close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...

    جستجوگر هوشمند

    یارانه چه کسانی از ماه آینده قطع می‌شود؟

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: با کاهش ۱۲ هزار میلیارد تومانی اعتبار یارانه نقدی، از ماه آینده ۲۶ میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی محروم می‌شوند.

    خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: با کاهش ۱۲ هزار میلیارد تومانی اعتبار یارانه نقدی، از ماه آینده ۲۶ میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی محروم می‌شوند.

    در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای تبصره 21 که مربوط به موضوع هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت یارانه نقدی است، برخی نمایندگان پیشنهاداتی ارائه کردند اما از آنجایی که مقرر شده بود هماهنگی دولت و مجلس در اجرا لحاظ شود پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر حذف بخشی از اعتبار یارانه نقدی و غیرنقدی از 42 هزار میلیارد تومان به 30 هزار میلیارد تومان موجب شد، تا با مخالفت نمایندگان دولت روبرو شود.

    پس از آن نوبخت عنوان کرد: اقدام سنجیده‌ای از سوی هیأت رئیسه انجام شد تا در بحث درآمدی برای هماهنگی بیشتر روی پیشنهادات تبصره 21 هدفمندی به کمیسیون تلفیق بازگردد و پس از آن نظرات کارشناسی گزارش شود و علت آن بود که در فضایی که می‌توان یک پیشنهاد خوب از یک جنبه مطرح کرد، پیشنهادهای دیگر در صحن مطرح نشود. با اتفاقی که افتاده است از ماه آینده 26 میلیون نفر از دریافت یارانه محروم می‌شوند زیرا 12 هزار میلیارد تومان از منابع پرداخت نقدی کاهش یافته، مجلس فصل‌الخطاب است و هرچه امر کنید دولت موظف به اجرا است، ضمن اینکه این پیشنهاد اجرایی نیست.

    وی ادامه داد: اکنون نیز پیشنهادی مطرح شده که خانوارهایی که درآمد آنها از 2.5 میلیون تومان در ماه بیشتر است حذف شوند یعنی اگر در یک خانواده‌ای سرپرست به همراه همسر و یک فرزند مشغول کار باشند، باید حذف شوند، به من بگویید آیا اینها داخل شهر تهران هستند؟ آیا مالک خانه هستند؟ آیا بچه دانشگاه آزادی دارند؟ آیا بیماری صعب‌العلاجی در این خانواده است؟ از ریاست مجلس درخواست می‌کنیم و استدعا داریم مجدداً تبصره 21 به کمیسیون بازگردد، هرچه بگویید لازم الاجراست، اما باید قابلیت اجرایی داشته باشد.

    در ادامه مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق بیان کرد: تصور نمی‌شد که پیشنهاد کاهش منابع پرداخت یارانه نقدی مورد اقبال نمایندگان قرار گیرد، زیرا از لحاظ اجرایی کاملاً با مشکل مواجه می‌شود.

    در ادامه نیز لاریجانی رئیس مجلس عنوان کرد: در درآمدها پیشنهاد به بازگشت سقف درآمدی دولت بود اما باید توازنی در بحث هزینه‌ها به وجود آید، الان اینطور که پیش می‌رویم توازنی در درآمد و هزینه وجود ندارد و مشکل ایجاد می‌کند و این مشکل برای مردم نیز خواهد بود. تقاضا داریم موضوع درآمد و هزینه در کمیسیون تلفیق مجدداً بررسی و متناسب سازی شود به شرط آنکه تبصره 21 به صحن مجلس بیاید.

    پس از آن پیشنهاد بازگشت تبصره 21 هدفمندی به کمیسیون تلفیق با موافقت نمایندگان همراه شد.

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی از ماه آینده قطع می‌شود؟ یارانه نقدی،حذف یارانه ها. ... اینطوری که بوش می یاد رفته رفته یارانه همه اقشار جامعه قطع خواهد شد. نظر كيوان.

    امشب یارانه نقدی چه کسانی قطع می‌شود؟ - خبرگزاری مهر | اخبار ...

    www.mehrnews.com/news/.../امشب-یارانه-نقدی-چه-کسانی-قطع-می-شود
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار مهر، امشب همزمان با واریز پنجاه و چهارمین مرحله یارانه نقدی، یارانه بخش دیگری از اقشار مرفه قطع خواهد شد تا بدین ترتیب تعداد ...

    یارانه چه کسانی در سال 94 قطع می شود؟+پرسش و پاسخ - وبفا

    www.webfa.ir/یارانه-چه-کسانی-در-سال-94-قطع-می-شود/
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تمام خانوارهایی که مجموع درآمد ماهیانه آنها بیش از دو میلیون و پانصد هزار تومان (2.5 میلیون تومان) باشد، یارانه آنها قطع خواهد شد.
    آیا این ۱۰ میلیون ایرانی که قرار است امسال یارانه‌ نقدی آنها قطع شود، همان کسانی هستند که در ... ایرانی توزیع خواهد شد و یا این رقم به ۶۵ میلیون ایرانی تعلق خواهد گرفت؟

    یارانه چه کسانی قطع نمی‌شود؟

    www.entekhab.ir/fa/news/155528/یارانه-چه-کسانی-قطع-نمی‌شود
    یارانه چه کسانی قطع نمی‌شود؟ ... و گفت: ربیعی بار دیگر تضمین داد یارانه کارگرانی که فاقد درآمدهای جانبی باشند، قطع نخواهدشد. ... تحریم‌ها امروز لغو خواهد شد (۹۵ نظر).
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش مهر، امشب همزمان با واریز پنجاه و چهارمین مرحله یارانه نقدی، یارانه بخش دیگری از اقشار مرفهقطع خواهد شد تا بدین ترتیب تعداد حذفی ها ...

    15‌‌میلیون نفر از طبقه متوسط در معرض حذف یارانه نقدی

    www.sharghdaily.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?Src=Main&News...
    او معتقد بود نه‌تنها به آسانی می‌شود افرادی که استحقاق دریافت یارانه را ندارند شناسایی ... این موارد کاملا نشان می‌دهد که این افراد جزو کسانی که درآمد پایین داشته‌اند نیستند و ... چه خانوارهایی به طور قطع یا نزدیک به یقین مستحق دریافت یارانه هستند. .... برای حذف یارانه نقدی‌شان با روش جدید شناسایی خواهند شد، گفت: اعلام سه دهک در گذشته ...
    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه یارانه نقدی هر نفر با حذف کامل یارانه ها ۱۲۰ تا ۱۳۵ هزار تومان می شود، گفت: یارانه افرادی ...

    یارانه چه کسانی این ماه حذف می شود؟ - پارسینه

    www.parsine.com/fa/news/237361/یارانه-چه-کسانی-این-ماه-حذف-می-شود
    یزدی یادآور شد: به نظر می رسد دولت به پرداخت یارانه نقدی ادامه خواهد داد تا زمانیکه ارزش ... این عین بی عدالتی است کهیارانه عده ای قطع شود چون یارانه را به این دلیل بر ...
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرانجام موضوع حذف یارانه نقدی علنی شد و مسوولان چند ماه بعد از حذف ... افراد مقیم خارج از کشور از دریافت یارانه حذف خواهند شد اما بعد از انتشار این خبر ...

    نتایج جستجو برای چه کسانی یارانه اشان قطع می شود - صفحه ...

    khabarfarsi.com/search?...چه%20کسانی%20یارانه%20اشان%20قطع%20م...
    شده باشد هر ماه آن را برمی گردانیم و از کسانی که یارانه آنها به اشتباه حذف شده پوزش می . ... یارانه کارگران در سال آینده قطعنخواهد شد و اعلام کردند که طی مذاکره با رییس جمهوری .... زیر در آنها وجود داشته باشد، بصورت خودکار بر روی ایمیل شما ارسالخواهند شد.

    یارانه چه کسانی حذف می شود؟ - تبیان

    www.tebyan.net/newmobile.aspx/Comment/fa/news/newindex.aspx?...
    10 میلیون نفر به تدریج از لیست یارانه بگیران حذف خواهند شد؛ این خبر را وزیر اقتصاد و دارایی هفته گذشته اعلام کرد تا بعد ... اما سوال اساسی این است که این 10 میلیون نفر چه کسانی هستند؟ ... آیا یارانه‌نقدی قطع و یارانه غیرنقدی جایگزین آن خواهد شد؟

    یارانه ها قطع شد یا نه؟ - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=298256
    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این آیین‌نامه اجرایی تا تصویب شود کاملا مشخص خواهد شد که ما نسبت به سال 94 چند گروه را حذف ... اگر یارانه نقدی را قطع کرده‌اید چرا تکذیب می‌کنید؟

    ایسنا - چهارشنبه،فرصت مجدد اعتراض‌به حذف یارانه

    www.isna.ir/fa/news/.../چهارشنبه-فرصت-مجدد-اعتراض-به-حذف-یارانه
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... و رفاه اجتماعی در پاسخ به معترضانی که یارانه‌شان قطع شده، گفت: کسانی. ... از ثبت اعتراض، یا یارانهآنها عودت داده شده و یا به طور کل قطع خواهد شد.

    حذف یارانه نقدی 3 دهک در مجلس تصویب شد!,چه کسانی یارانه ...

    www.iransit.com/.../حذف-یارانه-نقدی-3-دهک-در-مجلس-تصویب-شد.html
    حذف یارانه نقدی 3 دهک در مجلس تصویب شد!,چه کسانی یارانه شان حذف میشود؟,یارانه,جدیدترین اخبار حذف یارانه ها,دربارهیارانه ... www.iransit.com آیا یارانه ها قطع خواهد شد؟
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قطع یارانه نقدی برخی خانوارهای پردرآمد که از سوی دولت کلید خورده است، به ... خانواده که خودروی خارجی به نامشان باشد، یارانه سرپرست حذف خواهد شد.
    ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اما سؤال اصلی این است که یارانه نقدی چه کسانی قطع می‌شود؟ ... غیردولتی باشند و اگر درآمد بالایی داشته باشند، مشمول حذف پرداخت یارانه خواهند شد.

    زمان قطع شدن یارانه ها | میهن نرخ

    mihannerkh.ir/news/?tag=زمان-قطع-شدن-یارانه-ها
    آیا یارانه‌نقدی قطع و یارانه غیرنقدی جایگزین آن خواهد شد؟ ... در انتظارند تا ببینند یارانه نقدی چه کسانی با چه معیارهایی حذفخواهد شد و چه کسانی یارانه بگیر خواهند ماند.

    خبرگزاری تسنیم - سامانه اعتراض به قطع یارانه باز شد

    www.tasnimnews.com/fa/news/.../سامانه-اعتراض-به-قطع-یارانه-باز-شد
    ۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری تسنیم: همزمان با گشایش سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی، ... شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد.
    کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز به دولت پیشنهاد کرد که یارانه افرادی که درآمد ... نقدی در سال 93 داشت که براساس آن یارانهثروتمندان در سال آینده قطع خواهد شد.

    يارانه 10 ميليون نفر حذف مي‌شود - فرارو

    fararu.com/fa/news/112762/يارانه-10-ميليون-نفر-حذف-مي‌شود
    ... اخير مجلس شوراي اسلامي و مباني قانوني، يارانه اقشار مرفه به‌زودي حذف خواهد شد. ... دوم قانون از خردادماه، كميسيون تلفيق مصوب كرده كه يارانه نقدي دهك‌هاي پر درآمد به زودي قطع شود. ... البته كساني هم كه براي اعلام انصراف به اين سامانه مراجعه كرده‌اند، قرار است ...
    ۷ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی در فاز دوم حذف می‌شود؟ ... افرادی که میزان دریافتی آنها از محل یارانه‌های نقدی فاز دوم به اندازه ۵ تا ۱۰ درصد حقوق‌شان باشد قطع خواهد شد.
    چه کسانی یارانه اردیبهشت را می‌گیرند؟ ... بهتر است سیاست سکوت رسانه‌ای دولت در این باره تغییر کند و به طور شفاف اعلام شود که فقط یارانه ثروتمندان قطع خواهد شد.

    نداشتن کارت ملی هوشمند باعث قطع یارانه خواهد شد

    morix.ir/search/?q=نداشتن+کارت+ملی...باعث+قطع+یارانه+خواهد+شد
    نداشتن کارت ملی هوشمند باعث قطع یارانه خواهد شد ... بنابر اعلام محمدابراهیم طریقت، سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور، شمار کسانی که کارت ملي نداشتند، در شهریور ماه ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد‌ شد - استان نیوز

    statenews.ir/viewnews.aspx?id=114746
    یارانه چه کسانی قطع خواهد‌ شد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهادی دراین کمیسیون برای حذف 3 دهک از یارانهبگیران در اصلاح لایحه بودجه 92 برای اجرا در 6 ...
    ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - "يارانه نقدي" چه كساني قطع خواهد شد؟ در حالی موضوع حذف سه دهک معادل 30 درصد از لیست یارانه‌بگیران مطرح شده که ساز و کار تشخیص دهک‌های پردرآمدي ...
    مهر و ماه - یارانه 10میلیون نفر قطع می‌شود؟ ... نقدی ندارند، به منظور عدم پرداخت به آنها ارسال خواهد شد، تصریح کرد: دهکهای نهم و دهم مشمول عدم دریافت یارانه نقدی خواهند شد.
    ۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یارانه بهمن ماه چه کسانی قطع خواهد شد؟ وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی از قطع پرداخت یارانه نقدی افراد بالای ۱۸ سال فاقد کارت ملی خبر داد.

    برچسب ها - قطع یارانه - عصر ایران

    www.asriran.com/fa/tag/1/قطع%20یارانه
    با این گفته که یارانه آن ها را قطع خواهد... کد خبر: ... شایعه قطع یارانه خریداران خودرو تکذیب شد. رد شایعه حذف ... یارانه نقدی آبان واریز شد/ تداوم قطع یارانه‌ها. یارانه نقدی ...

    یارانه نقدی این افراد قطع می شود - نمناک

    namnak.com/11238-یارانه-نقدی-این-افراد-قطع-می-شود.html
    ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه نقدی و یارانه چه کسانی قطع می شود و قطع شدن یارانه نقدی ثروتمندان و ... ریزی قرار گرفته است دسته ای از افراد از گرفتن یارانه محروم خواهند شد.

    یارانه نقدی چه کسانی ماه آینده قطع می شود؟ - شبکه خبر

    www.irinn.ir/news/147637/یارانه-نقدی-چه-کسانی-ماه-آینده-قطع-می-شود؟
    ۴ روز پیش - معاون وزیر تعاون از قطع یارانه نقدی افراد بالای ۱۸ سال بدون کارت ملی تا ۱۵ بهمن خبر داد. ... مراجعه نکرده اند کهیارانه همه آنها حذف خواهد شد. سخنگوی ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد - لینک گردی

    linkgardi.ir/news/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه یارانه نقدی هر نفر با حذف کامل یارانه ها ...
    ۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی از مرداد ماه 94 قطع می شود. یارانه یک میلیون نفر یارانه بگیر قطع خواهد شد. چه کسانیجزو یک میلیون نفر ثروتمند قرار میگیرند.

    حذف یارانه - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/tags/787/حذف-یارانه
    وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی از قطع پرداخت یارانه نقدی افراد بالای 18 سال فاقد کارت ملی خبر داد. سه شنبه 15 دی 1394 - 17:09:41. کارتی که جایگزین یارانه نقدی خواهد شد/ تفاوت سهمیا با یارانه نقدی چیست؟ ... چه کسانی بودجه کشور را سوزاندند؟

    شرایط شناسایی خانوارهای پردرآمد مشخص شد/ یارانه چه کسانی ...

    kalame.co/.../45292--شرایط-شناسایی-خانوارهای-پردرآمد-مشخص-شد-یاران...
    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه 24 اسفند به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 94، بند "ز" تبصره 21 این ...

    اعلام سامانه ای برای ثبت اعتراض کسانی که یارانه آنها قطع شده ...

    boushehr.irib.ir/-/اعلام-سامانه-ای-برای-ثبت-اعتراض-کسانی-که-یارانه-انه...
    اعلام سامانه ای برای ثبت اعتراض کسانی که یارانه آنها قطع شده است. ... یارانه ها اعتراض افراد را بررسی می کند و در صورت استحقاق، یارانه آنها دوباره برقرار خواهد شد.

    معترضین قطع یارانه از فردا به سامانه yaraneh۱۰.ir مراجعه کنند

    www.kargaronline.ir/.../معترضین-قطع-یارانه-از-فردا-به-سامانه-yaraneh...
    حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی در سال جاری در صورت اعتراض می توانند از فردا با ... کردن یارانه‌ها) اعتراض خود را اعلام کنند که حداکثرتا ۱۵ روز پاسخ آن اعلام خواهد شد. .... را فروختیم اما شایعه شده کسانی که سفر خارج از کشور دارند یارانشون قطع میشه!

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ خبر قطع شدن یارانه پولدارها سال ...

    downloadahangaa.blogsky.com/.../یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد؟-خبر-...
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - "یارانه نقدی" چه کسانی قطع خواهد شد؟ در حالی موضوع حذف سه دهک معادل 30 درصد از لیست یارانه‌بگیران مطرح شده که ساز و کار تشخیص دهک‌های پردرآمدی .

    یـارانه چه کسانی قطـع خواهد شـد؟ - خرداد

    khordadnews.ir/news/127791
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یـارانه چه کسانی قطـع خواهد شـد؟ با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد ...
    ۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر اساس اعلام وزير كار كساني كه نسبت به حذف يارانه 45 هزار و 500 توماني ... به قطع يارانه خود معترض هستند، به صورت كاملا الكترونيكي و غيرحضوري انجام شود. ... در پاسخ به اين سوال كه يارانه چه كساني حذف شده و درآينده حذف خواهد شد؟
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، ...

    بلاغ مازندران - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟

    bloghnews.com/fa/doc/news/92255/یارانه-کسانی-قطع-خواهد
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد ...

    «یارانه» چه کسانی قطع نمی‌شود؟ - زمان

    www.zamannews.ir/بخش...4/27560-یارانه-چه-کسانی-قطع-نمی-شود
    ۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک مقام آگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که یارانه چه کسانی حذف شده و درآینده حذف خواهد شد؟ گفت: دولت هر چند در حال بررسی ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد - کاملترین مرجع عکس, سرگرمی ...

    www.iq9.ir/ssearch/1866/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد/
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه یارانه نقدی هر نفر با حذف کامل یارانه ها ۱۲۰ تا ۱۳۵ هزار تومان می شود، ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - هشت صبح

    8sobh.ir/fa/news/72713/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - خیبرآنلاین

    kheybaronline.ir/fa/news/44243/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد ...
    ۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پیشنهاد حذف یارانه افراد با درآمد سالانه ۲۰میلیون/ جریمه ۳برابری ... نقدی در سال 93 داشت که براساس آنیارانه ثروتمندان در سال آینده قطع خواهد شد.
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرایط شناسایی خانوارهای پردرآمد مشخص شد/ یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ به گزارش سرویس اقتصادي عصر هامون، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - شفاف

    shafaf.ir/fa/news/315122/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ | با تصویب مجلس خانوارهای ...

    www.ghatreh.com/news/nn25273314/یارانه-کسانی-قطع-خواهد
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانÙ.

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - آفتاب

    aftabnews.ir/fa/news/288121/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - روزهای بروجرد

    www.borujerdtimes.ir/sayr-akhbar/yaranh-chh-ksany-ghta-khvahd-shd.aspx
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روزهای بروجرد- با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - پایگاه خبری تیتر نیوز

    titrnews.com/fa/news/52188/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - ناطقان

    nateghan.ir/fa/news/11996/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    ۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ محمد ناظمی اردکانی گفت: کسانی که تاکنون کارت ملی دریافت نکرده اند باید تا پایان امسال کارت ملی خود را دریافت ...

    شرایط شناسایی خانوارهای پردرآمد مشخص شد/ یارانه چه کسانی ...

    sadkhabar.ir/.../شرایط-شناسایی-خانوارهای-پردرآمد-مشخص-شد-یارانه-چه-کسا...
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرایط شناسایی خانوارهای پردرآمد مشخص شد/ یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟

    www.asrkhabar.com/fa/news/62380/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، ...

    عصر امروز - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟

    asremrooz.ir/vdcgzq9qxak9qt4.rpra.html
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، ...
    ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - "يارانه نقدي" چه كساني قطع خواهد شد؟ کد مطلب : 17560. گروه اقتصادي: در حالی موضوع حذف سه دهک معادل 30 درصد از لیست یارانه‌بگیران مطرح شده که ساز ...

    امشب یارانه نقدی چه کسانی قطع می‌شود؟ - پایگاه خبری ...

    www.zarinnameh.ir/.../13798-امشب-یارانه-نقدی-چه-کسانی-قطع-می‌شود؟
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش زرین نامه؛ امشب همزمان با واریز پنجاه و چهارمین مرحله یارانه نقدی، یارانه بخش دیگری از اقشار مرفه قطع خواهد شد تا بدین ترتیب تعداد حذفی ها ...
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تراز: یارانه نقدی طبق روال گذشته بیست و یکم هر ماه واریز می شد اما از ... میلیون نفر را از لیست یارانهحذف کند 19 هزار میلیارد ریال آزاد خواهد شد و حذف ...

    اقتصادی » امشب یارانه نقدی چه کسانی قطع می‌شود؟ - اخبار

    www.khabar.pichak.net/.../امشب_یارانه_نقدی_چه_کسانی_قطع_می‌شود
    به گزارش مهر، امشب همزمان با واریز پنجاه و چهارمین مرحله یارانه نقدی، یارانه بخش دیگری از اقشار مرفه قطع خواهد شد تا بدین ترتیب تعداد حذفی ها براساس اعلام قبلی علی ...
    نوبخت: یارانه هیچ کس قطع نشده است/ سازمان هدفمندی: یارانه 5 گروه حذف شد ... سؤال که چه گروه هایی برای حذف از یارانهاز سوی دولت شناسایی شده‌اند گفت: نخست کسانی ... 94 حذف شدند، اما به طور کلی پیشنهاد حذف تمام اقشار پردرآمد در فرمولی معین خواهد شد.
    رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
    به گزارش سایت خبری بینانیوز ، امشب همزمان با واریز پنجاه و چهارمین مرحله یارانه نقدی، یارانه برخی دیگر از ثروتمندان قطع خواهد شد تا بدین ترتیب تعداد حذفی ها ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد 94

    tanz.hostik.ir/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد.html
    ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد,معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه یارانه نقدی هر نفر با حذف کامل ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد ‌شد | سایت تفریحی مهر سل

    www.livetop.ir/tag/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-‌شد/
    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهادی دراین کمیسیون برای حذف ۳ دهک از یارانه بگیران در اصلاح لایحه بودجه ۹۲ برای اجرا در ۶ ماه دوم سال خبر داد و راهکارهایی ...

    یارانه چه کسانی از بهمن ماه قطع می شود؟ - خراسان رضوی

    www.tabnakrazavi.ir/fa/news/.../یارانه-چه-کسانی-از-بهمن-ماه-قطع-می-شود
    ۳ روز پیش - یارانه نقدی افراد فاقد کارت ملی از بهمن قطع می‌شود ... با این اقدام و حذف یارانه نقدی سه‌میلیون نفر دیگر، قانون بودجه 94 در این خصوص اجرایی خواهد شد.

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد 94 :: اخبار یارانه نقدی سال 1394

    yaranehnews.blog.ir/1394/02/24/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد-94
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد 94 یارانه چه کسانی حذف خواهد شد چه افرادی دیگر یارانه نخواهند گرفت در صورت قطع شدن یارانه نقدی چه باید کرد چه ...

    به جاي پردآمدها؛ يارانه اقشار كم‌درآمد قطع شد! » گروه نشریات ابرار

    home.abrarnews.com/15573-به-جاي-پردآمدها؛-يارانه-اقشار-كم‌درآمد-قطع-ش...
    به جاي پردآمدها؛ يارانه اقشار كم‌درآمد قطع شد! ... يارانه‌ها به حساب خانوارها واريز شد متأسفانه يارانه كساني كه درآمد چنداني ندارند به حسابشان پرداخت نشد. ... قانون هدفمندكردن يارانه ها اعتراض افراد را بررسي و در صورت استحقاق يارانه به طور مجدد برقرار خواهد شد.

    یارانه چه کسانی بهمن ماه قطع می شود؟ - پویش

    puyesh.net/fa/news/61890/یارانه-چه-کسانی-بهمن-ماه-قطع-می-شود
    ۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزارت کار اعلام کرد: یارانه نقدی افراد بالای ۱۸ سال فاقد کارت ملی قطع می‌شود. ... را به یک انسان بی پناه نشان دادی خداوند قدرتش را به تو نشان خواهد داد بالاخره ما که معتقدیم خدایی هست ... معلوم شد احمدی‌نژاد از کجا خط می‌گرفت (۱۳ نظر).

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - بی باک نیـــوز

    www.bibaknews.com/457209/یارانه-کسانی-خواهد.html
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یاران-یارانه-کسانی-خواهد.

    چه کسانی یارانه اردیبهشت را می‌گیرند؟ - نسیم خنداب

    www.nasimekhondab.ir/.../4805-چه-کسانی-یارانه-اردیبهشت-را-می‌گیرند...
    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باتوجه به رسانه‌ای شدن برنامه دولت برای حذف یارانه ثروتمندان در آغاز سال، حال ... کند و به طور شفاف اعلام شود که فقط یارانه ثروتمندان قطع خواهد شد.

    یارانه نقدی چه کسانی قطع خواهد‌ شد؟ | News File

    newsfile.ir/news/یارانه+نقدی+چه+کسانی+قطع+خواهد‌+شد؟
    یارانه نقدی چه کسانی قطع خواهد‌ شد؟ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهادی دراین کمیسیون برای حذف 3 دهک ازیارانه بگیران در اصلاح لایحه بودجه 92 برای اجرا ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد ‌شد - مرجع سرگرمی و فال و طالع بینی

    www.mihanfal.com/tag/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-‌شد
    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهادی دراین کمیسیون برای حذف 3 دهک از یارانه بگیران در اصلاح لایحه بودجه 92 برای اجرا در 6 ماه دوم سال خبر داد و راهکارهایی ...
    يارانه نقدي طبق روال گذشته بيست و يکم هر ماه واريز مي شد اما از ابتداي سال ... اگر دولت ۳.۵ ميليون نفر را از ليست يارانه حذف کند ۱۹ هزار ميليارد ريال آزاد خواهد شد و حذف ...

    یارانه نقدی چه کسانی حذف می شود؟ - اقتصاد ایرانی

    www.ireconomy.ir/fa/page/.../+یارانه+نقدی+چه+کسانی+حذف+می+شود+.ht...
    بر اساس جدیدترین مصوبات کمیسیون تلفیق احتمال حذف یارانه نقدی برخی دهک‌ها یا ... یارانه نقدی اختصاص دهد میزان یارانهنقدی خانوارها 27 هزار میلیارد تومان خواهد شد. ... یارانه از کسانی که بسار ثروتمند هستند باید قطع شود چون بعضی از فقیر ها با ...
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد ...
    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ 26 اسفند 1393 نظری بدهید. با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، ...
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر دولت ۳.۵ میلیون نفر را از لیست یارانه حذف کند ۱۹ هزار میلیارد ریال آزاد خواهد شد و حذف ۱۰ میلیون نفر نیز ۵۴ هزار میلیارد ریال آزاد می شود.

    اقتصاد آنلاین - چهارشنبه، فرصت مجدد اعتراض‌ به حذف یارانه

    www.eghtesadonline.com/.../چهارشنبه،-فرصت-مجدد-اعتراض‌-به-حذف-یار...
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... اجتماعی در پاسخ به معترضانی که یارانه‌شان قطع شده، گفت: کسانی که تا ... از ثبت اعتراض، یا یارانهآنها عودت داده شده و یا به طور کل قطع خواهد شد.

    یارانه پردرآمدها در سال 94 قطع می‌شود؟ - صراط

    www.seratnews.ir/fa/news/225204/یارانه-پردرآمدها-در-سال-94-قطع-می‌شود
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درحالی کمیسیون تلفیق مصوب کرد که یارانه خانوار با درآمدی بالای ۲.۵ ... بعد از آنکه خبر حذف یارانه خانوار با درآمد بالای 2.5 میلیون تومان اعلام شد تعدادی از .... فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - تجارت امروز

    tejaratemrouz.ir/fa/news/1747/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، ...

    یارانه نقدی چه کسانی قطع خواهد‌ شد؟ | ایران نیدز-نیازمندیهای ...

    www.iranneeds.com/fun/283.../یارانه-نقدی-چه-کسانی-قطع-خواهد‌-شد؟.aspx
    احمد توکلی با اشاره به بررسی لایحه اصلاح بودجه 92 در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد در این کمیسیون پیشنهادی مبنی بر تجدید نظر در پرداخت یارانه نقدی به ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - اخبار ایران

    amozande.ir › اخبار سیاسی
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه 24 اسفند به منظور رفع ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - اخبار

    www.wikipg.com/news/3603703/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد؟
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد ...

    پارسی نیوز: یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟

    parsinews.ir/news/page/51cf07ef1da0bbe1c413444cf3f13e9c
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد ...
    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرآیند حذف یارانه افراد پر در آمد ظاهرا حدود دو ماه است که با شیب ملایم آغاز شده ... اتفاقی که در شهرکرد روی داده است، در برخی شهرهای دیگر نیز دیده خواهد شد. .... یارانه همه قطع بشه ، و سوبسید ها را دولت از روی قبض ها کسر نماید ،و به کسانی ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - تکناز - آخرین اخبار ایران و جهان

    www.zamoone.com/article/.../یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد؟-تکناز
    معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه یارانه نقدی هر نفر با حذف کامل یارانه ها ۱۲۰ تا ۱۳۵ هزار تومان می شود، گفت یارانه افرادی کها.

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - Nividar نیویدار

    www.nividar.com/news/5505304dcac2057df8d6c1b7
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به ... شرایط شناسایی خانوارهای پردرآمد مشخص شد/ یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟

    فردا - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/4126927/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟

    www.chaharah.com/News/21038843/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد؟
    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ به نقل از حزب الله نیوز به تاریخ 1393/12/24 ساعت 14:09 | بازدید: 20. به گزارش شبکه خبری حزب الله ، نمایندگان مجلس در جلسه علنی ...

    حزب الله - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟

    hezbollahnews.com/vdcgzx9u.ak9yy4prra.html
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ حزب الله : با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، ...
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها البته در گفته های خود هیچ اشاره ای به اینکه "افراد ثروتمند" چگونه و براساس چه ملاکی شناسایی خواهند شد نکرده است.

    نوبخت: یارانه هیچ کس قطع نشده است/ سازمان هدفمندی: یارانه ۵ ...

    diyaremalekan.ir/نوبخت-یارانه-هیچ-کس-قطعشده-است-سازما/
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در همین راستا، گفته شد که یارانه نقدی گروه‌های پنج‌گانه شامل پزشکان، مالکان ... برای حذف از یارانهاز سوی دولت شناسایی شده‌اند گفت: نخست کسانی که در خارج از ... اما به طور کلی پیشنهاد حذف تمام اقشار پردرآمد در فرمولی معین خواهد شد.

    یارانه چه کسانی قراراست قطع شود

    fun.nicita.ir/یارانه-چه-کسانی-قراراست-قطع-شود.html
    ... فاز دوم حذف میشود. یارانه چه کسانی در دولت نیز یارانه شان قطع می شود ولی مجدداً امروز بحث شد کسانی که ... یارانه چه کسانی قطع خواهد شد تکناز. یارانه چه کسانی قطع ...

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - خبر خودرو - اخبار خودرو ايران و ...

    khabarkhodro.com/detail.asp?id=298671
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سازمان خبری خودرو و صنايع وابسته - خبر خوردو - بزرگترين پايگاه اطلاع رسانی صنعت خودرو در ايران.

    تمام سرگرمی - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد

    sargarmifull.blogfa.com/tag/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد
    جهانگیری گفت: در بهمن امسال ما به ۷۷ میلیون و ۳۷۴ هزار نفر یارانه پرداخت کرده ایم که این مقدار از جمعیت کل کشور که برمبنای آمار حدود ۷۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می شود،‌ ...

    اتاق پرس - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ - اتاق پرس

    otaghpress.com/49998/یارانه-چه-کسانی-قطع-خواهد-شد؟.html
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع خواهد شد؟ کد خبر: 49998. با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانهآن‌ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط ...

    سامانه اعتراض به حذف یارانه امروز باز شد/ رونمایی از ملاک‌های حذف

    boursepress.ir/.../سامانه-اعتراض-به-حذف-یارانه-امروز-باز-شد-رونمایی-از-م...
    ۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلام یارانه ماا قطع شد و اعتراض گرفتیم و گفتن اعتراض شما در سامانه .... خود من كسي هستم كه اينك به دليل پرداخت قسط و تكفل مادر و ساير مخارج يك ...

    یارانه چه کسانی از ماه آینده قطع خواهد شد ؟!!

    www.cloob.com/c/.../یارانه_چه_کسانی_از_ماه_آینده_قطع_خواهد_شد_؟!!
    ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی از ماه آینده قطع خواهد شد ؟!! دهه هفتادی ها. activity_26001_118797384. ┘◅ برای مشاهده ادامه این مطلب روی لینک زیر ▽▽ کلیک کنید.

    یارانه چه کسانی قطع می شود؟ جریمه ۳برابری ثروتمندان ...

    awalnews.ir/.../یارانه-چه-کسانی-قطع-می-شود-جریمه-۳برابری-ثروتمندان...

    ۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یارانه چه کسانی قطع می شود؟ ... را درباره چگونگی پرداخت یارانه نقدی در سال 93 داشت که براساس آنیارانه ثروتمندان در سال آینده قطع خواهد شد.

    باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا شیعه است
    تراست بازدید : 394 چهارشنبه 30 دی 1394 زمان : 21:11
    ارسال نظر برای این مطلب

    تعداد صفحات : 131

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 660
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 310
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 397
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 708
  • بازدید ماه : 11925
  • بازدید سال : 82384
  • بازدید کلی : 3358879
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی