي فروش بيش از ۹۰ هزار خودرو به رانندگان تاکسي در سراسر کشور باشد!
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وام ازدواج ، بانک مرکزی ، تسهیلات خرد ، خرید کالا,شرط پرداخت وام 20 میلیون ... مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: زوج‌های جوان به شرط خرید کالای ایرانی می‌توانند هر یک ۱۰ میلیون تومان ..... نماز اول وقت از نوع راننده تاکسی+ عکس ...

    برچسب ها - وام نوسازی

    https://hodana.ir/fa/tag/1/وام%20نوسازی
    مرکزی بخشنامه پرداخت وام های نوسازی و ودیعه مسکن بافت... وی گفت بر اساس ... مسکن نیز ۲۰ میلیون تومان است ایزدی گفت مبلغ وام... نوسازی در شهرهای ... اعطای وام نوسازی به 4000 تاکسی فرسوده/ بهره‌مندی نیمی از رانندگان تاکسی از وامقرض‌الحسنه.

    نحوه پرداخت وام 25 میلیون تومانی خودرو - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اقتصادی
    ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نحوه پرداخت وام 25 میلیون تومانی خودرو وام خودرو،بازار خودرو. ... هم درباره نحوه ارائه وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو به مردم گفت: قطعا ارائه این وام منجر ..... من راننده تاکسی بودم ، ماشینم تصادف کرد و دیگه نمیتونستم باهاش ... ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸.
    ۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روزنامه دنیای اقتصاد: بازار معاملات «امتیاز وام 70 میلیون تومانی خرید مسکن» ظرف کمتر از ... را به فکر خرید آپارتمان در اطراف تهران با استفاده از وام 70 میلیونی ترغیب کرده درحالی‌که ... پرداخت 70 میلیون تومانی تسهیلات مسکن در قالب اوراق از روز سه‌شنبه هفته گذشته –یکم .... پرسپولیس با ۲۰ بازیکن به اردو رفت ...
    ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو تأثیری بر روند عرضه و تقاضا در ... واکنش سرد بازار به وام ۲۵میلیون تومانی خودرو/ همراهی رکود فصلی با افت خرید در محرم .... پای مرکل به رسوایی فولکس واگن باز شد · اعمال جریمه ۲۰هزارتومانی ورود به طرح ... بیمه رانندگان تاکسی از سوی سازمان تاکسیرانی پی گیری می شود ...
    ۴ ساعت پیش - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گفته پورمحمدی این طرح با هدف کاهش آلاینده‌ها به ویژه در سطح کلان شهرها و رفاه عمومی اجرا می شود .

    ثبت‌نام 800 اصفهانی در طرح تبدیل تاکسی‌های فرسوده به ...

    esfahanebidar.ir › اجتماعی › اخبار اصفهان
    ۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در حال ... کرد: در این طرح به هرتاکسی فرسوده ۲۰ میلیون تومان وام بلا‌عوض اختصاص داده ... تاکسی فرسوده از سوی دولت پرداخت می‌شود، ادامه داد: رانندگانتاکسی‌های ...

    نوسازی تاکسی‌های فرسوده زمین نمی‌ماند - بنیان صنعت ماشین ...

    bonyansanat.com/نوسازی-تاکسی‌های-فرسوده-زمین-نمی‌ما/
    ۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حمل ‌و‌ نقل > تاکسی – واردکنندگان و خریداران تاکسی‌های هیبریدی از سوی ... وام‌های ۲۰میلیونی برای خریداری خودروی صفر به تاکسیرانان پرداخت خواهیم کرد. ... لازم درخصوص معیشت رانندگان تاکسی که خودروی فرسوده دارند، در طرح کاهش ...
    کد مطلب : 170300 شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰ ... تحویل فوری پژو و سمند تاکسی به متقاضیان ... شده و به رانندگان تاکسی هایی که تمایل دارند به صورت نقدی خودروی شان را خریداری کنند در همین ... قرار است وام ۲۰۰ میلیون ریالی جهت خرید خودرو در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده پرداخت شود،البته در خصوص میزان سود وام اطلاعاتی نداریم اما ...

    گره کور نوسازی تاکسی‌های فرسوده سبزوار کی باز می شود؟

    sabzevar.ir/گره-کور-نوسازی-تاکسی‌های-فرسوده-سبزوا/
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، فواد سحابی با تاکید بر ... سحابی با بیان اینکه سال گذشته نوسازی ۸۰ دستگاه تاکسی فرسوده ... ریال پرداخت و وام ۲۰ میلیون تومانی اعطا می شود و تا باقی مبلغ راننده خود مجبور به پرداخت است.
    ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۶, ۷, ۸, ۹, ۱۰, ۱۱, ۱۲, ۱۳, ۱۴, ۱۵, ۱۶, ۱۷, ۱۸, ۱۹, ۲۰, ۲۱, ۲۲, ۲۳, ۲۴, ۲۵, ۲۶, ۲۷, ۲۸, ۲۹, ۳۰, ۳۱ ... آغاز طرح جایگزینی 4هزار تاکسی فرسوده در پایتخت/ تاکسیرانان با ... از این مبلغ 20 میلیون تومان به صورت وام در ابتدایثبت نام از سوی بانک ... به رانندگان تحویل می شود و رانندگان تنها با پرداخت 2 میلیون و600 هزار ...

    تاکسی های فرسوده مشهد روزانه 60هزار ساعت هوا را آلوده می کنند

    https://taxi.mashhad.ir/.../1174593-تاکسی-های-فرسوده-مشهد-روزانه-60هزا...
    ۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... به ازای هر متقاضی ۲۰میلیون تومان وام با بازپرداخت ۵ساله پرداخت می شود ... مدیرعامل سازمانتاکسیرانی مشهد به رانندگان ومالکان تاکسی های فرسوده ...

    شکاف بخیه‌های «صدرا» بر چهره تاکسیرانان - هفته‌نامه حمل و نقل

    transportationweekly.ir/fa/.../شکاف-بخیه‌های-«صدرا»-بر-چهره-تاکسیرانا...
    ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر اساس تبصره ۲۰ قانون بودجه ۹۳ نیمی از حق بیمه رانندگان تاکسی توسط دولت و از طریق سازمان هدفمندی پرداخت می‌شد ولی در تبصره ۲۰ قانون ... تاکسیرانان و عدم تخصیص وام ۲۵ میلیونی به ناوگان تاکسیرانی یا اعطایوام‌های ترغیب ...

    تاکسی‌های فرسوده نفس شهر را بریده‌اند - تابناک قم

    www.tabnakqom.ir/fa/news/.../تاکسی‌های-فرسوده-نفس-شهر-را-بریده‌اند
    ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حالی ناوگان نوسازی تاکسیرانی کشور در خواب یک ساله به سر می‌برد که 1500 ... می‌گوید: شرایط تعویضتاکسی با اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۵ ... احمد عباس‌زاده یکی دیگر از رانندگان تاکسی است که در رابطه با طرح ...

    پرداخت وام خودروهای فرسوده از هفته آینده

    www.iranhall.com/feed/sport/api/page/shownews/?newsid=11925
    بر اساس طرح نوسازی در سال جاری پرداخت وام تا سقف 10 میلیون تومان (80 درصد قیمت خودرو جایگزین) با بهره 12 ... از سوی دیگر علاوه بر مشخص نبودن مکانیزم پرداخت وام به خودروهای فرسوده، موضوع دیگری که یکی از ..... تجربه رانندگی با خودروی آریو محصول جدید شرکت سایپا ..... افزایش بین‌ ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت خودرو در سال آینده

    شيراز و وضع تاکسی‌های کم‌شمار و فرسوده‌اش

    www.iranjib.ir/shownews/.../شيراز-و-وضع-تاکسی‌های-کم‌شمار-و-فرسوده‌ا...
    ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در بين كلانشهرهاي كشور، شيراز كه جزءشهرهاي توريستي به شمارمي آيد كه از لحاظ ... يكي از مشكلاترانندگان تاكسي در كلان شهر شيراز بيمه نبودن نيمه از آنهاست چرا كه ... و از طریق سازمان هدفمندی ها پرداخت شود، اما در تبصره ۲۰ قانون بودجه ۹۴ چنین ... مورد وام 20 و 25 میلیون تومانی با سود چهار درصد برای توسعه تاکسیرانی ...

    شرایط اعطای وام ۸۰ میلیونی مسکن به افراد متاهل - nexthomo.ir

    nexthomo.ir › جدیدترین اخبار › اخبار اقتصاد
    ۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیر عامل بانک مسکن با اشاره به جزئیات و شرایط اعطای وام ۸۰ میلیون تومانی به افراد ... دو سال گذشته از ۲۰ به ۳۵ میلیون تومان و وام جعاله تامین مسکن از ۵ به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت. ... ویدیوی حمله ی مسافر مستبه راننده تاکسی.
    ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس/نوشته جالب راننده تاکسی! ... پرداخت تسهیلات ۶۰ میلیونی خرید مسکن از محل اوراق از دی ماه اجرایی می شود و متقاضیان می‌توانند ۱۰ میلیون وام جعاله نیز دریافت کنند. ... ۱۰ میلیون وام جعاله نیز دریافت کنند و ساختمان‌هایی که بیش از ۲۰ تا ۲۵ سال ... رحیمی انارکی گفت: برای وام ۶۰ میلیون تومانی به روش ساده ماهانه یک ...

    آخرین مهلت برای دریافت كارنامه الكترونیك تاكسیرانی/صدور50

    www.mehrnews.com/.../آخرین-مهلت-برای-دریافت-كارنامه-الكترونیك-تا...
    ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نرخ کرایه تاکسی ها تا پایان سال92 افزایش نخواهد یافت ... جایگزین 27 میلیون و 800 هزار تومان می‌باشد از این مبلغ 20 میلیون به صورت وام در ... وی در مورد مبلغ ۲۰ هزار تومان شارژی که رانندگان به شرکت‌های خصوصی پرداختمی‌کنند ...
    ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - براساس طرحی که دولت برای پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو در نظر گرفته، بانک عامل اسناد ... بهعبارت دیگر، در این شیوه متقاضیان می‌توانند از تاریخ هجدهم آبان ۱۳۹۴ با مراجعه مستقیم ..... بابایی قیمت سمند ال ایکس سال دوگانه سوز با کیسه هوای راننده را . ..... بیست فان - جدول اقساط وام ۲۵ میلیونی برای ۲۱ مدل خودرو
    که اونم پول بیست متر مسکن هم نیست انقدر ارزش ها رو از بین نبرید. ..... بنده جانباز 30 درصد هستم ووام 20 میلیونی مسکندریافت کردم آیا بقیه وام را به بنده می دهند یانه ..... آقايون، بنده 28 ماه جبهه دارم خودم راننده دستگاه سنگین بودم لقب ما سنگر سازان ...

    پرداخت تسهیلات بدون‌سپرده ۷۰ میلیون تومانی خرید مسکن چه شد؟

    asrebank.ir/.../پرداخت-تسهیلات-بدون‌سپرده-۷۰-میلیون-تومانی-خرید-مس...
    ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت تسهیلات بدون‌سپرده ۷۰ میلیون تومانی خرید مسکن، با گذشت ۲۰ روز از تصویب در شورای ... دستورالعمل تدوین شده در بانک مرکزی برای پرداخت وام 70 میلیون تومانی خرید ... برد و فاصله 20 روزه بین تصویب وام 80 میلیونتومانی و ابلاغ آن به شعب بانک مسکن، .... سرقت از پنج راننده تاکسی با خوراکی‌های مسموم.

    اقساط ماهانه وام 25 میلیونی خودرو +زمان و مدارک ثبت نام

    car110.ir/.../اقساط-ماهانه-وام-25-میلیونی-خودرو-زمان-و-مدارک-ثبت-نام.ht...
    ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۴ ساعت پیش – وام 25 میلیونی خرید خودرو به چه کسانی اهدا می شود … ... بخش عمده آن وام است و تنها با پرداخت ۲۰ درصد پیش‌پرداخت، می توانند آن ...... دلالان دیگر در واردات خودرو معلولان نقشی ندارند · بالاترین درآمدهایرانندگان فرمول 1 … ... شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات خرید خودروهای عمومی (تاکسی، …

    نیوزهاب - سازمان شهرداری ها و دهیاری هاي كشور

    reader.newshub.ir/bulletin/7ee400039f/type/html
    ابطال پروانه رانندگان تاکسی متخلف (جام جم); وقت آن رسیده که رانندگی تاکسی در فهرست .... شده و آماده است و پرداخت وام9‌درصدی به مبلغ 20 میلیون تومان نیز آغاز شده است. ... به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،ثبت نام ..... و از طریق همان سامانه ثبت نام انجام می گیرد نیز متعاقبا اعلام می‌شود. ۹۰/۰۹/۰۵. ۲۰:۲۲.

    ثبت‌نام صندوق مهررضا براي پرداخت وام - فردا

    www.fardanews.com/fa/news/.../ثبت‌نام-صندوق-مهررضا-براي-پرداخت-وا...
    ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - پيشنهاد بانك مركزی برای افزايش وام مسكن به 27 ميليون ..... و همسرم راننده تاكسي هستش و يه پسر دانشجو دارم و از اين در آمد باز هم برايمان كفاف نميده و ...

    طالبان؛ تهدید امنیتی مشترک علیه پاکستان و افغانستان

    www.mojnews.ir/.../طالبان-تهدید-امنیتی-مشترک-علیه-پاکستان-و-افغا...
    ۳ ساعت پیش - در آخرین مورد حملات وحشیانه طالبان در کابل این گروه به اهالی رسانه در کابل حمله کردند که در این حمله 7 تن از روزنامه نگاران ... قیمت نفت ایران در بازارهای جهانی ۲۰ دلار معامله می‌شود ... وام 20 میلیونی به رانندگان تاکسی پرداخت می شود ...
    از س وي مقام معظم رهبري به مسئوالن کشور. ابالغ ش ده اس ت ... تسهيالت وام 20 ميليونی نوسازی تاکسی. ها، وثيقه 50 ...وام بالعوض به. بانك صادرات پرداخت کنيد. محمدپور بي ان کرد: راننده تاکس ی ... خودرو را به. ص ورت نقدينگی پرداخت کن د و اين در .... ۲۰ روز نفس گير برای مردم شهر تهران در پی آلودگی هوا. مسئوالن هم ...
    ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارکنان شهرداری نیشابور تعدیل می شوند/مخالفت با حقوق ۲۰ میلیونی. ... شاملی در خصوص شایعاتپرداخت بدهی شخصی شهردار از محل وام شهرداری نیز گفت: بدهی ایشان به ... اما در بانک کشاورزی به واسطه اشتباه اداری این مبلغ از وام شهرداری کسر شد که با پیگیری شخص .... قعطع شدن بیمه رانندگان تاکسی شیراز در سال.

    شایعه قطع یارانه خریداران خودرو اقساطی با وام 25 میلیونی ...

    avangha.blog.ir/.../شایعه-قطع-یارانه-خریداران-خودرو-اقساطی-با-وام-25-م...
    ۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۲۰ دقیقه پیش - آیا یارانه خریداران خودرو با وام 25 میلیونی حذف می شود؟ شایعه قطع یارانه ... شرایط خرید خودروهای سایپا با وام 25 میلیونی به نمایندگی‌ها . ... آغاز پرداخت وام 25 و 10 میلیونی خودرو و کالا با چک و سفته .... وی ادامه داد: وام .... بیمه تامین اجتماعی ۳هزار خانواده راننده تاکسی قطع شد/ امنیت سفرهای شهری کم شد .

    عصر بازار - کلاهبرداری با وعده پرداخت وام

    asrebazar.com/News/3247/کلاهبرداری-با-وعده-پرداخت-وام
    ۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیشتر آنها به دلیل مشکلات مالی به گرفتن وام نیاز داشتند و وقتی ... او گفت: مدتی قبل درحالی‌که سوارتاکسی شده بودم به‌طور اتفاقی با مردی به نام محمدرضا آشنا شدم. ... به بهانه پرداخت 200 میلیون تومان وام از او 20 میلیونتومان کلاهبرداری کرده است. ... در میانه راه راننده سر صحبت را با من باز کرد و وقتی فهمیدم به وام ...

    پراید و تیبا پیشتاز فروش خودرو با وام 25 میلیونی + ...

    harroooz.rozblog.com/.../پراید-و-تیبا-پیشتاز-فروش-خودرو-با-وام-25...
    ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اقساط وام ۲۵ میلیونی خودرو و بازپرداخت قسط وام خودرو و جدیدترین خبر از ... لیست جدول ... 2, سایپا پیشتاز در صادرات خودرو, ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۰ مهر ... مشمول خرید با ... شرایط خرید خودروهای سایپا با وام ۲۵ میلیونی بهنمایندگی‌ها ابلاغ شد . ..... رانندگان تاکسی در اختصاص وام 25 میلیون تومانی خودرو در اولویت قرار گیرند .

    [PDF]ﺩﺍﺭﻧﺪﮔﺎﻥ ﺳﻬﻤﻴﻪ ﻋﺠﻠﻪ ﻧﻜﻨﻨﺪ

    armandaily.ir/1394/03/06/Files/PDF/13940306-2764-15-8.pdf
    ۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ﺑﺤﺚ ﻫﺎﻳﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮐﻨﺘﺮﻝ. ﻗﻴﻤﺖ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ، ﮐﺮﺍﻳﻪ ﺗﺎﮐﺴــﯽ ﻫﺎ (ﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺳﻬﻤﻴﻪ .... ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺳﺎﻳﭙﺎ ﻧﻴﺰ ﮐﺎﻫﺶ ﻗﻴﻤﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻳﻢ ﻭ ﭘﺮﺍﻳﺪ ﺍﺯ ۲۱ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ، ﺑﻪ ۲۰ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ،. ﺗﻴﺒﺎ ﺍﺯ ۲۵ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﻭ ۵۰۰ ... ﮐﺮﺩﻳﻢ ﮐﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺑﺎﺭﻧﺎﻣﻪ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﮔﺮﻓﺖ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺎﺭﻧﺎﻣﻪ ﺭﺍ ﺑﺎ ﭘﻴﺎﻣﮏ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﺁﺩﻡ ﻧﮋﺍﺩ ﺩﺭﺧﺼﻮﺹ ... ﺧﺼﻮﺻــﯽ ﺗﻤﺎﻳﻠﯽ ﺑــﻪ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻭﺍﻡ ﺑﺎﻓﺖ ﻓﺮﺳــﻮﺩﻩ ﻧﺸــﺎﻥ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻳﻢ ۵۰ ﺩﺭﺻﺪ ...

    مینی‌بوس‌های فرسوده، رانندگان افسرده و مسافران معترض ... - ایلنا

    www.ilna.ir/.../323387-مینی-بوس-های-فرسوده-رانندگان-افسرده-مسافران...
    ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مینی‌بوس‌ها فرسوده و بی‌رمق تنگ به تنگ هم در پایانه چیده شده‌اند. ... او معتقد است؛ رانندگان تاکسی، اتوبوس و. ... 20 میلیون تومان هم وام گرفتند که ماهیانه 500 هزار تومان باز پرداخت می‌کردند و 5 میلیون و 700 هزارتومان ... حریم۲۰ اثر و محوطه تاریخی تصویب شد · بهزیستی به دنبال ارتقای کیفی مراکز اقامتی میان‌مدت است ...

    تاکسی » فروش اقساطی خودرو

    www.padidekhodro.ir/tags/تاکسی/
    ۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان ... بانک صادرات برای ارائه تسهیلات وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسیها، وثیقه ۵۰ میلیارد تومانی و ... ها با مسافرکشی در سطح شهر و ایجاد رقابتی به ناحق بر معیشت رانندگان تاکسی سایه می‌اندازند.

    ارائه وام ۱۵ میلیون تومانی به طرح‌های کارآفرینی جوانان | بانک ...

    bankemardom.ir/1394/11/03/ارائه-وام-۱۵-میلیون-تومانی-به-طرح‌های/
    ۴ ساعت پیش - ارائه وام ۱۵ میلیون تومانی به طرح‌های کارآفرینی جوانان ... این تسهیلات نیازی به ارائه طرح کارآفرینی به بانک طرف قرارداد نیست و دریافت این وام تنها ...

    شروع جدی نوسازی تاکسی در رشت - خوبان

    www.khoobankhabar.ir/شروع-جدی-نوسازی-تاکسی-در-رشت/
    ۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نسبت به ثبت نام طرح نوسازی در سایت تاکسیرانی رشت اقدام کنند. ... راستگو افزود: مالکین تاکسی های زیر سال ۸۴ می توانند با دریافت ۲۰ میلیون تومان وام با ... کش سازمان تاکسیرانی رشت لازم به ذکره که به عنوان یک راننده تاکسی ...

    تاکسی دربستی ممنوع! | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ایران و جهان

    social.pegahonline.ir/news/15120711344/تاکسی-دربستی-ممنوع/
    ۴ روز پیش - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان با اشاره به فصل سرما از شهروندان همدانی خواست تا ... بوشهرنیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز مجدد بیمه رانندگان تاکسی جدید در سراسر ... پرداخت وام 20 میلیونی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده (+شرایط) .... 90 هزار تاکسی فرسوده با وام ۲۰ میلیون تومانی نوسازی می شود/جزییات وام.

    خودرو جهت تاکسی تلفنی در تبریز

    khabargozari.xyz/search/?q=خودرو+جهت+تاکسی+تلفنی+در...
    مدیرعامل سازمان تاکسي رانی، در بخش دیگری از سخنان خود، به وظایف مهم. ... بر این اساس 25 نوع خودرو سواری و 19 نوع وانت و وانت دیزل وام دریافت می کنند. ... وی با اشاره به اینکه در کشور پنج تا 6 چند میلیون خودروی فرسوده وجود دارد ... بنا براین گزارش ، بیشترین ثبت نام متعلق به پراید با ۲۰ هزار و پژو ۴۰۵ با ۱۶ هزار دستگاه بوده است.
    ۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۲۰ دقیقه پیش – آیا یارانه خریداران خودرو با وام ۲۵ میلیونی حذف می شود؟ شایعه قطع یارانه ... شرایط خرید خودروهای سایپا با وام ۲۵ میلیونی به نمایندگی‌ها … ... آغاز پرداخت وام ۲۵ و ۱۰ میلیونی خودرو و کالا با چک و سفته …. وی ادامه داد: وام .... بیمه تامین اجتماعی ۳هزار خانواده راننده تاکسی قطع شد/ امنیت سفرهای شهری کم شد …

    نحوه و شرایط دریافت وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو | دانلود ...

    model2016-photo.ir/2015/.../نحوه-و-شرایط-دریافت-وام-25-میلیون-تومان...
    ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۲۰ ساعت پیش – 25 ميليون تومان وام خودرو، با اقساط ماهانه 480 تا 500 ... راه دیگر، دریافت وام 35 میلیونتومانی به علاوه 10 میلیون تومانوام جعاله ... دلالان دیگر در واردات خودرو معلولان نقشی ندارند · بالاترین درآمدهای رانندگان فرمول 1 … ... شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات خرید خودروهای عمومی (تاکسی، …
    ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مبلغ این وام در بسیاری از بانک ها از ۵۰ میلیون تومان آغاز و در برخی از بانک ها ... وام جعاله نیز پس ازپرداخت وام مسکن به کارمند پرداخت می شود تا در صورت ... وام های پرداختی به پرسنل بانک بیش از ۵ سال است و وام مسکن نیز بیش از ۲۰ سال ..... و یا رانندگان که سخت تر نیست زیرکولر و حقوق کلان و وامهای بیشمار و ویلا در ...

    به گزارش بازار خبر

    www.bazarkhabar.ir/
    پرداخت وام 20 میلیونی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده. + شرایط ... طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسیفرسوده با اعطای وام 20 میلیون تومانی از دوازدهم بهمن‌ماه آغاز خواهد شد. از ریز تا ..... کاریکاتور: دولت نرخ جرائم رانندگی را افزایش داد.

    ۸۰ هزار راننده تاکسی در تهران بیمه تکمیلی رایگان می‌شوند

    www.asretebar.com/.../++80+هزار+راننده+تاکسی+در+تهران+بیمه+تکمی...
    اعتبار- مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در پاسخ به ایسنا ... هر تاکسی فرسوده، rn20 میلیون وام در نظر گرفته شده و هر تاکسی فرسوده نیز به ارزش 5.3 ... هر تاکسی دار با پرداخت 2.6 میلیون تومان rnمی‌تواند صاحب یک دستگاهتاکسی ... ۱۱. ۱۲. ۱۳. ۱۴. ۱۵. ۱۶. ۱۷. ۱۸. ۱۹. ۲۰. ۲۱. ۲۲. ۲۳. ۲۴. ۲۵. ۲۶. ۲۷. ۲۸. ۲۹. ۳۰. هم اکنون ...

    شهرداری به تاكسی های فرسوده ۵ میلیون وام پرداخت می كند - آفتاب

    www.aftabir.com/.../شهرداری-به-تاكسی-های-فرسوده-۵-میلیون-وام-پرداخت
    ۱۶ دی ۱۳۸۶ ه‍.ش. - شهرداری به تاكسی های فرسوده ۵ میلیون وام پرداخت می كند. ... يکشنبه, ۱۶ دى ۱۳۸۶, ۲۰ : ۳۳ : ۱۰ ...تاكسی در سطح شهر تردد می كنند، تعویض خواهد شد و به ازای آن ها خودروهای جدید با استانداردهای خاص تاكسی، به رانندگانتحویل داده می شود.
    ۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس سازمان تاکسیرانی از آغاز به کار سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی به صورت رایگان خبر داد. ... بلکه تاکسیرانان اجازه ثبت نام این وام 25 میلیونی را نیز پیدا نکردند ... افزایش ۲۰ درصدی تولیدات داخلی صنعت مترو در یک سال ...

    تاكسی های فرسوده نفس قم را بريده‌اند! - کریمه

    karimeeh.ir/.../30639-تاكسی-های-فرسوده-نفس-قم-را-بريده‌اند.html
    ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به عنوان مثال؛ حسین حیدری که بیش از ۱۵ سال در قم راننده تاکسی است در ... شرایط تعویض تاکسی با اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۵ ساله ...

    حمل و نقل عمومی » فروش اقساطی خودرو

    www.padidekhodro.com/tags/حمل+و+نقل+عمومی/
    اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان. مدیر نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: بانک صادرات برای ارائه تسهیلات وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسی ها، وثیقه ۵۰ ...
    ۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تراز: فرق کردن خطوط تاکسی پر مسافر و خرید و فروش سر قفلی این خطوط به قیمت 20 میلیون تومان، دریافتپول به بهانه های تازه از رانندگان تاکسی ...
    اختصاص ۳۵ دستگاه تاکسی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ... اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان. مدیر نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: بانک صادرات برای ارائه تسهیلات وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسی ها . ... شخصی‌های و اغلب از شهرستان ها با مسافرکشی در سطح شهر و ایجاد رقابتی به ناحق بر معیشت رانندگان ت .
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی درباره اینکه چه میزان به هر جانباز یا معلول سهمیه سوخت اعطا خواهد شد گفت: ... پایین‌تری نسبت به بنزین برای رانندگان تاکسی دارد بلکه به بهبود شرایط ... اعطای وام 10 میلیون تومانی جایگزینی خودرو ویژه مستمری‌بگیران و بازنشستگان .... ۲۰ دانشگاه برتر کشور در تولید علوم انسانی معرفی شدند غیرواقعی بودن ...
    ۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی همچنین گفت: بانک طرف قرارداد نیز برای تخصیص وام ۲۰ میلیون تومانی، ... یکی از رانندگان باتجربهتاکسی در تبریز با اشاره به مبلغ بالای اقساط وام ... واقعیت این است که پرداخت ماهانه اقساط در توان رانندگان تاکسی نیست و
    تعویض تاکسی های فرسوده
    تراست بازدید : 296 يکشنبه 4 بهمن 1394 زمان : 4:09
    ارسال نظر برای این مطلب

    تعداد صفحات : 131

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 660
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 291
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1246
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2810
  • بازدید ماه : 41229
  • بازدید سال : 68014
  • بازدید کلی : 3344509
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی