close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...

    جستجوگر هوشمند

    رگ زدن ، خودکشی

    صبح امروز دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی شاهد اعتراض تعدادی از دانشجویان گروه اقتصاد به یکی از اعضای هیات علمی این دانشکده بود.

    تاریخ انتشار : 30 دی 1394

    بازدید : 885 نفر

    اعتراض دانشجو به نمره به رگ زدن ختم شد

    دانشجویان معترض مقابل دفتر استادی که یک دانشجو در اعتراض به نمره خود در مقابل آن اقدام به رگ زنی کرده بود، تعدادی پلاکارد با مفاهیم اعتراضی الصاق کردند. که در نهایت این تجمع با حضور معاون آموزشی و رئیس دانشکده پایان یافت.

    یکی از دانشجویان حاضر در این تجمع گفت: این دانشجو دو مرتبه این درس را با استاد مورد نظر انتخاب کرده و ترم اولی که با این استاد درس داشت، با من همکلاس بود. در آن ترم وی به دلیل نمره پایین از استاد خواسته بود که امکان رؤیت برگه امتحانی را برای وی فراهم کند، اما استاد از این مساله امتناع کرده بود.

    وی مدعی شد: این دانشجو به استاد گفته «نمره ام را از شما خواهم گرفت»؛ پس از این اتفاق به مدت دو ترم متوالی است که این دانشجو با نمره 3 نمی تواند این درس را پاس کند. ما نیز از وی خواسته بودیم که برگه امتحانی را به ما نشان دهد اما این استاد از ما خواست وارد اتاق نشویم و گفت: «چنانچه وارد اتاق شوید، نمره همه صفر خواهد شد».

    این دانشجو با بیان اینکه میانگین نمرات میان ترم ما حداقل پنج بود، مدعی شد: در طول سه ترم معدل کلاس یک مرتبه 5، یک مرتبه 4.5 و یک مرتبه نیز 8 بوده است. پس از یک مرتبه اعتراض که داشتیم این میانگین 10 شد. یعنی 90 درصد کلاس نتوانستند درس را بگذرانند و تنها سه دانشجو با نمره 18 قبول شدند.

    یکی دیگر از دانشجویان مدعی شد: این درس تنها با همین استاد ارایه می شود و این دانشجو مجبور بود تنها این درس را با این استاد پاس کند. مرتبه آخر از وی خواسته که برگه را نشان دهد و عنوان داشته «من مطئنم نمره 15 را کسب می کنم»، استاد گفت «نمره همانی است که در پرتال آمده است».

    این دانشجوی معترض در خصوص آخرین وضعیت دانشجویی که اقدام به رگ زنی کرده است، اضافه کرد: در حال حاضر این دانشجو در بیمارستان بستری است.

    وی با تاکید بر اینکه حرکت این دانشجو مبنی بر رگ زدن مشکل دارد، اظهار کرد: در عین حال باید به این نکته نیز توجه داشت که چه فشار روانی روی وی در سه ترم متوالی آمده است.

    وی با بیان اینکه قرار است با دکتر کافی، رئیس دانشگاه فردوسی، نیز صحبت کنیم، خاطرنشان کرد: با رییس دانشگاه نیز صحبت خواهیم کرد، چون اگر قرار بود ارزشیابی اساتید نتیجه ای داشته باشد،قاعدتا نباید 6 ترم این وضعیت جریان داشته باشد.

    عباس زاده، معاون آموزشی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی با حضور در تجمع دانشجویان گفت: هر نوع اعتراضی به نمره روالی دارد؛ ابتدا دانشجو از طریق سیستم(پرتال) اعتراض خود را به استاد ارائه می کند، اگر دانشجو قانع نشد، می تواند اعتراض کتبی خود را به معاونت آموزشی دانشکده ارائه دهد.

    وی ادامه داد: در این زمینه اوراق با کلید سؤالات و محتوای تدریس اخذ شده و به مدیر گروه ارسال می شود، دو استاد که در آن زمینه از تبحر لازم برخوردارند، اوراق را بررسی خواهد کرد.

    عباس زاده اظهار کرد: این دانشجو این کار نکرده و به اتاق استاد مراجعه داشته و جرو بحثی کرده و وقتی من رسیدم مشاهده کردم که وی رگ خود را زده است. فکر می کنم این کار غیرمنطقی است. در دانشگاه پیش بینی لازم برای این کار شده است.

    وی در مورد پایین بودن میانگین نمرات کلاس این استاد گفت: اینگونه نیست و این ادعا صحت ندارد.

    دکتر جوان جعفری، رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی، نیز در پایان تجمع دانشجویان در مقابل کلاس این استاد، حضور یافت و بیانیه ای که دانشجویان پای آن را امضا کرده بودند، مشاهده کرد.

    وی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص ارزیابی خود از این حادثه عنوان کرد: من زمانی که این اتفاق رخ داد حضور داشتم کار انتقال این دانشجو به بیمارستان را انجام دادم.

    جوان جعفری ادامه داد: به هر حال این اعتراضی بوده و دانشجو هم حق اعتراض دارد و قابل بررسی خواهد بود. بر همین مبنا ادعاها و صحبت ها بررسی خواهد شد و طبق مقررات برخورد خواهد شد. البته برخوردی هم که از سوی دانشجو سر زده غیراستاندارد و غیرمتعارف بوده است.

    رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلاتی مانند مشکل این دانشجو، مدیر گروه و معاون آموزشی دانشکده نیز حضور دارند و سایر نهادهای آموزشی دانشگاه نیز هستند که کارشان رسیدگی به مشکلات احتمالی دانشجویان است. نیازی به چنین واکنشی نبود و موضوع این دانشجو و اعتراض دانشجویان در دست بررسی است. منتها هنوز چیزی مشخص نیست و فعلا نمی توان اظهار نظری در مورد کم و کیف قضیه و نتایج آن داشت.

    اعتراضات دانشجویی باید در زمان و طریق مناسب انجام گیرد

    مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی نیز با اشاره به اعتراضات دانشجویان تاکید کرد: ما به دانشجو حق هرگونه اعتراض می دهیم اما باید اعتراض از زمان مناسب و طریق مناسب پیگیری شود.

    سیدهادی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حادثه مربوط به اعتراض یکی از دانشجویان رشته اقتصاد این دانشگاه که منجر به «رگ زدن» وی شده بود، عنوان کرد: دانشجویی روز دوشنبه به استاد مراجعه می کند. وی با این استاد درس «اقتصاد کلان دو» که درسی چهار واحدی است را گذرانده و نمره سه کسب کرده بود.

    وی ادامه داد: این دانشجو به استاد می گوید «باید به من نمره 10 بدهید». این درخواست در هیچ نظام آموزشی دنیا جایگاهی ندارد. در حقیقت درخواست این دانشجو این نبوده که برگه امتحانی وی مجدد تصحیح شود بلکه او خواسته بود نمره امتحانش 10 باشد.

    ابراهیمی با بیان اینکه استاد نیز به وی می گوید«من می توانم نمره تک را ترمیم کنم» گفت: اما دانشجو همچنان بر کسب نمره قبولی اصرار دارد و تهدید می کند که به خود آسیب خواهد زد. این استاد نیز زمانی که با این تهدید مواجه می شود، سراغ دیگر اساتید برای کمک گرفتن می رود.

    مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی عنوان کرد: این دانشجو همان روز به بیمارستان فارابی منتقل و عصر همان روز مرخص شد و ما وی را به مرکز مشاوره دانشگاه نیز هدایت کرده ایم.

    وی در بخش دیگری از این گفت وگو در خصوص طریقه اعتراض به نمره دانشجویان تصریح کرد: اگر دانشجویی معترض باشد، باید به دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه مراجعه کند. پیش تر از این مواردی بوده که حتی برگه دانشجوی معترض را به اساتید دیگری برای تصحیح داده ایم. این مسائل قابل رسیدگی است.

    ابراهیمی عنوان کرد: معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با توجه به اینکه فرایندهای ارزشیابی اساتید الکترونیکی شده، آمار شفافی از وضعیت اساتید در اختیار دارد و اساتیدی که نمره کمی کسب کرده اند دانشگاه تنها یک ترم به آن ها فرصت می دهد و در این مورد با کسی تعارف ندارد.

    مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی تاکید کرد: این اعتراضات جدای از بحث های احساسی قابل پاسخگویی است.

    وی در پاسخ به این سوال که «وضعیت این دانشجو چگونه خواهد بود» افزود: در این خصوص ضوابط آموزشی اجرا می شود چراکه این دانشجو سه ترم مشروط بوده و تنها شرط بازگشت وی به دانشگاه این است که با درخواست خود او این مساله(سه ترم مشروطی) در کمیسیون موارد خاص بررسی شود.

    ابراهیمی ابراز امیدواری کرد، این دانشجو از لحاظ روانی توجیه شود که کار اشتباهی انجام داده است.

    مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی عنوان کرد: در حال حاضر در ایام امتحانات هستیم و طبیعتا باید اساتید دانشگاه از یک سو قانونمند و ضابطه مند با دانشجو برخورد کرده و احساسات را دخیل نکنند از سوی دیگر حق هرگونه اعتراض به دانشجویان می دهیم که آن را در زمان مناسب و از طریق مناسب پیگیری کنند.

    وی اضافه کرد: ما نیز در دفتر روابط عمومی و ریاست دانشگاه آمادگی پاسخگویی به هرگونه شکایت کتبی و شفاهی دانشجویان را داریم.

    ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد

    ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد 3.9/5 9

    منبع : ایسنا

    ۴ ساعت پیش - رگ زدن و رگ زدن دست برای اعتراض به نمره و رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد و ماجرای رگ زدن دانشجوی ایرانی برای اعتراض به نمره در نمناک.

    ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد - مجله ...

    www.pixyab.ir/ماجرای-رگ-زدن-دانشجوی-دانشگاه-فردوسی-مقابل-چشم-اس...
    ۳ ساعت پیش - ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد. “رگ زنی” یک دانشجو در اعتراض به نمره دردانشگاه فردوسی. اعتراض به نمره ، به «رگ زدن» ...
    ۱ ساعت پیش - اعتراض به نمره ، به «رگ زدن» ختم شد , “رگ زنی” یک دانشجو در اعتراض به نمره در دانشگاه فردوسی , ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم ...


    ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد ... - خانه

    newsfile.ir/.../ماجرای+رگ+زدن+دانشجوی+دانشگاه+فردوسی+مقابل+چشم+ا...
    صبح امروز دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی شاهد اعتراض تعدادی از دانشجویان گروه اقتصاد به یکی از اعضای هیات علمی این دانشکده بود.

    ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد | ...

    feedgah.com/lastnews/.../ماجرای-رگ-زدن-دانشجوی-دانشگاه-فردوسی-مقا/
    ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد صبح امروز دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی شاهد اعتراض تعدادی از دانشجویان گروه اقتصاد به ...
    ۲ ساعت پیش - ماجرای زدن رگ دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد. “رگ زنی” یک دانشجو در اعتراض به نمره دردانشگاه فردوسی. اعتراض به نمره ، به «زدن رگ» ...

    خودکشی یک دانشجو در دانشگاه فردوسی | - یک دانشجو که سه ترم

    www.ghatreh.com/news/nn29910501/خودکشی-دانشجو-دانشگاه-فردوسی
    ۲ ساعت پیش - "رگ زنی" یک دانشجو در اعتراض به نمره در دانشگاه فردوسی مشهد ... یک دانشجو که سه ترم پیاپی نمره پایینش از درسی خاص باعث مشروطی او شده بود در مقابل چشمان استاد مربوطه رگ شریانی دستش را زد هرچند که ... امتحانی را رد میکند در اتاق وی و در جلوی دیدگان استاد اقدام به زدن رگ خود میکند. ... ماجرای «رگ زنی» یک دانشجو ...

    ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد

    khabarontime.ir/.../ماجرای-رگ-زدن-دانشجوی-دانشگاه-فردوسی-مقابل-چشم-...
    خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-zn-aup-9410-597.jpg- ...

    “رگ زنی” یک دانشجو در اعتراض به نمره در دانشگاه فردوسی ...

    boyernews.com/178125/رگ-زنی-یک-دانشجو-در-اعتراض-به-نمره-در-دا/
    ۶ ساعت پیش - رگ زنی” یک دانشجو در اعتراض به نمره در دانشگاه فردوسی مشهد ... دانشگاه فردوسی، نیز در پایان تجمعدانشجویان در مقابل کلاس این استاد، حضور یافت ... ماجرای عجیب پسری که دست خودش را قطع کرد ... کارت زرد مجلس مقابل چشمان فانی.
    ۶ ساعت پیش - به گزارش ایسنا، منطقه خراسان، دانشجویان معترض مقابل دفتر استادی که یک ... در آن ترم وی به دلیل نمره پایین از استاد خواسته بود که امکان رؤیت ... اقتصادی دانشگاه فردوسی، نیز در پایان تجمع دانشجویان در مقابل کلاس این ... دود وام «غیرهدفمند» خودرو در چشم شهرنشینان ... ماجرای رفتار پدرم با رانندگی اشتباه یک خانم!

    گورانی کوردی - سلامت جنسی - ویستا بلاگ

    jensi.vistablog.ir/tag/گورانی+کوردی
    متدهای سریع اروپایی برای آرایش چشم‌ و ابرو چهارشنبه 30 دی 1394 · عکس های شگفت ... ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد چهارشنبه 30 دی 1394.

    گوراني فارسي - سلامت جنسی - ویستا بلاگ

    jensi.vistablog.ir/tag/گوراني+فارسي
    متدهای سریع اروپایی برای آرایش چشم‌ و ابرو چهارشنبه 30 دی 1394 · عکس های شگفت ... ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد چهارشنبه 30 دی 1394.

    گورانى توركى - سلامت جنسی - ویستا بلاگ

    jensi.vistablog.ir/tag/گورانى+توركى
    متدهای سریع اروپایی برای آرایش چشم‌ و ابرو چهارشنبه 30 دی 1394 · عکس های شگفت ... ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد چهارشنبه 30 دی 1394.
    مهدی هاشمی که برای اجرای حکم خود مقابل زندان اوین حاضر شده بود پس از خداحافظی با ... ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استادبهترین مدلهای میزکار و ...
    ۱ روز پیش - برای درمان چشم درد، بابونه را در سرکه ریخته و بخور دهید. 11. برای تسکین دردهای عضلانی ... ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد ...

    "رگ زنی" یک دانشجو در اعتراض به نمره در دانشگاه فردوسی مشهد

    www.parset.com/.../3989479_rg_zany_ik_danshajo_dar_aatraz_beh_na...
    ۴ ساعت پیش - تشخیص آلزایمر با معاینه ساده چشم ... "رگ زنی" یک دانشجو در اعتراض به نمره در دانشگاه فردوسی مشهد ...دانشگاه فردوسی، نیز در پایان تجمع دانشجویان در مقابل کلاس این استاد، حضور .... شروع اين ماجرا به چند هفته پيش برمي‌گردد.

    "رگ زنی" یک دانشجو در اعتراض به نمره در دانشگاه فردوسی مشهد

    damadam.ir/.../اخبار...رگ...دانشجو-در...دانشگاه-فردوسی.../1588688
    ۲ ساعت پیش - صبح امروز دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد شاهد اعتراض تعدادی ... به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دانشجویان معترض مقابل دفتر استادی که ... در آن ترم وی به دلیل نمره پایین از استاد خواسته بود که امکان رؤیت برگه .... ۵۸ از نگاه خاص مرکل در چشمان غواص تا اعتراضات در هائیتی · ۵۹ نخستین ...
    ماجرای اعتراض به نمره‌ای که به «رگ زدن» ختم شد+پاسخ رئیس دانشکده صبح امروز تعدادی از دانشجویان دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی در اعتراض به یکی از اساتید این دانشکده در مقابل دفتر وی تجمع کردند. ... معاون گروه چشم دانشگاهعلوم پزشکی مشهد گفت: یکی از علل تنبلی چشم، انحرافات چشمی است. دکتر محمد ...
    ۶ ساعت پیش - وی مدعی شد: این دانشجو به استاد گفته «نمره ام را از شما خواهم گرفت»؛ پس ... و اقتصادی دانشگاه فردوسی، نیز در پایان تجمع دانشجویان در مقابل کلاس ...
    فارسی عمومی : منتخب اشعار و متون فارسی برای استفاده دانشجویان عزیز ..... اگر چنین ماجرایی صحت داشته باشد امکان ملاقات سلطان غزل - حافظ شیرازی- با امیر تیمور ... حداقل دو مثنوی، تعدادی قطعه و رباعی نیز در پایان دیوان حافظ به چشم می خورد که ...... یک استاد دانشگاه تهران از رئیس دانشگاه الازهر مصر پرسید چطور شد که کشور مصر ...

    گنجور » فردوسی » شاهنامه » آغاز کتاب » بخش ۷ - گفتار اندر ...

    ganjoor.net › فردوسی › شاهنامه › آغاز کتاب
    هر چند این را هم عده ای چشم ندارند ببینند که فردوسی از صمیم قلب در مورد دینش ..... سپیده- دانشجوی ارشد دانشگاه تهران- رشته ی زبان و ادبیات فارسی نوشته: ... 2- مقاله ی عالمانه ی شادروان استاد مهدوی دامغانی در اثبات مذهب فردوسی را در کتاب ..... چرا اینگونه به ماجرا نمینگرید تا این اشعار تلنگری برایتان باشد ... بدانست کو موج خواهد زدن

    انقلاب اسلامی - ۱۶ آذر مبنا و داستان دانشگاه، سنگر آزادی

    https://www.enghelabe-eslami.com/.../5925-2013-12-11-00-15-52.html
    ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در مشهد نیز پایگاه کانون نشر حقایق اسلامی مرحوم استاد محمد تقی شریعتی پایگاه ... محاکمه رهبری مردمی پس از کودتا در مقابل چشمان مردم هوادار او و بالاخص دانشگاهیان ... ولی زدن و گرفتن دانشجویان اشتهای خونخوار دستگاه را اقناع نمی کرد. ..... آثار غم و عزا از خطوط صورتش هویدا و رگ های گردنش از شدت غضب ورم کرده بود.
    جستجو در مقالات دانشگاهی و کتب استادان دانشگاه فردوسی مشهد. ... از تجهیز کارکنان با ظرفیت‌های مازاد سازمانی, چشمانداز مدیریت دولتی, دوره (4), شماره (20), ...... هیجانی و اضطراب کلاس زبان خارجی دانشجویان زبان فرانسه دانشگاه فردوسیمشهد, جستارهای ...... بررسی تاثیر جریان و انتقال جرم اکسیژن خون در پیدایش بیماری گرفتگی رگ, ...

    حوادث و عجایب - اصفهان امروز

    www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html
    هنوز دو هفته از ماجراي صدرا زاهدي‌پور، پسري كه براي بخيه كردن چانه اش به ...... استاد آواز ایران در بیمارستانی در تهران بستری شد. ..... مردی معتاد به قصد سرقت از خانه یکی از اقوام خود، زنی جوان را مقابل چشمان دختر ..... اعتراف زن خیانتکار به آتش زدنشوهرش .... دانشجوي كارشناسي ارشد دانشگاه دولتي پس از تعطيل شدن خوابگاه‌ها، وقتي ...
    دانشجوی دوره دکترا واحد علوم و تحقیقات. دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار ... در مقابل گفتگوی هدهد با مرغان، حکایت یا حکایتهایی در واحدهای مختلف اثر قرار گرفته که نسبت آنها از نظر ... از این نظر تنوع چندانی در منطق الطیر به چشم نمی خورد. ..... در داستاناستاد و شاگرد دانا، با رگ زدن کنیز به وسیله استاد دو نوع دگرگونی انجام می گیرد، ابتدا ...

    جهان نيوز - دانشگاه دوباره جولانگاه اغتشاشگران و هتاکان می‌شود؟

    jahannews.com/fa/.../دانشگاه-دوباره-جولانگاه-اغتشاشگران-هتاکان-می-شو...
    ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وقتی ماجرای توقیف روزنامه سلام در تیرماه ۷۸ پیش آمد، عناصر انجمن اسلامی شروع کردند به داد و بیداد. سیدنظام‌الدین موسوی که در آن زمان دانشجوی دانشگاه تهران بود، می‌گوید: .... به خود لرزیدم و از اینکه خون استاد مطهری در حال لوث شدن است، بیمناک شدم. ... دانشکده‌های حقوق و علوم انسانی در مقابل تالار فردوسی تجمع کردند؛ این ...

    شاهین نجفی | دوئل

    www.duelfa.com/2163/شاهین-نجفی
    امل خودتی اگه چشم نداری این همه شیعه ی پایبند به امامت و رهبری رو ببینی برو ...... ببینم ای احمق بی سواد ، جز فحش دادن و تهمت زدن به شاهین نجفی منطق دیگری هم دارید رو کنید. ...... این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود به جاسوسی منافقین برای صدام در جنگ ...... درباره توهین به حضرت مسیح گفتی، من از ماجرایی که گفتی اطلاعی نداشتم و ...

    آنچه نگفتند

    ostad-rahimpour.blogfa.com/
    آنچه نگفتند - معرفی آثار استاد حسن رحیم پور ازغدی. ... مهر88_اکتبر2009-دانشگاه کاتولیک اروپایی-. تاریخ پخش از شبکه .... و این سوخت ، رگ گردن و داد زدن نیست.
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همه شروع به تماس گرفتن و زنگ زدن و وعده دادن کردند، چرا؟ ... "نشریاتی که با پول هدایت و امکانات خارج از دانشگاه به‌نام دانشجویان از زیرمجموعه ... در انتخابات را می‌کردیم ولی هیچ‌کدام از آنها حاضر به مناظره در مقابل دانشجویاننبودند. ... استاد لغو شود اما این فرد با حضور در دانشگاه و تهدید دانشجویان مسیر گذشته را ادامه می‌داد.

    شهدای حماسه هویزه: محمد حسن قدوسی فرزند شهید آیت الله قدوسی ...

    revolution.shirazu.ac.ir › ... › 5)8)1) خاطرات بازماندگان حماسه هويزه
    ۲۶ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - پدر وى شهید آیت الله قدوسى از مدرسین و استادان حوزه علمیه قم بود. ... سازمان سپاه گسترش و با وجود امکانات محدود در مقابل مسؤولیتش، ... مسافران عرش یاد نامه شهدای دانشجوی دانشگاه فردوسی اقتباس شده است .... هویزه برای من ، یعنی رگ هایی از عاشورا، یعنی کلاس عاشورا، یعنی ... چگونه این کتاب از چشم من دور مانده بود.

    دسته‌بندی سیاست - نامحرمانه

    namahramane.blogsky.com/category/cat-4
    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دسته‌بندی سیاست - نامحرمانه - خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست. ... آنجا که اشاره به نکته ای ضروری باشد واگویه آن به استاد بخشی از حق بزرگ استاد است که ... امضای «جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام» در حالی که اسامی .... از طرفی مدتی است که عادل فردوسی پور، به پخش آگهی در میان برنامه 90 اعتراض ...
    ۲۹ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - وقت فرار ماجرا "یوم تبلی السرائر" می شود. .... و اما چشم انداز اين جريان در دانشگاه ها چگونه خواهد بود؟ ... و سخنرانی استاد شهریار زرشناس با موضوع تشکل های دانشجویی و ماهیت آن ... احمد توکلی، علی مطهری و دیگرانی بودم که رگ عدالتخواهی ام تنها یکبار ... بعد ‌از اينکه يک چيزي قانوني شد ديگر نق زدن در آن، اگر بخواهد ‌مردم را ...
    ۴ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت ... موج سواری ضد انقلاب در ماجرای اسیدپاشی | اختصاصی مبارزکلیپ ... شهید عزیز از تو میخواهم که از خدا بخواهی مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار بدهد تا خجالت زده در مقابل اقایمان و اولین شهید امر به معروف امام ... امر به معروف و نهی از منکر می تواند به فرمایش استاد فرهیخته و نماینده محترم ...

    خبرنامه دانشجویان ایران - از ماجرای ضرب و شتم دانشجوی دختر ...

    sahebkhabar.ir/.../از-ماجرای-ضرب-و-شتم-دانشجوی-دختر-در-یاسوج-تا-ک...
    ۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ضرب و شتم دختر دانشجو در دانشگاه آزاد واحد یاسوج. مهمترین اخبار این هفته حاشیه های حضور یکی از عناصر فتنه در دانشگاه آزاد یاسوج و اتفاقات بعد از آن بود؛ ماجرا از این ... حضور در محوطه دانشگاه اقدام به سردادن شعار «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ... توهین یک استاد به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام علی(ع)

    دانشگاه - خبرنامه ایران

    khabarnamehiran.persianblog.ir/tag/دانشگاه
    وی در ادامه در رابطه با سوال دیگری افزود: بحث موشکی را به بحث هسته‌ای گره زدن خطرناک است. .... علی‌رغمِ و به کوری چشمآنها، آرمان‌ها از بعد از رحلت امام تا امروز اوج گرفته. .... یعنی استاد، دانشجو را به جای اینکه تشویق کند که در کشور بماند، تشویق میکرد ...... ماجرای حمله به دانشجویان منتقد در دانشگاه امیرکبیر و حمله به دانشجویان در ماجرای ...

    سیاست داخلی - گفتمان سیاسی

    gofteman-s.persianblog.ir/tag/سیاست_داخلی
    رد پای تفکر دولتمرد قاجاری را در ماجرای صنعت نفت ایران هم می‌توان به‌خوبی مشاهده کرد. ... حتی فردوسی که کتابش داستان شاهان است نامی از کوروش نبرد ه است فردوسی که از ... نکته مهم:اکنون هر زمان حرفی از کوروش به میان می آید پشت سر آن دقیقا در مقابل ..... از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یکی از دانشجویان در باره فتنه سال 88 ...
    ۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همین جا بود که او چشمان سبز شمالی‌اش را فروبست .... چنانچه استادان دانشگاه افغانستان مقالات خود را برای ما ارسال كنند، پس از .... او با زیر پا نهادن موازین خبرنگاری چنان توصیفی از این ماجرا ارایه .... دنیای غرب است که در مقابلزبان منطق اسلام و تفکر نوراني قرآن کريم، به ..... دانشجویان افغانستانی دانشگاه فردوسی مشهد
    خبرگزاري فارس: تجمع صدها تن از دانشجويان دانشگاه‌ها تبريز بعد از ظهر امروز در ... الله اكبر، مرگ بر منافق، دانشجو بيدار است از آمريكا بيزار است، خوني كه در رگ ماست هديه ... به رفتار يا پوشش دانشجو از سوي استاد تذكري داده شود و در مقابل علي شريفي نيز ... چنين مندرج مي‌كنند كه اگر استاد چشم چران نبايد متوجه بي حجابي دانشجو مي‌شد!

    قلم و دفتر

    qalamodaftar.blogfa.com/
    این ماجرا کم‌کم رونق گرفت و تعداد زیادی از بچه‌ها آنجا مراسم ذکر و توسل برگزار می‌كردند. ..... به آرايش نكردن در مقابل مرد بيگانه - براي آن كه چشم او لذّت نبرد - دعوت مي كنيم. .... دانشگاه فردوسی مشهد سال 79 در محضر حضرت آیت الله جوادی آملی بحث ارتباط ..... بریده فیلم گفتار بی پرده دانشجوی دختر با رئیس دانشکده و استاد خود "ببینید".
    ورودیهای ادبیات 88 دانشگاه مازندران - ما گوشه نشينان خرابات الستيم - ورودیهای ادبیات 88 دانشگاه مازندران. ... وبلاگدانشجویان علوم دامی فردوسی مشهد ... آهوی آهن رگ من! ... پریا جیغ زدن، ویغ زدن، جادو بودن دود شدن، بالا رفتن تار شدن .... لی دووفنر استاد دانشگاه میامی و چشم پزشک انستیتو باسکون می گوید: معمولا گریه با ناراحتی همراه است ...

    [PDF]رواﯾﺖ ﺷﻨﺎﺳﯽ داﺳﺘﺎن ﻓﺮود ﺳﯿﺎوش

    pubj.ricest.ac.ir/index.php/code19kz/article/download/1270/1330
    توسط مینا بهنام - ‏2014
    داﻧﺸﺠﻮي دﮐﺘﺮي زﺑﺎن و ادﺑﯿ . ﺎت ﻓﺎرﺳﯽ داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮدوﺳﯽ ﻣﺸﻬﺪ. دﮐﺘﺮ ﻣﺤﻤ . ﺪﺟﻌﻔﺮ ﯾﺎﺣﻘﯽ. 1. اﺳﺘﺎد. زﺑﺎن و ادﺑﯿ ... آﺛﺎر ارزﺷﻤﻨﺪي ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻣﯽ. ﺧﻮرد ﮐﻪ ﻫـﺮ ..... او ﻟﯿ. ﻪ ﻫﻤﺮاه اﺳﺖ . آن. ﮔﺎه ﻧﯿﺮوﻫﺎﯾﯽ. ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﺑﺮﻫﻢ زدن اﯾﻦ ﺗﻌﺎدل آﻏـﺎزﯾﻦ. و. ارد ﻣﺎﺟﺮاﻣﯽ. ﺷﻮ. ﺪﻧ. و. ﺗﻼش ﻣﯽ .... ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻋﻤﻞ اﻧﺠﺎم ﺷﺪه ﻗﺮار ﻣﯽ .... ﺮگ ﻗﻬﺮﻣﺎن. ﺧﻮد ﺳﺒﺐ اﻓﺘﺨﺎر آﻓﺮﯾﻨﯽ. ﻫﺎي وي ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽ. ﺷﻮد . ﺟﺮﯾﺮه، ﻫﻤﺴﺮ ﺳﯿﺎوش. و ﻣﺎدر ﻓﺮود، از ﯾﺎري ﮔﺮان وﯾﮋة.

    خبرنامه دانشجویان ایران | تنها «طــنز» مراسم؛ شعر تلخ برای ...

    iusnews.ir/.../تنها-«طــنز»-مراسم؛-شعر-تلخ-برای-امرای-عرب؛-تحسین-با...
    ۲۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ظریف: تاکنون مقابل عربستان «بردباری» کرده‌ایم ملوان از لیگ برتر کنار کشید ... امکان خرید «آنلاین» بسته‌های اینترنت ایرانسل دست و پا زدن بی حاصل سعودی‌ها ... نامه یک استاد دانشگاه به روحانی درباره ماجرای سفارت عربستان پروژه تخریب ... شاعر هندوستانی با نام «بالرام شکلا» نفر دوم بود، او در دانشگاه دهلی مدرس ...
    نشسته از سمت راست : استاد محمد اسماعیل مقیمی (مورخ مشهور شیروان و خراسان شمالی)، استاد محمدحسین ظهیریان (شاعر .... سخنرانی حکیم ارد بزرگ در دانشگاه فردوسی :.
    ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دانشگاه فردوسي مشهد ..... اعطای راتبة تحصیلی به شمار زیادی از دانشجویان خارجی در رشتة زبان و ... این همایش با استقبال چشمگیری از سوی استادان زبان و ادب فارسی خارج و ..... سامانی من/ حق میراثی سامان¬طلبی/ خون من نعره زند در رگ افسردة من/ وقت ... اعتقاد به مهدویت و ظهور مهدی موعود یکی از مشخصه¬های پایداری در مقابل ...

    حکیم ارد بزرگ کیست

    hakim-orod-bozorg.persianblog.ir/post/115
    ورود به دبیرستان سینای مشهد و آشنایی با دبیر برجسته ایی نظیر استاد محمد ... برگزار کننده این مراسم کانون فرهنگ و ایران شناسی دانشگاه فردوسی مشهد بود . ... گویی یک خواب بود، یک رؤیا؛ همه چشم شده بودند و خیره در لبخند و مهر و کلام این مرد بودند. ... در روز 16 اسفندماه 1390 در دانشگاه گرگان ، حکیم ارد بزرگ در جمع دهها تن از دانشجویان ...
    ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - این همه نفرت از دیگری در قالب جوک و شعر و سخنرانی (از اشعار فردوسی درباره ..... و باید با رگ غیرت ورم کرده( دقیقا این رگ کجا قرار دارد؟) ..... در دانشگاه دانشجویان از استان‌های خاصی را می‌شناسم که با شنیدن صدای خنده‌ی یک ..... که هیچ استاد و روشنفکری در مقابل حرف و دلیل ! .... جناب ورگ به چشم ، از آنجا که شما میزبان

    شهریور ۱۳۸۷ - 27khordad

    27khordad.blogfa.com/8706.aspx
    اما گويا تكرار اين عبارت توسط دانشجويان در مقابل چشمان وي سرانجام باعث شد تا طي .... ابوالقاسم كاشاني و استاد حقوقدانشگاه شهيد بهشتي با قرار گرفتن در جايگاه، به ..... وي با اشاره به اينكه حتي در دانشگاه فردوسي مشهد هم نمي‌توان دانشگاهآزاد را نقد كرد ..... وي افزود: كساني بايد در ماجراي قتل‌هاي زنجيره‌اي دست داشته باشند كه در آن دوره ...

    من یار مهربانم...

    www.ketabkade-90.blogfa.com/
    ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من یار مهربانم... - دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه یزد 90 ها - من یار مهربانم... ... وبلاگ كتابداران دانشگاه فردوسي ... استاد مسخره کن! خلاصه ... مثل ماهی شده ام برلب یک جوی ولی به دل آب زدن شوروشری میخواهد ... سعی کردی بکشی یابسرایی اما چشم هایم دل نقاش تری میخواهد ..... گفت: “از رگ گردن به انسان نزدیکترم.
    ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک: نمایشگاه نقاشی های استاد رها محسنی با عنوان " سرزمین من" در فرهنگسرای ... و ایکاش همه ی آنانی که رگ غیرت شان بر جهیده بود، به التماس های امام حسین بها می ... می گویم: به پیر به پیغمبر، واکس زدنِ چکمه های نتانیاهو شرف دارد به این که .... آن تابو شکنی علی مطهری در آخرین هم نشینی با دانشجویان دانشگاه فردوسی بود.
    استاد زبان و ادبیات فارسی و فرهنگ¬های ایرانی دانشگاه مریلند ... مقام خدمت كرد، و سرانجام در روز 28 ژوئيۀ 2013 در شهر سانتامونيكا چشم از جهان فرو بست. .... و رنك (Otto Rank, 1884-1939) و بسياراني از اين دست همچون خون در رگ¬هاي شهر جاري بود. ... متحده آشكار كرده بود، هيئت علمي دانشگاه نيز به جنبش اعتراضي دانشجويان پيوست و اعلام ...
    آنها حدس زدند شاید دارو با آسیب زدن به انگل موجب کاهش علائم بیماری می شود. ... راس ساعت ۸ صبح در مکان دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. ... چشم شتر مرغ از مغزش بزرگتر است. ... در بر انگیختن دل افسرده با خا خار ماجراهای دوزخین. .... تصلب شرائین( سختی دیواره رگ های مغز ) شده و منجر به کاهش قدرت ذهنی می شود.
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - چند ماه پیش که از مسئولیتم-به دلایلی- در بسیج دانشجویی استعفا دادم،قصد .... يا چشم مرا ز جاي بر كن،يا پرده ز روي خود فروكش،يا باز گذار تا بميرم كز ديدن ... اصل ماجرا در زندان اتفاق می افته. ... در ضمن درباره ی این فیلم بسیار حرف برای زدن دارم،هدف فقط معرفی .... آقای شریفی،استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران،.
    استاد خاکستری (۱) .... یا باید در غم خود چه کسی را شریک بداریم یا رگ غیرتمان به چه فرم هایی قلمبه بزن بالا! ... کلا ماجرایامروز گویا برای بعضی ها مضحک و خنده دار بود ! ... دوباره با دوستان سال بالایی ، با برخی همکلاسیها یا حتی مسئولین دانشگاهکارت .... از میان دوستان دانشجو و فارغ التحصیل و ترجیحا مشهدی به یک داستانک نویس( ...
    دانشجوی ترم ۲ حقوق شیراز (مجازی) هستم. ... سلام مطالب جالب و آموزنده ای بود از اینکه استاد تمام دانشگاه تهران در سایت ... دکترا را به زمانی دیگر و در پردیس های پولی تهران یا فردوسی ادامه بدم چون دیگه هدفم هیئت علمی ... صداقت و صمیمیت در گفتار+عکسی که با مادرتون گرفتید اشک چشم ادم را جاری میکنه ..... تیشه، زان بر هر رگ و بندم زنند

    شاهدان کویر مزینان

    shahedanekavir.blogfa.com/1392/10
    مزینان خاستگاه خاندان بزرگ شریعتی است که مرحوم استاد محمدتقی شریعتی ... ده حجره در اطراف حیاط، دو مدرسه در ضلعمقابل ورودی و اتاقهای مربوط به اساتید و رئیس مدرسه و .... قاری جوان مزینانی در اختتامیه چهارمین دوره مسابقات ملی مناظرهدانشجویان +عکس ...... دانشگاه فردوسي مشهد به عنوان سومين دانشگاه كشور از نظر قدمت پس از دانشگاههاي ...

    تجاوز دو مرد افغان به یک استاد زن دانشگاه در تهران! - جدیدترین ها

    www.goodsearching.ir/fmcnsmjmscrnjdsdsncvndnsdcacyctdqnjrctdynf.html
    آتش زدن هتلی در مهاباد به دلیل ... تجاوز دو مرد افغان به یک استاد زن دانشگاه در تهران!فروشگاه ... جهاد نکاح زن جوان با تروریست ها مقابل چشم شوهرش + عکس - .فروشگاه ...
    آیا سزاوار است دانشگاهی با ادعای دین‌مداری در مقابل این دست تخریب ها که یک ... کدامیک از دانشجویان دانشگاه ماشین پژو پارس استاد را ندیده است که در همه جا متهم به ... ماجرای شیرجه زدن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتى در استخر ..... نودفردوسی پور نود سیاسی نشد! ..... داعش ماشین سردار را به رگبار بست و چشم او مورد اصابت گلوله قرار گرفت ...
    دانشجویان دانشگاه فرهنگیان امیر کبیر - روانشناسی - یافته ها و تحقیقات و مقاله ... حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن کمالیاستاد حوزه و دانشگاه در خصوص فواید دعا ... برند که حدس زدن شخصیت طرف مقابل از روی لباس پوشیدن، امضا» و یا شیوه دست دادن او ... شناخت شخصیت افراد از روی رنگ چشم، گزینه جدیدی است که در روابط انسانی بی ...
    ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این استاد دانشگاه در پیوسته با اشاره به بندهای قطعنامه یادشده گفت: در بند یک قطعنامه .... به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نماز آدینه این هفته تهران که ... تیم های برگزیده کشتی آزاد و پهلوانی ایران در چشموهمچشمی های جهانی کشتی جام .... اعتراض به نمره‌، به «رگ زدن» ختم شد+پاسخ رئیس دانشکده.

    تبارشناسی ترجمه در ایران - فرهنگ امروز

    farhangemrooz.com/news/39845/تبارشناسی-ترجمه-در-ایران
    ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش ۱۰۰ درصدی پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه اصفهان .... شاهنامه فردوسی هم واکنشی بود به این برتری اندیشی)، فضل‌العجم ... هم وارد این مدار می‌شود كه داستان و ماجرای این فرهنگ بسیار طولانی است. ... قدرت و برانگیخته از یك نوع روح مقاومت در مقابل متجاوز به وجود می‌آید. ... الان شما بگو بالای چشم مولانا ابرو است.
    مصطفی صدیق زیر نظر دكتر صادق كیا استاد دانشگاه و مشاور عالی هنرهای زیبای كشور و ... گره می زنند و برخی دیگر پس از شانه زدن، آنها را در دو سوی چهره، آزاد، رها می كنند. ... دانشگاه چشم اسفندیار خود کامگان و دیده بان جامعه مدنی در نقد حاکمان بوده است. ... دوم خرداد و پسا دوم خرداد دانست که خونی تازه در رگ های جنبش دانشجویی جریان گرفت و ...

    اخبار فرهنگی و هنری بایگانی - صفحه 301 از 380 - بهترین ها

    mededu13.ir/topic/اخبار-فرهنگی-و-هنری/page/301
    بار; "رگ زنی" یک دانشجو در اعتراض به نمره در دانشگاه فردوسی مشهد بار ... او فارغ‌التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه تهران، و از نخستین اعضای کانون نویسندگان ایران بود. .... عباس کیارستمی در مقابل جمعیتی که در سالن شمارۀ ۲ پردیس سینمایی ملت ازدحام .... این نوازنده‌ی پیشکسوت تار همچنین بیان کرد: دو سه باری ما با استاد شهیدی به ...

    July 2010 - تادانه

    www.tadaneh.com/2010_07_01_archive.html
    ۹ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - نویسنده تاریخ و این ماجرای عاشقانه را به هم آمیخته و نتیجه اش یک کار .... بار دوم در انقلاب دیدمش، باز مشغول گشت زدن در میان قفسه های کتاب و ... شوق آمد تا رگ گردن. ..... ی سالیان دیده را برابر چشمان تان بگذارد و اشک تان بچکد روی جلدهایش؟ ..... بنا به درخواست اکثریت استادان و دانشجویان به ریاست دانشگاه تبریز ...

    مهندسان جوان - طنز

    www.mokimo.blogfa.com/cat-4.aspx
    مهندسان جوان - طنز - دانشگاه پیام نور رشت. ... 11- ورود دانشجویان چشم سبز ( وراثت هم بعضی جاها کار دست آدم می دهد ) ... فردوسي پاكزاد ... 2-3 استاد دانشگاه ... چند سال بعد ماشين همان مرد بازهم در مقابل همان صومعه خراب شد . ..... مثلا فرض کنيد در نوع رگ زدن خيلی طول می‌کشه تا خون تموم بشه و تازه آلودگی خون روی زمين و لباساتون رو هم در نظر ...
    گزارش تصویری// پیوند یک زوج دانشجو در مزار شهدای دانشگاه فردوسی دشمنان به دنبال تأثیر .... جور استاد را باید کشید و راه را یاف (تصویر) تنبیه یک دانش آموز با لوله پولیکا! ... در عرض چند دقیقه اگر پشت سر هم شنیده شود، کافی است که طرف مقابلعصبانی شده و با یک داد و .... این اتفاق وقتی رخ می دهد که رگ هایی که خون را به ماهیچه .

    هادی رضوی - برق 90 فردوسی

    fum-elec90.blogfa.com/author-hadi.aspx
    ۲۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خاطره ای منسوب به یکی از اساتید دانشگاه شریف ? ... از تطابق برگه ها با لیست دانشجویان صاحبش را پیدا میکنم. ... (البته منظورم چشم دلتون هست! ... یک استاد دانشگاهی میگفت در دوره تحصیلاتم در آمریکا در یک کار گروهی با یک دختر ..... رگ هایش پاره پاره شده بود و با این که سعی کرده بودند زخم هایش را ببندند، ولی ...

    رستمانه

    www.rostamane.blogfa.com/
    شاه نامه ‍يِ فردوسي ... این استاد دانشگاه افزوده است: «اگر از دانشگاه تهران بپرسید که ما می‌خواهیم نوع سئوالات ... نکاهی به بدیع \'بیان و معانی \'ویژه ی دانشجویان ارشد و دکتری ..... رویداد واپسین ماجرا درگذرد و از مرگ دلخراش آن پهلوان نامدار سخنی به میان نیاورد. ... را که به همراه دارند به داستان‌گوی می‌دهند تا از بازگفتن مرگ سهراب چشم درپوشد.
    خان زند در حال کشیدن قلیان، ناله و فریاد مردی را می شنود و می پرسد ماجرا چیست؟ ... نگاه کردن بازی های چشم نواز علی خیلی لذت بخش بود و آدم یادم رونالدینهو, مارادونا, مسی . ..... ساده‌خوری و ساده‌پوشی، به نقطه مقابل آن یعنی زیست اشرافی و غربی دامن می‌زنند. .... کم‌ترین فقط فرازهایی از شعر حضرت فردوسی را که منظور جناب استاد ناظری است و ...

    آبان ۱۳۸۸ - رضا افضلی

    rezaafzali.blogfa.com/8808.aspx
    دکتربیرجندی بعد از دریافت تخصص خوداز تهران به دانشگاه ... برای استاد دکترعلیرضا بیرجندی و همسرشان سرکارخانم دکترهما ... دستي دوباره در رگِ من، خواب را چكاند. ..... سه پیچ، حال دادن، حال گرفتن، بی خیال شدن، موضوعی را دور زدن، کسی یا چیزی را .... در طول سال ها ی دراز تماس روزانه با دانشجویان و شاعران بسیار، چه در دانشگاه فردوسی ...

    داستانهای خواندنی - بیتوته

    www.beytoote.com/fun/fiction-vocal/
    ماجرای جالب نیکی و بدی در تابلوی لئوناردو داوینچی! ... داستان بهلول و شکستن سر استاد ... داستان کوتاه پادشاهی با یکچشم و یک پا ! .... داستان دوست داشتن در مقابل استفاده کردن ..... "رگ زنی" یک دانشجو در اعتراض به نمره در دانشگاه فردوسی مشهد ...

    Ferdosi Emrooz فردوسی امروز: 2010-10-03

    ferdosiemrooz.blogspot.com/2010_10_03_archive.html
    ۱۴ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در حالی که با چشمان کور نشده اش دیده که حتی پیش از سربریدن مرغ و ... چیزی جز سرسپردگی «علی» بوده است در مقابل مخالفانش شما آنروز کجا بوده اید که بگویید فقط ما سبزیم! .... وزارت اطلاعات و امنیت دارند و توی دانشگاه ها ، بازار و در تظاهرات خیابانی ..... اما نه او دنبال ماجرا را گرفت و نه من و ماجرا به ظاهر فراموش شد.
    قدیمی ترین روشها دار زدن، گردن زدن، سوزاندن و غرق کردن بوده و روشهای جدید آن هم شامل تیر ... گفته میشود به دلیل سرعت عمل فرد اعدامی با چشمان خود گردن قطع شده اش را لحظه ای کوتاه ... همیشه مقتدرانه در مقابل این مجرمان عمل کرده است و آن ها را به اشد مجازات رسانده است. ... روزنامه‌ها در سال 1313 هجری شمسی ماجرای محاكمه و اعدام اصغرقاتل را كه مردی ...
    استاد جلال رفيع براي تمام کساني که در سال هاي آغازين پيروزي انقلاب، رويدادهاي سياسي ... کرده بودند و هيچ کس را بدون کارت دانشجويي به دانشگاه و خوابگاه راه نمي دادند. ... شبي در اتاق يک دانشجوي کمونيست، عکس «کارل مارکس» را به ديوار مي بينند و .... يا زندان هاي ديگر مانند اوين و قزل قلعه مجبور به خودکشي مي شدند و درد رگ زدن و حلق ...
    ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شهروندان ما با چشمان بسته به سوریه برده می شوند. ... رضا اسماعیلی از نیروهای تیپ فاطمی دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد ... اشاره: مسلم «شیرزاد» حاشیه یی به حجم یک پروگراف در بارۀ احوال جنرال دوستم نوشته، اما گویا رگاصلی را هدف گرفته است. ... والگای سیاه/ خاطره ای از هزارو یکشبّ نسل تلخکام - استاد اسد «آسمایی».

    نگاه من - حکایات

    h14.blogfa.com/category/4/حکایات
    آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم می‌رفت تشنگی بر من ... و رعد شد کوهسار فردوسی بهتر است یا به پا لیز بلبل بنالد همی یا نسیم نوروز حافظ و . ... کلید یا راه حل هر مسئله‌ای این است که به شیشه‌های عینکی که بهچشم داریم ... و به فرانسه هم خواند نماینده دانشجویان و نماینده موسسه الغدیر لبنانی های مقیم فرانسه هم ...
    ۲۱ ساعت پیش - زندگی نو در رگ هایم چون طلوع هر شب مه شادان برایم نبض می زند. .... چشم انداز اردبیل- گفتگوی چهارشنبه شب دكتر مجید خدابخش استاندار محترم اردبیل با مردم به منظور ارائه .... دكتر باستانی پاریزی استاد دانشگاه تهران فردوسی ، در ابتدای كار انوشیروان ، پس از آنكه از (( اندرز نوشیروان به ایرانیان ، و پذیرفتن پادشاهان ...

    خرداد 1389 - نسل واصل

    naslvasel.blogfa.com/1389/03
    ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اسلام انقلابي و حامي مستضعفان، به اسلام متحجر و صامت در مقابل ظلم ظالمان و ... بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) ضمن درخواست از احمدي‌نژاد براي ... از فرقه سبز، وی را به زدن ریشه مهمترین اندیشه امام راحل فراخوانده اند. ..... چشم سبزها روشن ! ..... خبر دانشجو» از مشهد، ماجراي شوخي تعدادي از دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد ...
    ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جنبه داشتن به معنی بی رگ بودن و بی قیدی از هر نوع ارزش و مفاهیم انسانی نیست! ... ز چشمان دل آسمانش بارد اشکهایی بیافزاید بر لحظات عاشقانه و روحانی مشکین نفسش. .... به فردوسی پاکزاد از یک به اصطلاح دانشجو پاک همه چیز به بورس باخته!!!). ... ضمناً استاد دانشگاه ، تحصیل کرده فرنگ این چه طرز حرف زدن است؟

    از کوچۀ رندی

    vahidkhalili.blogfa.com/
    ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 6) کتاب‌فروشی‌های شهرکرد : دانشجو کالج بلاغ ... حالا پرسش این است که به‌راستی اگر فردوسی امروز نفس می‌کشید و یک دستگاه ... ادبى و وب ‌نوشته ‌هاى استادان زبان و ادبيات فارسى در دانشگاه ‌هاى مختلف؛ ... از آن چشمبپوشیم نوع نگاه جوانان ما به موضوع «زندگی مشترک» است. ..... رمقی در رگ برف و باران نمانده است

    زنگی نامه ی بزرگان

    danyalomidian.blogfa.com/
    در شاهنامه مستقیماً از داستان آرش نامی نرفته، چرا که فردوسی به روال معمول خود، به درستی آن را حذف .... کوه‌ها خاموش، دره‌ها دلتنگ، راه‌ها چشم انتظار کاروانی با صدای زنگ…
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - می توانیم به همین بسنده کنیم و با خاطری ناشاد از مقابل آئینه بگذریم . ولی چه بهتر که .... که مقصوداستاد کائنات از ساختن کارخانه هستی، تنها عشق بوده است ... نبض طپنده زمان در رگ های آیدین گمشده و در وجود المیرای پانزده ساله ... مقابل چشم های ... فردوسی، نوبت به شیرین سخنانی دیگر می رسد تا تاریخ روزگاران و نیز.
    در روزی که تیم مذاکره‌کننده ایران در ژنو در حال مذاکره بود، انجمن اسلامی دانشگاه تهران ... در آن از قول 3 استاد دانشگاه – که از قضا هیچ کدام از آنها سابقه علمی و پژوهشی درخشانی ... اشاره می‌کنم که 3 دسته استدلال در مقابل این مدل از انکار بدیهیات قابل طرح است: ..... دانشگاه (شاخه دانشجویی حزب مشارکت در دانشگاه تهران)در تالار فردوسی دانشکده ...

    ( لكستان.الشتر)

    www.behnam85.blogfa.com/
    نهايت بي چشم ورويي ؛حرف هاي ريزودرشت گذشته رابه ياد آوردن. ... .ده س ئیِ گونجلو دايين.das eh gongalo dâyen = به لانه ی زنبور دست زدن. .... به همت دکتر فرامرز شهسواری نویسنده و استاد دانشگاه سه جلد کتاب به شرح زیر چاپ و در ... ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺧﺒﺮﮔﺰﺍﺭﻱ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻳﺎﻥ ﺍﻳﺮﺍﻥ (ﺍﻳﺴﻨﺎ ) ﻭﺍﺣﺪ ﻋﻠﻮﻡ ﭘﺰﺷﮑﻲ ...... تاودِی کَلوم، اِی حسین بنان * فردوسی ثانی، حماسه سران.
    کتاب شعر دربی؛ استاد سید علی موسوی؛ صغحه‌ی 125 تا 127 .... میلاد حمیدی متولد تربت حیدریه است و در حال حاضردانشجوی دانشگاه رشته‌ی زیست‌شناسی دانشگاه پیام ...

    سُخن: January 2010

    sokhand.blogspot.com/2010_01_01_archive.html
    ۱۳ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - رگ گردن شان برای ارزنی خدشه به واژه خلیج فارس برجسته می شود اما سال ... طنز ماجرا آنجاست که کاردار قهرمان بعد از سال ها خوردن پیاز حکومت وقتی فیل .... یک قصاب یک مکانیک یک بقال یک استاد یک کارمند بانک هر چند در ... یک بسیجی با قمه در مقابل چشم مردم سرش را گرد تا گرد بریده است! ... فردوسی، حافظ، مولوی .

    3 - شمع

    shandel.mihanblog.com/page/3
    ۲۳ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - او در سال (۱۸۸۴ میلادی) در رشته زبان‌های شرقی در دانشگاه قازان ثبت نام کرد و پس از ..... و به خون می نشاند هیچ تخم زدن و بذر افشاندن در آن ثمری ندارد و این تجربه است . ..... دارد و استاد محمدتقی شریعتی را به صورت نیمه‌جان در مقابل چشم می‌دید به گریه .... عشق آمد و شد چو خونم اندر رگ و پوست تا کرد مرا تهی و پر کرد ز دوست.

    مرور :: ادبیات - اسفاركاتبان

    www.morour.ir/index.php/moroor-e-ketab/368-2013-02-26-05-16-54
    سرانجام چشمان وحشت زده ی یعقوب ، توانست آن چهره را ببیند ، چهره ی خویش را . ... ایوبی " دختر دانشجوی کلیمی دردانشگاه شیراز است که کار مشترک تحقیق جامعه شناسی ... دانشکده به خانه ی " سعید " می آید ، بداندیشان به خانه آمده بازدن رگ های دو ساعد این دختر ... فردوسی " آشکارا می گوید که " دقیقی " شاعر را در خواب دیده و از او درخواسته تا ...

    داستان پسر 13 ساله ک خبرساز شده در ایران | فیسبوک ایران

    lordsong.fbiran.ir/.../داستان+پسر+13+ساله+ک+خبرساز+شده+در+ایران.ht...
    حس ذوووق مرگی یعنی حسی که استاد داستان نویسی از داستان آدم تعریف کند. ... دانشجویی پس از اینكه در درس منطق نمره نیاورد به استادش گفت: ... با حجت الاسلام حمید رسایی در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی گفت: امروز مجاهدت ... وی که پیرتر از آن است که حسودی کند یا رگ غیرتش بیرون بزند نامه ها را که خود روایت کننده سرنوشت چری
    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از چند جلسه، آشوبی برپا شد و من به حراست دانشگاه فراخوانده شدم. ... زبان استادان ودانشجویان برمی‌آمد و به مراکز حراستی و امنیتی منتقل می‌شد. ..... به نظر من آگاهی رسانی و باز حرف زدن در این زمنیه ها که جامعه آن از رنج می برد نقش بسیار مهمی دارد. .... در یک چشم انداز مسحور کننده ردی از دودی ظریف و صدایی نهیب در مقابل ...

    [PDF]خفاش شب

    uk.masjedun.com/uploads/ghalameammar2_38896.pdf
    هفته نامه سیاسی، فرهنگی، تحلیلی و دانشجویی قلم عمار. صاحب امتیاز : نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان. مدیر مسئول: طیبه امینی. سردبیر: ...
    ۱۷ شهریور ۱۳۸۸ ه‍.ش. - اي‌ دريغ‌ از آن‌ صفاي‌ كودنم‌ / چشم‌ دد فانوس‌ چوپان‌ ديدنم‌ / با تن‌ فرسوده‌، پاي‌ .... در دانشگاه‌ تهران‌ در دوره‌ دولت‌ محمد مصدق‌ بودند و شاعر كه‌ نسبت‌ به‌ آرمان‌ها و .... و جاي‌ تفسيرهاي‌ روشنفكري‌ براي‌ چانه‌ زدن‌ با نهضت‌ باقي‌ نگذاشته‌ بود. ... از سال‌هاي‌ 1342 به‌ بعد احمد شاملو عنان‌ اختيار از كف‌ داده‌ خود را مقابل‌ نهضت‌ پانزدهم‌ خرداد قرار مي‌دهد.

    ناصر مردانى Nasser Mardani

    nassermardani.blogspot.com/
    ۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جشنواره ی تئاتر دانشجویی، دوره ی نهم خود را می گذراند و هنوز دانشجویان .... آمدند، دیری نگذشت که سالن بزرگ فردوسی دانشگاه تهران پر از تماشاگر ... ی دانشگاه روشن شود و نه آن قدر روشن که بشود خطوط چهره ی این استادتئاتر را داخل ماشین اش دید. ...... نیز در صحنه ی آخر در مقابل چشمان "برانژه" کرگدن می شود "دیزی" به روی ...

    حکیم ارد بزرگ نابغه عرصه فلسفه

    hakimorod.great-forum.com/t31-topic
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سخنرانی حکیم ارد بزرگ در دانشگاه فردوسی : .... دانشگاه گرگان ، حکیم ارد بزرگ در جمع دهها تن ازدانشجویان مشتاق دانشگاه گرگان در تالار شهید مطهری ...

    پاسخ آیت الله علم الهدی به نامه علی مطهری +متن نامه علی مطهری ...

    www.otaghfekr.ir/1393/09/11/پاسخ-آیت-الله-علم-الهدی-به-نامه-علی-مطهر/
    چندی پیش علی مطهری در دانشگاه فردوسی مشهد اظهاراتی در خصوص حوزه وظایف خبرگان ... آیت‌الله علم‌الهدی نیز در مقابلچنین ابهام‌آفرینی‌ها، در جلسه درس تفسیر خود در مهدیه ... در مورد خاطره‌ای که شما از استاد شهید مرحوم شهید مطهری نقل کردید آقای علی مطهری اظهار ... ایشان در دیدار با دانشجویان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه صنعتی ...
    ۲۰ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر به مخاطبان ایشان نگاه کنی یا اساتید دانشگاه اند یا دانشجویان. .... واقعا متاسفم که چقدر در به بیراهه کشاندن مسائل و مغلطه کردن و انگ زدن به دیگران استادیم. ..... مردم و دیگر انگها این محیط را آغشته به سیاست بازی و از چشمانداختن ننمایید این دلیل .... ميگه اسمشونو عوض مي كنم ميزارم غرب از نگاه استاد رحيم پورازغدي!
    ۲۱ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - ما بی بته ایم که زنانمان را از حقوق انسانی خود محروم میکنند و چشم نمی بندیم، و مردان ..... دشمنی که به قول قرآن «اَقرَبُ اِليهِ مِن حبل الوَريدِ» او واز رگ گردن به وی نزديک تر است. ... پس ايشان در خارج از کشورند و دانشجویموسيقی مدرن غربی و در پی .... چرا يک هنرمند درس خوانده و دانشگاه ديده که موسيقی و تئاتر و شعر عشق اوست ...

    بیوگرافی و مصاحبه از استاد پرویز پرستویی | بازیگر ...

    www.forum.98ia.com › ... › بیوگرافی › بازیگران و عوامل سینمای ایران
    10پست - ‏7 نویسنده
    اوج كاري وي در سال 1352 در نمايشهاي چشم برابر چشم، شبي در حلبيآباد، پتك و .... پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیر نظر بهزاد فراهانی با نمایش "ماجرای یک محل" آغاز کرد. ..... از این «پر»ها استفادهی بهینه كردهاید، دستكم برای دور زدن یا پریدن از روی چیزی .... در آن شش ماه پروسهای كه آموزش میبینید یا آن آكادمیست كه در دانشگاه میگذرانید.

    [PDF]دریافت - مطالعات قرآن و حدیث - دانشگاه امام صادق

    quran.journals.isu.ac.ir/pdf_1582_2e1ba31cd2966f8302da11c3c6ab054...
    توسط هوشنگی - ‏2014
    اﺳﺘﺎد داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮدوﺳﯽ .... ﮔﺮوه ﻣﻌﺎرف اﺳﻼﻣ. ﯽ. داﻧﺸﮕﺎه ﭘ. ﺎمﯿ. ﻧﻮر ﺗﻬﺮان. [email protected]. ****. داﻧﺸﺠﻮ. ي. دﮐﺘﺮ. ي .... ﻫﺎي اﺧﻼﻗﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭼﺸﻢ ... ﻧﻘﻄﻪ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺗﻨﻔﺮ ..... از رگ ﮔﺮدن ﻫﻢ ﻧﺰدﯾﮑﺘﺮ. «.

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سالهای سال است که ماجرای بالا بودن تعداد دختران مجرد در سن ازدواج به نسبت ... در نهایت موالید این سالها در سالهای دهه هشتاد به عرصه دانشگاه و اشتغال و ازدواج ..... عروس قلدر: به کوری چشم پدر شوهر و مادر شوهر و همه فک و فامیل این ... 35- لگد زدن ...... ۱۰- توی جمع دانشجویی و رسمی هنگام عکس گرفتن واسه دخترا شاخ بذارید.

    یارانه چه کسانی قطع خواهد شد
    تراست بازدید : 529 چهارشنبه 30 دی 1394 زمان : 21:09
    ارسال نظر برای این مطلب

    تعداد صفحات : 131

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 660
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 308
  • بازدید امروز : 397
  • باردید دیروز : 586
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3762
  • بازدید ماه : 10875
  • بازدید سال : 81334
  • بازدید کلی : 3357829
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی