close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...

    جستجوگر هوشمند

    عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند

    www.tasnimnews.com/fa/news/1395/01/02/1031847
    ۱۷ ساعت پیش - عموهای فتیله‌ای از اجرای جدید برنامه‌‌های خود برای خانواده‌ها خبر دادند و گفتند در برنامه جدبد خودعلاوه بر توجه به بچه‌ها نگاه ویژه‌ای به خانواده‌ها داریم.

    عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود خبر دادند - افکارنیوز

    www.afkarnews.ir/.../498223-عموهای-فیتیله-ای-از-اجرای-برنامه-جدید-خود...
    ۱۰ ساعت پیش - عموهای فتیله‌ای از اجرای جدید برنامه‌‌های خود برای خانواده‌ها خبر دادند و گفتند در برنامه جدبد خودعلاوه بر توجه به بچه‌ها نگاه ویژه‌ای به خانواده‌ها داریم.

    عموهای فیتیله ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده ها خبر دادند

    www.ghatreh.com/news/.../عموهای-فیتیله-اجرای-برنامه-جدید-خود-برای-خ...
    ۱۷ ساعت پیش - عموهای فتیله ای از اجرای جدید برنامه های خود برای خانواده ها خبر دادند و گفتند در برنامه جدبدخود علاوه بر توجه.

    عموهای فیتیله ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده ها خبر دادند

    tnews.ir/news/FF2C59677108.html?old=1
    ۵ ساعت پیش - عموهای فتیله ای از اجرای جدید برنامه های خود برای خانواده ها خبر دادند و گفتند در برنامه جدبدخود علاوه بر توجه به بچه ها نگاه ویژه ای به خانواده ها داریم.

    عموهای فیتیله ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده ها خبر دادند

    khabarfarsi.com/n/16097790
    ۱۶ ساعت پیش - علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی معروف به عموهای فیتیله ای از مهمانان ویژه این برنامهبودند. فروتن در این برنامه گفت: ما 17 ساله بودیم که اولین ...

    عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود خبر دادند | جستجو | -

    ag1.ir/.../عموهای+فیتیله‌ای+از+اجرای+برنامه+جدید+خود+خبر+دادند.html
    محمد مسلمی گفت: یک مژده برای مردم خوب کشورمان دارم انشالله به امید خداوند عموهاي فیتیله ای به شکل جديدیمیهمان مردم خواهیم بود چه در حوزه تئاتر سینما و تلویزیون و ...

    عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود خبر دادند - روتوس

    www.rotos.ir/عموهای-فیتیله‌ای-از-اجرای-برنامه-جدی-2/
    ۱۰ ساعت پیش - عموهای فتیله‌ای از اجرای جدید برنامه‌‌های خود برای خانواده‌ها خبر دادند و گفتند در برنامه جدبد خودعلاوه بر توجه به بچه‌ها نگاه ویژه‌ای به خانواده‌ها داریم.

    عموهاي فيتيله‌اي از اجراي برنامه جديد خود براي خانواده‌ها خبر دادند

    iruni.ir/news/704436
    عموهاي فيتيله‌اي از اجراي برنامه جديد خود براي خانواده‌ها خبر دادند تسنيم/ عموهاي فتيله‌اي از اجراي جديدبرنامه‌‌هاي خود براي خانواده‌ها خبر دادند و گفتند در برنامه جدبد خود ...

    پخش زنده آخرین اخبار شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/پخش-زنده-اخبار
    پخش زنده آخرین و چدیدترین اخبار سایت شهرخبر. ... عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود خبر دادند. 4 دقيقه پيش. جنوب نیوز. عکس/ «دروازه قرآن» پیش از تخریب در ...

    برچسب ها - برنامه فیتیله - فردا

    www.fardanews.com/fa/tag/1/برنامه%20فیتیله
    جز عموهای فیتیله ای افراد دیگری چون مریم وطن پور... جمله برنامه سازان ... جدید فیتیله برای پخش در فضای مجازی خبر داد ... اجرای برنامه در شبکه دو صحبتی انجام نشده است ولی... نسیم صحبت .... در کنار فرزندان خودآن را تماشا می کردند فیتیله... کد خبر: ...

    سینما خبر

    www.cinemakhabar.ir/
    اکران سینمای ایران; اکران سینمای جهان; اجرای تئاتر; برنامه های تلویزیون .... عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند. در برنامه «یکِ یک» ضیا:.

    از سیر تا پیاز عمو فیتیله ای ها / از اهانت به آذری ها تا عذرخواهی ...

    www.persianv.com/view/313841.php
    ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عموهای فیتیله ای , اجرای جنجالی عموهای فیتیله ای , اجرای توهین آمیز برنامه ... مادی و معنوی تلویزیون از آثار ساخته شده در حوزه کودک و نوجوان سری جدید «فیتیله» تا ... که در برنامه روز جمعه «فیتیله» رخ داد نه‌تنها اقدام به تعطیل کردن برنامه ... دیگر از نمایندگان آذری زبان، استاندار اردبیل و سایت‌های خبریمحلی به پوشش ...

    سانحه در برنامه عمو فیتیله ای ها - جدید ترین اخبار ایران و جهان ...

    www.momtaznews.com/سانحه-در-برنامه-عمو-فیتیله-ای-ها/
    درپی پخش قسمتی از برنامه فیتیله که موجب برخی اعتراضها از سوی هموطنان آذری زبان شد، ... پنج شنبه طبق اطلاع رسانی قبلی در ورزشگاه انقلاب کرج برای اجرای برنامه حاضر شدند. ... سقوط یک فروند هواپیمای حامل چتربازان در این کشور پنج نفر جان خود را از دست دادند. .... نظرتان را در مورد مطلب سانحه در برنامه عمو فیتیله ای ها بنویسید.

    چشمه سار - پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی شهرستان ...

    cheshmehsar.ir/
    ایشان با اشاره به امیدها، فرصتها و تهدیدهای پیش رو در سال جدید تأکید کردند: هنر آن است که از .... عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند.

    عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود خبر دادند - خبر زنده

    khabarezendeh.com/اخبار.../عموهای-فیتیله-ای-از-اجرای-برنامه-جدید-خود-...
    خبر زنده · سیاسی · جهان · اقتصادی · ورزشی · فناوری · سلامت · اجتماعی · فرهنگی · هنری · حوادث · گوناگون · تصویری · گردشگری ...

    سلفی های علی ضیا در برنامه یک یک+تصاویر

    fungah.ir/news/109378
    ۱۰ ساعت پیش - تاریخ نشر : دوشنبه 2 فروردین 1395n مشاهده : 13n سایر اخبار جالب و خواندنی n ارسال به دوست ... عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود خبر دادند.

    فیتیله ای که آتش به فرهنگ می زند/ رسانه ملی عذرخواهی کند ...

    shabestan.ir/detail/News/499332
    ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری شبستان: برنامه «فیتیله» شبکه ۲ سیما در قالب یک آیتم نمایشی، ... شود، اما از رسانه ملی انتظار می رود در تولید و پخش برنامه های خود بویژه برنامه ... همچنین به دنبال پخش یکی از بخش های سری جدید عموهای فتیله ای از ... اما روابط عمومی صدا و سیمای نیز با صدور بیانیه ای از توقف پخش برنامه فیتیله خبر داد.

    عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند

    nashrkhabar.com/.../عموهای_فیتیله‌ای_از_اجرای_برنامه_جدید_خود_برای_...
    صفحـه اول · سیاسی · اقتصادی · بین الملل · ورزشی · اجتماعی · فرهنگی · فناوری · علمی · مذهبی · استانها · دانشگاه و حوزه · صوتی و تصویری · حوادث · آخرین اخبار.

    توهین عموهای فیتیله ای به ترک زبان ها +جزئیات - نیک صالحی

    www.niksalehi.com/newspaper/view/084098.php
    تاریخ نشر : یکشنبه 17 آبان 1394; مشاهده : 110873; سایر اخبار اخبار و حوادث; ارسال به دوست ارسال به دوست ... در پی پخش سری جدید برنامه "فیتیله" موضوعی در یکی از آیتم های این برنامه کودک و ... بوده و این گروه هیچگاه به خود اجازه نمی دهد به ایشان توهین یا جسارتی روا نماید. .... درخواست رامبد جوان برای رای دادنمردم به عادل فردوسی پور!

    سیر تا پیاز ماجرای شوخی ساده عموهای فیتیله ای! - پویش

    puyesh.net/fa/news/.../سیر-تا-پیاز-ماجرای-شوخی-ساده-عموهای-فیتیله-ای
    ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روز جمعه در برنامه «فیتیله» آیتمی پخش شد که داستان آن توهین به هموطنان آذری‌زبان تلقی شد. ... تلویزیون از آثار ساخته شده در حوزه کودک و نوجوان سری جدید «فیتیله» تا ... که در برنامه روز جمعه «فیتیله» رخ داد نه‌تنها اقدام به تعطیل کردن برنامه ... دیگر از نمایندگان آذری زبان، استاندار اردبیل و سایت‌های خبریمحلی به ...

    افکار نیوز عموهای فیتیله ای از اجرای برنامه جدید خود خبر دادند

    www.jarchi.ir/h-aff/0321khJds.html
    عموهای فتیله ای از اجرای جدید برنامه های خود برای خانواده ها خبر دادند و گفتند در برنامه جدبد خود علاوه بر توجه به بچه ها نگاه ویژه ای به خانواده ها داریم.

    دانلود فیلم توهین به آذری زبان ها و ترک ها در فیتیله | سایت ...

    dezfun.com › مجله دانلود › فیلم
    ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلم توهین عمو های فیتیله ای در برنامه فیتیله شبکه دو در روز جمعه 15 ... برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی سایت تفریحی دز فان اینجا کلیک کنید. ... قوم و لهجه ای را نداشته و ندارند و در برنامه های آموزشی خود با اجرای نمایش، ترکیبی ... عکس های جدید و جنجالی بچه پولدار های شمال تهران 2016.

    عمو فیتیله ای‌ها خطاب به نمایندگان مجلس: از ما استفاده ابزاری ...

    www.entekhab.ir/.../news/.../عمو-فیتیله-ای‌ها-خطاب-به-نمایندگان-مجلس-ا...
    ۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ... کاری چند وقت اخیر خود توضیحاتی دادند که خلاصه ای از این گفت و گو را در زیر می خوانیم: ... عمو فیتیله ای ها این هفته مهمان برنامه دید در شب با اجرایرضا رشیدپور بودند ، آنها بارها در این ... محمد مسلمی ادامه داد: موارد این چنینی زیاد داشتیم که با لهجه های مختلف صحبت کنیم.

    به سادگی از وضع جاده‌ها در نوروز مطلع شوید - حیا

    hayaa.ir › آخرین مطالب › اجتماعی
    کدخبر: 24489; تاریخ انتشار خبر: ۱:۱۲ ب.ظ - دوشنبه ۱۳۹۵/۰۱/۲; چاپ خبر ... عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند · نقش زنان در خاطره‌ نگاری ...

    ماجرای رفتن عمو قناد از فیتیله ! - سایت خبری تحلیلی ...

    www.tabnak.ir › صفحه نخست › هنري
    ۵ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - قناد براي واگذاري اجراي برنامه فيتيله دلايل خاص خود را دارد. ... کد خبر: ۱۳۸۳۴۰ ... تلويزيوني است؛ برنامه‌اي كه مي‌توان آن را در رديف برنامه‌‌هاي موزيكال قرار داد. .... همه خانواده ها و بچه ها باعمو قناد مانوس تر بودند- اين هفته مجري جديد هرچقدر ...

    هفته‌ طوفانی یک برنامه‌ تلویزیونی / ماجراهای فیتیله از کجا ...

    khabaronline.ir/detail/477353
    ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمد مسلمی کارگردان برنامه کارگردان برنامه فیتیله که خود آذری‌زبان است، درباره اجرایلهجه آذری در برنامه فیتیله گفت: بارها در این برنامه و ... خاصی در پس آن نهفته باشد یا عموهای فیتیله‌‌ای ابزار کسانی شده باشند که به دنبال اهداف خاصی بوده‌اند. ... شده بود، عذرخواهی کرد و از انجام اقداماتی در جهت جبران این اشتباه خبر داد.

    عمو فیتیله ای‌ها خطاب به نمایندگان مجلس: از ما استفاده ... - ایران

    www.ion.ir/News/26341.html
    ۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شناسه خبر: 26341 ... خود توضیحاتی دادند که خلاصه ای از این گفت و گو را در زیر می خوانیم: ... عمو فیتیله ای ها این هفته مهمان برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور ... محمد مسلمی ادامه داد: موارد این چنینی زیاد داشتیم که با لهجه های مختلف صحبت کنیم. ... ادامه داشته باشد و تصمیم داشتیم برای سال بعدبرنامه جدید بسازیم.

    برنامه جدید فیتیله ای ها در فضای مجازی - دانلود جدید

    rk8.ir/2016/02/17/برنامه-جدید-فیتیله-ای-ها-در-فضای-مجازی/
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «فيتيله» در فضای مجازی خبر داد و گفت: به‌زودی با ساختاری جدید در فضای ... ۵ روز پیش – عموهای فیتیله ای بعد از توقف برنامه «فیتیله» درصدد گسترش فعالیت خود در … ... 941114 اجرای برنامه عمو های فیتیله ای درمشهد | خبرخوان.

    برچسب ها - برنامه فیتیله - 598

    www.598.ir/fa/tag/1/برنامه%20فیتیله
    جدید فیتیله برای پخش در فضای مجازی خبر داد ... است اما فعلا برای اجرای برنامه در شبکه دو صحبتی... یک پویا و شبکه ... عموهای فیتیله ای بعد از توقف برنامه فیتیله درصدد گسترش... با برنامه ای ... دارد حتی بعضی ازبرنامه های خود رسانه ملی نیز.

    دانلود فیلم توهین و اهانت به ترک زبانان در برنامه شبکه 2 ...

    download-khandevane.blog.ir/.../دانلود-فیلم-توهین-و-اهانت-به-ترک-زب...
    ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عموهای فیتیله ای به ترک ربان ها +جزییات در پی پخش سری جدید برنامه ..توهین ... کلیپ توهین برنامه هتل فیتیله ای به ترک ها + فیلم خبر . .... در نشست خبری دلیل حضور نیافتن برخی رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات امسال را توضیح خواهم داد. ...... شبکه نیوز: قناد برای واگذاری اجرای برنامه فیتیله دلایل خاصخود را دارد .

    ماجرای رفتن عمو قناد از فیتیله ! - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
    ۶ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - قناد براي واگذاري اجراي برنامه فيتيله دلايل خاص خود را دارد. ... کد خبر: ۱۵۰۷۹۵ ... چون مي‌دانيم آنچه باعث شده عمو قناد چندين سال بتواند به عنوان مجري برنامه كودكان دوام بياورد به يك ... مجريجديد بتواند خيلي زود با مخاطبان برنامه فيتيله ارتباط برقرار كند. ... است؛ برنامه‌اي كه مي‌توان آن را در رديف برنامه‌‌هاي موزيكال قرار داد.

    عموهای فیتیله ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده ها خبر دادند

    vazeh.com/.../عموهای-فیتیله-ای-از-اجرای-برنامه-جدید-خود-برای-خانواده-ها-...
    ۱۵ ساعت پیش - عموهای فیتیله ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده ها خبر دادند-عموهای فتیله ای از اجرای جدید برنامه های خود برای خانواده ها خبر دادند و گفتند در برنامه ...

    برنامه جدید «فیتیله‌ای‌ها» چه برنامه‌ای است؟ | پایگاه اطلاع ...

    www.rajanews.com/news/.../برنامه-جدیدفیتیله‌ای‌ها»-چه-برنامه‌ای-است؟
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عموهای فیتیله‌ای با یک برنامه شاد و موزیکال که بخش‌هایی متنوع دارد و ... تانک ذوالفقار تحویل وزارت دفاع شد · روحانی خود را مربی بزرگ بازی معرفی کرد! .... فیتیله‌ای علاوه بر این‌که در بخش‌های نمایشی بازی می‌کنند، اجرای برنامه را ... این تهیه‌کننده از تلاش و پشتکار عموهای فیتیله‌ای برای جلب رضایت مخاطبان خبر داد و ...

    فیتیله ای ها هم عذرخواهی کردند - جام جم آنلاین

    jamejamonline.ir/sima/2163898969473153871
    ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عموهای فیتیله ای و تهیه کننده برنامه فیتیله از اینکه برنامه روز جمعه شان ... قوم و لهجه ای را نداشته و ندارند و در برنامه های آموزشی خود با اجرای نمایش، ترکیبی از .... معاون صدای رسانه ملی در گفت‌وگو با جام‌جم خبر داد ... رادیو اربعین و بهاران تا اپلیکیشن‌های جدید، همه و همه نشان داد که رادیو می‌تواند همچنان رسانه‌ای به روز باشد.

    عکس/ پست اینستاگرامی پرستو صالحی درباره عموهای ... - مشرق

    www.mashreghnews.ir/.../news/.../عکس-پست-اینستاگرامی-پرستو-صا...
    ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - MASHREGHNEWS .... عکس/ پست اینستاگرامی پرستو صالحی درباره عموهای فیتیله‌ای ... کشورمان در اینستاگرام خود ضمن انتشار تصویری از عموهای فیتیله ای نوشت: .... برای یک بچه نباید مسواک زدن رو با فرچه توالت آموزش داد. ... من که چیز خاصی ندیدم من خودم لرم تو برنامه فیتیله با زبان لری هم نمایش اجرا کردند .

    برنامه جدید فیتیله ای ها در فضای مجازی

    newsof.rozblog.com/post/.../برنامه-جدید-فیتیله-ای-ها-در-فضای-مجازی.h...
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عمو های فیتیله ای ، برنامه کودک ، علیرضا آقایی ... کشورمان که سال هاست برای بینندگان به ویژه کودکان و نوجوانان برنامه اجرا می کنند، از ... «فيتيله» در فضای مجازی خبر داد و گفت: به‌زودی با ساختاری جدید در فضای مجازی ... ۵ روز پیش - عموهای فیتیله ای بعد از توقف برنامه «فیتیله» درصدد گسترش فعالیت خود در .

    برچسب ها - برنامه فیتیله - پارسینه

    www.parsine.com/fa/tag/1/%20برنامه%20فیتیله
    تهیه کننده برنامه فیتیله اعلام کرد که عموهای فیتیله ای... و تیم سازنده این ... جدید فیتیله برای پخش در فضای مجازی خبر داد ... اجرای برنامه در شبکه دو صحبتی انجام نشده است ولی. ... آخرین برنامه خود با دعوت از عواملفیتیله به بررسی... رسد باید بدان ...

    فیتیله ای ها در برنامه دید در شب؛ - کلوب

    www.cloob.com/c/.../121978710/فیتیله_ای_ها_در_برنامه_دید_در_شب؛
    ۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اولین جمله یکی از عموهای فیتیله ای در دیدار مجری جنجالی صفحه اینستاگرام برنامه "دید در شب" تازه ترین پست خود را به حضور عموهای فیتیله ای اختصاص داد. ... برنامه دید درشب با اجرای رضا رشید پور طی پستی جدید حضور عموهای فیتیله ای ... در گپ و گفت کوتاه قبل از شروع ضبط دائم از اخبار و صحبت هایی که علیه ...

    عمو فیتیله‌ای‌ها - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/عمو_فیتیله‌ای‌ها
    عمو فیتیله‌ای‌ها یا عموهای فیتیله‌ای نام یک گروه متشکل از محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن ... همچنین در سال ۱۳۹۰ این گروه از شروع فعالیت سینمایی خوب خبر داد.

    سوء استفاده مجری زن من و تو از جناب خان +تصاویر

    www.mahbobtarinha.com/news/.../سوء-استفاده-مجری-زن-من-و-تو-از-جنا...
    ۵ ساعت پیش - شبکه من و تو در برنامه تحویل سال نو از عروسک جناب خان سوء استفاده کرد. ... اعلام شد ·عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند.

    مجله خبری روز - پارس ناز

    www.parsnaz.ir/news_cats_5.html
    مجله خبری روز,اخبار جالب,اخبار روز,رابطه جنسی,مجله خبر,اخبار جذاب,اخبار سیاسی,تجاوز جنسی,اخبار,برهنه,تیتر خبر ... جنجال عجیب اجرای برنامه این شخص به جای رضا صادقی +عکس ... اردوغان رئیس جمهور ترکیه جوانی را از خودکشی نجات داد +عکس ... کار یکی از عموهای فیتیله ای به بیمارستان رسید .... آزمون جدید و باحال خود شناسی.

    عمو فیتیله ای‌ها خطاب به نمایندگان مجلس: از ما استفاده ... - شفاف

    www.shafaf.ir/.../news/.../عمو-فیتیله-ای‌ها-خطاب-به-نمایندگان-مجلس-از-ما...
    ۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عمو فیتیله ای ها این هفته مهمان برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور بودند .... مگر انها از مسائل داخل خبر دارند. ... البته قرار بود برنامه فیتیله تاآخر امسال ادامه داشته باشد و تصمیم داشتیم برای سال بعدبرنامه جدید بسازیم. ... همچنین تعداد زیادی از سایت ها و وبلاگ ها نیز دانلود این برنامه را برای مخاطبان خود قراردادند که ...

    خداحافظی جواد رضویان از تلویزیون - تیتر24

    www.titr24.com/News...==/-خداحافظی-جواد-رضویان-از-تلویزیون
    جواد رضویان در حاشیه این برنامه در گفتگوی کوتاهی گفت که در حوزه‌های دیگر کماکان نوکری مردم را خواهد کرد، اما ... عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود خبر دادند.

    پایگاه اطلاع رسانی تبریز بیدار : برنامه جدید «فیتیله‌ای‌ها ...

    tabrizebidar.ir/news/1055280
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گروههای مدعی اصولگرایی علت شکست خود را در جای دیگری جستجو کرده و ...عموهای فیتیله‌ای با یک برنامه شاد و موزیکال که بخش‌هایی متنوع دارد و به‌جز ... فیتیله‌ای علاوه بر این‌که در بخش‌های نمایشی بازی می‌کنند، اجرای برنامه را ... این تهیه‌کننده از تلاش و پشتکار عموهای فیتیله‌ای برای جلب رضایت مخاطبان خبر داد و ...

    خبر مهر|اخبار – دفاع جانانه فیل از مربی خود +فیلم - اخبار ...

    mehr-news.ir/دفاع-جانانه-فیل-از-مربی-خود-فیلم/
    دفاع جانانه فیل از مربی خود +فیلم. ۰۲ فرو ۱۳۹۵ پرتال خبری مهر کشکول ۰ ... از انجام عملیات در بغداد عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند ...

    برنامه جدید فیتیله ای ها در فضای مجازی | دانلود سریال 94

    model2016-photo.ir/2016/02/.../برنامه-جدید-فیتیله-ای-ها-در-فضای-مجا...
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «فيتيله» در فضای مجازی خبر داد و گفت: به‌زودی با ساختاری جدید در فضای ... ۵ روز پیش – عموهای فیتیله ای بعد از توقف برنامه «فیتیله» درصدد گسترش فعالیت خود در … .... 941114 اجرای برنامه عمو های فیتیله ای درمشهد | خبرخوان.

    «فیتیله‌ای‌»‌ها: بزودی در آذربایجان برنامه اجرا می‌کنیم - فرارو

    fararu.com/fa/news/253330
    ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از عموهای «فیتیله‌ای» در پی حاشیه‌های اخیر بوجود آمده که باعث ... کد خبر: ۲۵۳۳۳۰ ... مسلمی با بیان اینکه وجود اقوام مختلف در برنامه‌های ما نشان‌دهنده اتحاد ملی است، ادامه داد: از طرفی عده‌ای که ... بزودی به آذربایجان می‌آیم و در آنجا برنامه اجرا می‌کنیم ..... من به نوبه خود از عمو فيتيله ها خواهش ميكنم كه با روش هاي بهتري بچه ها ...

    عموهای فیتیله ای به تلویزیون باز می گردند؟ - بهترینها

    behtarinha.nasrblog.com/.../عموهای-فیتیله-‏ای-به-تلویزیون-باز-می-گر...
    ۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عموهای فیتیله ای بعد از توقف برنامه «فیتیله» درصدد گسترش فعالیت ..... شبکه سه رسما اعلام کرد که اجرای برنامه شب یلدای خود را به احسان علیخانی سپرده . ... وی از ساخت برنامه ای جدید خبر داد و گفت: در تدارک برنامه ای جدید برای ...

    مریخی ها در برنامه «عموهای فیتیله ای»

    www.iribtv.ir/News/12710.html
    شناسه خبر: 12710, منتشر شده در مورخ: 1393/9/26, ساعت: 12:28, گروه: کودک و نوجوان ... عموهای فیتیله ای پنجشنبه 27 آذر با اجرای نمایش های قصه ترب، نمایش 200 سوالی ... کرد تا به بچه ها یادآوری کنیم که باید در استفاده کردن از وسایل خود با دیگران شریک ... وی ادامه داد: طبق روال گذشته در این برنامه هم «چند جوری» طرز تهیه چند غذای مفید ...

    اخبار روز - مجله اینترنتی برترین ها

    www.bartarinha.ir/fa/lastnews
    زمین‌لرزه ای با مقیاس 6.6 ریشتر در سواحل شرقی روسیه رخ داد. .... به امید خداوند عموهای فیتیله ای به شکلجدیدی میهمان مردم خواهیم بود چه در حوزه تئاتر سینما و .... سرنشین چهار قایق خبر داد که تلاش می کردند به طور غیرقانونی خود را به اروپا برسانند. .... رهبری در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: برنامه اقتصاد مقاومتی از ابتدای امسالاجرایی می‌شود.

    ایسنا - محمود شهریاری: احسان علیخانی ریسک کند

    isna.ir/fa/news/93051707903/محمود-شهریاری-احسان-علیخانی-ریسک-کند
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمود شهریاری با انتقاد از راه‌اندازی شبکه‌های جدید در تلویزیون گفت: به ... کد خبر: 93051707903 ... جدید دچار آشفتگی شده است؛ در حالی که این شبکه‌ها هنوز هم هویت خود را ... از گفت‌وگویش درباره عدم حضور در برنامه «عموهای فیتیله‌ای» توضیح داد: ... که در کنار عموهای فیتیله ای اجرای این برنامه را عهده دار شدم، «فیتیله» ...

    اخبار دیجیتال ایران - عمو های فیتیله ای

    www.iranstbtv.blogfa.com/tag/عمو-های-فیتیله-ای
    کارگردان برنامه «فیتیله جمعه تعطیله» با اعلام این خبر گفت: عموهای ... وی ادامه داد: این هفته به طور مشخص با مخاطبان خود درباره نعمت‌های خدادادی مثل چشم، گوش و . ... قرار است عموهاي فيتيله‌اي در اين برنامه نمايش هايگاو، موتورسوارها و رستوران را اجرا كنند.

    پهلوان پنبه، ممنون و سلطان در کتابخانه ی عموپورنگ - تبیان

    www.tebyan.net/newmobile.aspx/index.aspx?pid=251344
    نشست خبری عوامل برنامه‌ساز «عموپورنگ» با حضور جمعی از خبرنگاران در سالن آمفی ... عوامل برنامه درباره ی برنامه ی جدید عموپورنگ که در فضایی شبیه کتابخانه اجرا می ... او در پایان صحبت‌های خود توضیح داد: در سری جدید برنامه عمو پورنگ تمام سعی‌مان .... عموهای فیتیله ای بعد از گریم و آماده شدن درکنار صندوقچه یبرنامه می ایستند تا با ...

    تیتراژ جدید برنامه عموهای فیتیله ای - آفتاب

    www.aftabir.com › اخبار ایران و جهان › فرهنگی و هنری › رسانه‌ها
    ۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عموهای فیتیله‌ای امروز جمعه اول آذر با اجرای یکسری نمایش ، نکات تغذیه را به بچه‌ها ... با نمایش های مختلف سعی دارند لحظات خوشی را برای مخاطبان خود رقم بزنند. ... مسلمی از ساخت تیتراژ و آنونسجدید این برنامه خبر داد و گفت: تیتراژ و ...

    برچسب ها - برنامه فیتیله - آفتاب

    aftabnews.ir/fa/tag/1/برنامه%20فیتیله
    مخاطبان انجامیده است برنامه های جدیدی که با هدف تقویت... جلوه از مدیریت ... با حضور عموهای فیتیله ای و تهیه کننده این برنامه... محمد مسلمی ... با اشاره به برنامه های خود در سفر به استان... کرد اینقدر که ... کشور خبر داد که شورای امنیت کشور درباره توهین برنامه... فیتیله ... اجرای برنامه امشب عنوان کرد این موضوع باید در کمیته... به پرسشی ...

    فیتیله ای ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News ...

    www.mehrnews.com/tag/فیتیله+ای+ها
    عموهای فیتیله ای بعد از توقف برنامه «فیتیله» درصدد گسترش فعالیت خود در فضای ... محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی اجرای عمومی نمایش «ژنرال ها» را با ذکر خاطرات خود از ... نیما کرمی درباره آنچه در برنامه آنچه دربرنامه «فیتیله» رخ داد و همچنین ممنوع ... عموهای فیتیله ای با برنامه ای جدید و تغییراتی در ساختار قبلی به زودی مهمان ...

    چرا عمو قناد از فيتيله رفت ؟ - پرشین سون

    portal.persianseven.ir/View/amoo-ghanad.html
    بعد از شنيدن اين خبر اولين سوالي كه به ذهن رسيد اين بود كه قناد چرا رفت؟ ... قناد براي واگذاري اجراي برنامه فيتيله دلايل خاص خود را دارد. ... فيتيله يكي از شادترين برنامه هاي تلويزيوني است؛ برنامه اي كه مي توان آن را در رديف برنامه هاي موزيكال قرار داد.

    برخورد تحقیرآمیز رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاحات با علی‌مطهری و ...

    wwwkhabar.ir/5791402
    از نظر اصلاح‌طلبان به کسانی که روزی به خاستگاه فکری و اجتماعی خود پشت کرده‌اند و ... و کاظم جلالی ·عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند ...

    حضور عمو پورنگ و عموهای فیتیله‌ای در افتتاحیه شبکه ...

    www.farhangnews.ir/content/73991
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو گفت: عمو پورنگ و عموهای فیتیله‌ای ...عموهای فیتیله‌ای در سنندج مستقر می‌شوند تا با اجرای برنامه فضای شاد و ... از برنامه آبرنگ مخاطبان می توانند تصاویر بهترین لحظات زندگی خود را با ... هاشم رضایت همچنین از تولید "نسیم مهارت" در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: در برنامه "نسیم ...

    عموهای فیتیلهای از اجرای برنامه جدید خود برای خانوادهها خبر دادند

    addit.ir/.../عموهای-فیتیلهای-از-اجرای-برنامه-جدید-خود-برای-خانوادهها-خبر-...
    عموهای فیتیلهای از اجرای برنامه جدید خود برای خانوادهها خبر دادند.

    پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین - عموهای فیتیله به ...

    qudsonline.ir/detail/News/355558
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» اعلام کرد که عموهای فیتیله‌ای و تیم سازنده این ... آقایی سپس درباره‌ی اینکه چه شد که برای اجرای برنامه به شبکه یک دعوت شدند؟ توضیح دادبرنامه «هفت سین و بچین» در ژانر برنامه‌های بزرگسال تهیه می‌شود و ... داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.

    برنامه جدید فیتیله ای ها در فضای مجازی | زد ایکس ان

    www.zxn.ir/برنامه-جدید-فیتیله-ای-ها-در-فضای-مجازی.html
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «فيتيله» در فضای مجازی خبر داد و گفت: به‌زودی با ساختاری جدید در فضای ... 5 روز پیش – عموهای فیتیله ای بعد از توقف برنامه «فیتیله» درصدد گسترش فعالیت خود در … .... 941114 اجرای برنامه عمو های فیتیله ای درمشهد | خبرخوان.

    برنامه تلویزیونی "فیتیله" پایان می‌یابد - جنوب نیوز

    www.jonoubnews.ir/showpage.aspx?id=171414
    سری جدید برنامه «فیتیله» با ساختاری متفاوت، از عید سعید قربان آغاز می‌شود. کارگردان و بازیگر «فیتیله» از خداحافظی تیم عموهای فیتیله‌ای با تلویزیون تا پایان امسال و پس از پخش قسمت‌های تولیدشده خبر داد. ... طی این چند سال اخیر برنامه‌های کودک مخاطبان خود را از دست داده‌اند و به نظر می‌رسد بچه‌ها بیشتر به سمت ماهواره‌ها می‌روند.

    محتوای برنامه های نوروزی سیما چیست؟ | اخبار امروز ایران و جهان

    elim.ir/fa/news/846246/محتوای-برنامه-های-نوروزی-سیما-چیست؟/
    ۸ ساعت پیش - سریال‌های نوروزی در همان قسمت‌های نخست پیام اصلی خود را برای مخاطبی که قرار است تا پایان ... عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود خبر دادند.

    لیست برنامه های تلویزیون در نوروز 95 / بار دیگر با فیتیله ...

    farhangohonar.ir/detail/33307
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شاید یکی از بهترین برنامه های شبکه یک در نوروز 95 اجرای برنامه عمو فیتیله ای ها باشد. ... او که با انبوهی از فرش های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد. ... دستپخت خبر دادو گفت: ما در ایام عید به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم تا ... امکان معرفی و پخش نقاشی های ارسالی خود را از شبکه یک فراهم می کنند.

    چهار تکنولوژی جدید، که به انسان کمک می‌کند، ابرقهرمان باشد ...

    art.yurdweb.ir/.../146565_چهار-تکنولوژی-جدید-که-به-انسان-کمک-می-ک...
    آخرین اخبار یورد وب. صفحه اصلی ... چهار تکنولوژی جدید، که به انسان کمک می‌کند، ابرقهرمان باشد ... عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند.

    عمو فيتيله اي‌ها" از تلويزيون خداحافظي کردند - پاسخ

    rozanehonline.com/.../عمو-فيتيله-اي‌ها-از-تلويزيون-خداحافظي-کردند.ht...
    از قرار تهيه‌کننده برنامه بدون اهميت دادن به اين مسئله که فيتيله‌اي‌ها از برنامه رفته‌اند در ... تا جايي که حتي عزيزاني را از دست داديم ولي بر سر قرار هر هفته خود حاضر شديم. ... علي رغم ميل باطني خداحافظي کرديم و جواب خداحافظي ما شد برنامه هاي پخش شده ي روز ... برنامه زنده "فيتيله جمعه تعطيله" که به شکل نمايشي و موزيکال طراحي و اجرا مي ...

    عـــــمو رضـــــا - فیتیله دو

    www.amoodoostebacheha.blogfa.com/post-24.aspx
    پس از گذشت دوماه از روال جدید برنامه فیتیله و کناره گیری من از اجرای برنامه قرار شد برنامه روال بهتری پیدا کند و به مسلمی کارگردان برنامه فرصتی داده شد تا برنامه را ...

    واکنش ترک ها به برنامه فیتیله

    https://www.webgardha.com/tag/واکنش-ترک-ها-به-برنامه-فیتیله
    پرویز پرستویی جواب حرف های افخمی را داد پرویز پرستویی خطاب به بهروز افخمی ... به عبارت دیگر به ازای هر کیلو گرم وزن فعلی خود ، 33 کالری به خود اختصاص دهید. ... علی فروتن یکی از عموهای فیتیله‌ای در خصوص تولید برنامه جدید فیتیله‌ای ها برای ... او با انتشار این خبر در صفحه اینستاگرامش، از شروع مق [بیشتر بخوانید...] ...

    برنامه جدید فیتیله ای ها در فضای مجازی تهیه کننده فیتیله ...

    nowruz95-model2016.ir/.../برنامه-جدید-فیتیله-ای-ها-در-فضای-مجازی-ت...
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «فيتيله» در فضای مجازی خبر داد و گفت: به‌زودی با ساختاری جدید در .... از بازیگران اینبرنامه و همچنین علیرضا آقایی تهیه کننده فیتیله مراتب عذرخواهی خود .... وی تصریح کرد: عموهای فیتیله ای در این برنامه با اجرای ترانه ها و نمایش ...

    دو ساعت گفت‌وگو با مدیر شبکه دو از بازگشت «فیتیله» تا ...

    tv2.ir/News/30381.html
    ۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شناسه خبر: 30381. دو ساعت گفت‌وگو با مدیر شبکه دو از بازگشت «فیتیله» تا حاشیه‌های «کیمیا» ... گفت‌وگویی با وی رویکردهای جدید این شبکه را به عنوان شبکه اجتماعی ... جعفری جلوه درباره ی اشتباه سهوی که در برنامه « فیتیله‌« رخ داد و در ... سال‌هاست برای بینندگان بویژه کودکان و نوجوانان برنامه اجرا می‌کنند، از ...

    عموهای فیتیله ای فروشنده دوره گرد می شوند - اخبار سینمای ...

    cinemapress.ir/news/.../عموهای-فیتیله-ای-فروشنده-دوره-گرد-می-شوند
    ۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سینماپرس - گروه تلویزیون/ عموهای فیتیله ای جمعه، ۱۱ مرداد با نمایش های جالب و ... کاردستی، روان شناس و فروشنده دوره گرد میهمان خانه مخاطبان خود می شوند. ... به گزارش روابط عمومی شبکه دو، محمد مسلمی، کارگردان و بازیگر برنامه ... مسلمی از پخش گزارشی از اجرای عموهای فیتیله ای در جنوبی ترین منطقه تهران خبر داد و ...

    کرج رسا – برنامه فیتیله

    karajrasa.ir/tag/برنامه-فیتیله/
    تهیه‌ کننده برنامه «فیتیله» رابطه‌ ی این روزهایشان با تلویزیون را خوب توصیف کرد و در عین حال از تولیدات جدید فیتیله‌ برای پخش در فضای مجازی خبر داد.

    شرط عموهای فیتیله ای برای بازگشت به تلویزیون - نمناک

    namnak.com/24567-عموهای-فیتیله-ای.html
    ۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیرو اتفاقات ناخواسته ای که در برنامه عموهای فیتیله ای رخ داد، جلسه ای ... با مساله ای که پیشتر پیش آمده بود، برگزار شد تا قضایا از زبان خود عموها ... برنامه جدید فیتیله ای ها در فضای مجازی; عموهای فیتیله ای ... امیرتتلو در بخش خبری 20:30 ! ... هم این مسابقه برگزار شد اما اجرای ممیزی آن دو نوعی سانسور آزاردهنده بود.

    کارگردان برنامه فیتیله: خودم آذری‌زبانم، چطور می‌توانم به خودم ...

    www.farsnews.com/13940818000260
    ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گروه های خبری .... کشورمان دلجویی کرد که نسبت به توقف پخش این مجموعه تلویزیونی دستور داد. ... کارگردان برنامه فیتیله که خود آذری‌زبان است، درباره اجرای لهجه آذری در ... وقتی کودک بوده‌اند به تماشای برنامه‌ عموهای فیتیله‌ای نشسته‌اند و امروز همراه ... مدل جدید پهپاد سپاه به سامانه «ارتباط ماهواره‌ای» مجهز شد/ افزایش 100 ...

    "فیتیله" ای ها از مردم آذربایجان عذرخواهی کردند | پایگاه خبری ...

    rishe.ir/news/9733
    ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به دنبال پخش بخش جدیدی از برنامه «فتیله» که با انتقاد مردم ... به حواشی اخیر این برنامهواکنش نشان داد و گفت: «سلام بر تمام ملت ایران. ... مگر می‌شود که عموهایی که بیست و چهار سال با شما زندگی کرده اند در مقام توهین به ملت غیور آذربایجان نمایشی را اجرا کنند. ... عیادت عموهای "فیتیله" ای از کودکان بیمارستان مطهری.

    اهانتی به بانوان نکرده‌ام/مخالف پخش برنامه فیتیله هستم - دانلود

    irctr.ir/news/145698059100000
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اهانتی به بانوان نکرده‌ام/مخالف پخش برنامه فیتیله هستم. .... به خواسته های خود برسند و من را آلت و وسیله دست خود کنند، اما این گونه نخواهد شد. ... تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» اعلام کرد که عموهای فیتیله‌ای و تیم سازنده این برنامه در ایام نوروز. ... کرد و در عین حال از تولیدات جدید فیتیله‌ برای پخش در فضای مجازی خبر داد.*** ...

    هدف ما جذب نیروهای جوان در سال جدید است | «هنرخوان ، جستجوگر ...

    honarkhan.com/fa/news/.../هدف-ما-جذب-نیروهای-جوان-در-سال-جدید-است/
    ۱۱ ساعت پیش - وقار کاشانی در رابطه با اجرای نمایش جشنواره‌های دیگر در تماشاخانه باران بیان کرد: ... عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند ...

    عمو های فیتیله ای» به شبکه مجازی می روند - پایگاه خبری ...

    www.30nemajavan.com/11570
    ۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عموهای فیتیله ای بعد از توقف برنامه «فیتیله» درصدد گسترش فعالیت خود در فضای مجازی هستند و احتمال دارد نوروز با برنامه ای تازه به تلویزیون بیایند. ... کنیم با یک ساختار جدید و ایده های تازه تر وارد فضای مجازی و موبایل ها بشویم. ... بیشتر شده اند و مطمئنم حتما اتفاقات قشنگی در ژانر سینمای کودک رخ خواهد داد.

    رابطه تلویزیون با «فیتیله‌» خوب شد - شما نیوز

    shomanews.com/NewsDetail/.../رابطه-تلویزیون-با-«فیتیله‌»-خوب-شد
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» رابطه‌ی این روزهایشان با تلویزیون را خوب توصیف کرد و در عین حال از تولیدات جدید فیتیله‌ برای پخش در فضای مجازی خبر داد. ... خوب شده است اما فعلا برای اجرای برنامهدر شبکه دو صحبتی انجام نشده است. ... درباره اشتباه سهوی عموهای فیتیله‌ای و حواشی پیش آمده درباره احتمال بازگشت ...

    مجید قناد - برنامه عمو قناد فعلا پخش نمی‌شودصراط نیوز

    www.goodmoney.ir/tfdsztfmsrnjdsdsncdtdsdqndcdrctcmw.html
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانشگاه هنرهاي زيبا فعاليت هنري خود را از زمان تحصيل در خرمشهر با تئاتر آغاز نموده ...برنامه عمو قناد فعلا پخش نمی‌شود - صراط نیوزمدیر گروه کودک و خردسال شبکه ... با اجرای مجید قناد خبر داد. ...برنامه عمو قناد فعلا پخش نمی‌شود - صراط نیوزمجيد قناد از جمع عموها‌ي فيتيله‌اي رفت! .... مارادونا: رییس جدید فیفا خائن است ...

    احتمال اجرای نوروزی عموهای فیتیله ای درتلویزیون - جوان

    javanonline.ir/.../news/.../احتمال-اجرای-نوروزی-عموهای-فیتیله-ای-درتلوی...
    ۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عموهای فیتیله ای بعد از توقف برنامه «فیتیله» درصدد گسترش فعالیت خود در فضای مجازی هستند و احتمال دارد نوروز با برنامه ای تازه به ... کد خبر: 763771 ... کنیم با یک ساختار جدید و ایده های تازه تر وارد فضای مجازی و موبایل ها بشویم. ... بیشتر شده اند و مطمئنم حتما اتفاقات قشنگی در ژانر سینمای کودک رخ خواهد داد.

    فیتیله» شنبه خاموش می‌شود/ یک فیلم سینمایی دیگر از ...

    www.sourehcinema.ir/?p=50812
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پايگاه خبری تحلیلی سوره سینما-«فیتیله» شنبه خاموش می‌شود/ یک فیلم سینمایی ... محمد مسلمی از به پایان رسیدن برنامه «فیتیله‌ای‌ها» در روز پدر خبر داد. ... موضوع این است که «فیتیله ها» از آغاز بر مبنای اجرای زنده طراحی شد و در طول سال ها ... درباره برنامه های خود برای سال ۹۴ توضیح داد: فیلمنامه ای تحت عنوان «عموهای ...

    اخبار پارسیک - عکاظ: عربستان ۹ ایرانی دیگر را بازداشت کرد

    news.parseek.ir/Url/?id=12215404
    کد خبر: 352409 ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۵ 0 تسنیم منبع: ... علی‌مطهری و کاظم جلالی · عموهای فیتیله‌ای ازاجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند · حکایت بازی برد برد ...

    برنامه کنسرت عید نوروز 95 - جدید 95

    jadid95.ir/برنامه-کنسرت-عید-نوروز-95.html
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویژه در عید سال ۹۵ خبر داد و گفت: برنامه متفاوتی را برای عید نوروز در یکی از … ..... شاید یکی از بهترین برنامه های شبکه یک در نوروز 95 اجرای برنامه عمو فیتیله ای ها باشد. ... احسان علیخانی با برنامه جدید خود به عید نوروز 95 می رود .

    ماجرای شوخی عمو فیتیله ای ها چه بود؟ واكنش ها از كجا شروع شد؟

    7ganj.ir › اخبار داغ › اخبار فرهنگی - هنری
    ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «برنامه فیتیله تعطیل شد» آن هم پس از ١۵‌سال فعالیت مستمر. ... مادی و معنوی تلویزیون از آثار ساخته شده در حوزه کودک و نوجوان سری جدید «فیتیله» تا ... که در برنامه روز جمعه «فیتیله» رخ دادنه‌تنها اقدام به تعطیل کردن برنامه «فیتیله» ... دیگر از نمایندگان آذری زبان، استاندار اردبیل و سایت‌های خبری محلی به پوشش ...

    روزنامه جام جم94/12/12: عموهاي فيتيله اي «با هفت سينو بچين ...

    www.magiran.com/npview.asp?ID=3324868
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - | درخواست عضويت | رمز خود را فراموش کرده ايد؟ ... عموهاي فيتيله اي با يک برنامهشاد و موزيکال که بخش هايي متنوع دارد و بجز کودکان، ... فيتيله اي علاوه بر اين که در بخش هاي نمايشي بازي مي کنند، اجراي برنامه را نيز به عهده دارند. ... جلب رضايت مخاطبان خبر داد و گفت: اميدوارم با تلاش شبانه روزي گروه، اين برنامه با همان ...

    ایرنا - پخش گلچین برنامه عموهای فیتیله ای

    www.irna.ir/fa/News/81465026/
    کد خبر: 81465026 (4449397) | تاریخ خبر: 24/10/1393 | ساعت: 18:21| ... وی افزود: روز جمعه، 26 دی هم عموهای فیتیله ای نمایش های کاراته ، اتاق عمل، آدم برفی، ... کودک و خردسال شبکه دو سیماست، این برنامه به تهیه کنندگی علیرضا آقایی و اجرای علی ... امیر تاجیک جدید ترین آهنگ خود برای حفظ محیط زیست را به برنامهاصل 50 می آورد .

    بازگشت عموهای فیتیله‌ای به تلویزیون | انتخابات - میزان رای ...

    mezan.ir/content/news/3180
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «عموهای فیتیله‌ای» پس از اجرای یک برنامه در آذر ماه گذشته که برخی‌ از مردم آذربایجان معتقد بودند به آنها توهین شده است، در تلویزیون ممنوع الکار شدند. اگرچه همان زمان، عوامل این برنامه اعلام کردند هیچ گاه کسانی که خود از اقوام ... افزودن دیدگاه جدید ... از دستگاههای خودپرداز خبر داد و گفت:به تمام بانک‌هایی که مشتریان آنها ...

    عکاظ: عربستان ۹ ایرانی دیگر را بازداشت کرد - پارس نیوز - ...

    khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid...title=عکاظ%3A...
    ۸ ساعت پیش - کد خبر: 352409 ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۵ 0 تسنیم منبع: ... و کاظم جلالی · عموهای فیتیله‌ای ازاجرای برنامه جدید خود برای خانواده‌ها خبر دادند · حکایت بازی برد ...

    پیام نوروزی ژاله علو از انسانیت می گوید

    www.akhbarjo.ir/.../پیام-نوروزی-ژاله-علو-از-انسانیت-می-گوید.html
    ۹ ساعت پیش - عموهای فیتیله‌ای از اجرای برنامه جدید خود خبر دادند ... ژاله علو که به گفته خود دو سالی است که در خانه‌اش استراحت می‌کند، خاطرنشان کرد: نسل ما دیگر ...

    تجمع اعتراضی به فیتیله با آرامش پایان یافت / عذرخواهی ...

    www.zamannews.ir/.../56768-تجمع-اعتراضی-به-فیتیله-با-آرامش-پایان...
    ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تجمع اعتراضی به فیتیله با آرامش پایان یافت / عذرخواهی عموهای فیتیله ای ... کد خبر: 56768 ... تجمع کردند و پلیس و برادران نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ... شهرتی فرد ادامهداد: در این تجمع دو نفر از رهگذران بر اثر اصابت سنگ از ... در بخشی از اجرای جمعه گذشته برنامه تلویزیونی \'فیتیله\' صحنه ...

    شبکه خبری تحلیلی استاد نیوز عموهای فیتیله‌ای بدون ...

    ostadnews.ir/65348/فیتیله‌ای‌ها-بدون-سناریو،-جلوی-دورب/
    ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عموهای فیتیله‌ای بدون سناریو، اجرا داشتند؟ ... وی ادامه داد : آنچه که ظاهر امر نشان می‌دهد در قالب یک برنامه طنز که ساختار خود برنامه فیتیله‌ها است .... لهجه و زبان سیستانی‌ها موجب شکل‌گیری موج جدیدی برای راه‌اندازی اعتراضات و برانگیختن ...

    «عموهای فیتیله‌ای» همچنان بلاتکلیفند ظهر دوشنبه 25 ... - ...

    khabarche.ir/خبر/2546692/-عموهای-فیتیله-ای--همچنان-بلاتکلیفند
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایسنا: تهیه‌کننده برنامه «عموهای فیتیله‌ای» درباره بازگشت دوباره این برنامه ... عموهای فیتیله ای با برنامه ای جدید و تغییراتی جذاب به زودی میهمان خانه مخاطبان خود می شوند. ... ایسنا، از ساخت سریال «قاطینگا و پاتینگا» برای نوروز 94 خبر دادند. ... عموهای فیتیله ای جمعه 7 آذر با اجرای نمایشهای «نقالی»، « امداد فیتیله ...

    عموهای فیتیله‌ای: دیگر برنامه زنده اجرا نمی‌کنیم

    24onlinenews.ir/news-14165.aspx
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عموهای فیتیله‌ای: دیگر برنامه زنده اجرا نمی‌کنیم ... گلستان علی(ع) مشهد، عموهایفیتیله‌یی نشست خبری برگزار کردند. ... که پدر و مادرها در کنار بچه‌ها، خود را بچه ببینند و سن خود را کوچک کنند تا بتوانند ارتباط بهتری با کودکان برقرار کنند. ... مسلمی درباره‌ی حادثه‌ای که در برنامه خاله شادونه در خرم‌دره رخ داد، عنوان کرد: ...

    خبر جدید برنامه عید نوروز 94 احسان علیخانی و ضیا , جومونگ

    roman98.in/Forum/Post/285
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبر جدید برنامه عید نوروز ۹۴ احسان علیخانی و ضیا جومونگ ... سه از پخش برنامههشت ساعته با اجرای احسان علیخانی ویژه تحویل سال خبر داد و ... پخش این برنامه قبل از «عموهای فیتیله‌ای» و «عمو پورنگ» است و امیدوارم دیده شود. ... مجموعه «خانه سبز» نیز دوشنبه این هفته به پایان پخش خود می‌رسد و در ویژه برنامه «خوبی از ...

    واکنش های متفاوت مردم به حواشی برنامه فیتیله‌/ لطفا با ما ...

    www.kaleme.com/1394/08/23/klm-229589/?theme=fast
    ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش های متفاوت مردم به حواشی برنامه فیتیله‌/ لطفا با ما شوخی کنید ... یک فیلم یا سریال طنز است نه نام یک پروژه جدید تلویزیونی برای خنداندن ایرانی‌ها. ... واکنش‌های متفاوت به ماجرای برنامه «عموفتیله‌ای‌ها» اما فقط به کمپین «با من .... آموزشی خود با اجرای نمایش، ترکیبی از گویش و لهجه‌های مختلف را ارایه کرده‌اند.

    در سینما و تئاتر چه خبر است؟ - وبگردی

    webgardi.yjc.ir › صفحه نخست › وبگردی
    ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حمید شاه آبادی بعد از پایان اجرا درباره این اثر نمایشی توضیح داد: شهید ... و کارگردانی این اثر نمایشی زاویه جدید و متفاوتی از زندگی شهید چمران را به ... علی اعتصامی فر، مینا رمضانی و حامد زحمتکش وظیفه بازی و عروسک گردانی را بر عهده دارند. ... جشن هنر هفتم با حضور یکی از عموهای فیتیله‌ای و برخی از هنرمندان ...

    فیتیله جمعه تعطیله به تلویزیون بازگشت - ظهور

    www.zohur12.ir/62253/فیتیله-جمعه-تعطیله-به-تلویزیون-بازگشت
    ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کارگردان عموهای فیتیله‌ای در این باره توضیح داد: برنامه «فیتیله عیدا تعطیله» بعد از ایام تعطیل با عنوان «فیتیله جمعه تعطیله» بعد از ظهر جمعه هر هفته اجرا و پخش می‌شود. ... یادگیری و موارد دیگر از آیتم‌های برنامه جدید عموهای فیتیله ای است. ... مسلمی با اشاره به حضور پدران در کنار فرزندان خود در اینبرنامه افزود: ...

    افزایش 20 درصدی گردش مالی صنایع دستی
    تراست بازدید : 416 سه شنبه 3 فروردين 1395 زمان : 9:10
    ارسال نظر برای این مطلب

    تعداد صفحات : 131

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 660
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 310
  • بازدید امروز : 401
  • باردید دیروز : 497
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2224
  • بازدید ماه : 13441
  • بازدید سال : 83900
  • بازدید کلی : 3360395
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی