close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...

    جستجوگر هوشمند

    چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر

    یک غفلت فرهنگی مشهود با نمایش چهره زشت بالماسکه توسط مسئولان فرهنگی اتفاق افتاد.

    گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مد و لباس ، واژه ای که این روزها به هر طریقی تعبیر می شود و بدون در نظر داشتن معیارهای عرفی و شرعی بعضا فضایی شده برای نمایش مظاهر غربی و لباس ها و پوشش هایی که هیچگونه سنخیتی با فرهنگ ایرانی اسلامی ندارد.یکی از این اتفاقات نادر و تاسف برانگیز این روزها برگزاری یک فشن شو با عنوان «لباس خلاقانه» است که متاسفانه در یک نهاد علمی و فرهنگی همچون دانشگاه الزهرا برگزار شده و حیرت همگان را برانگیخت. در این شو لباس هایی عرضه شده که هیچ نشانه ای از اسلامی بودن در آنها یافت نمی‌شود و افرادی این لباس‌ها را نمایش می‌دهند که آرایش‌های غلیظ آنها در نگاه اول ما را یاد مراسم بالماسکه و هالووین می اندازد که بسیار تاسف برانگیز و قابل تامل است.

    چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود


    اینکه چنین مراسمی در چنین سطحی در یکی از مهمترین و معتبرترین نهادهای علمی ما برگزار می شود و صدایی از کسی درنمی آید مبنی بر اینکه قرار بر این بوده که بنیادهایی مانند مد و لباس مروج و اشاعه دهنده فرهنگ پوشش ایرانی – اسلامی باشند ، نه اینکه حالا با بهره گرفتن از چنین ظواهر مردودی طلایه دار اشاعه فرهنگی باشند که می خواهد در تار و پود تفکر و اندیشه جوانان ما رخنه کند.

    چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود


    جالب اینجاست که حدود 70 طراحی که 70 طرح خود را در این مراسم به نمایش گذاشته اند ، از آن بعنوان حرکتی نو و خلاقانه یاد کرده اند و نام آن را هم «لباس خلاقانه» گذاشته اند ، سوال اینجاست که اگر برای بروز خلاقیت و ابراز وجود به اصطلاح هنرمندانه دست به هر کاری بزنیم ، پس تکلیف ارزش ها و مبانی اعتقادی و شرعی چه می شود ؟

    چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود


    علاوه بر کارگروه مد و لباس که تاکنون نتوانسته به خوبی الگوهای کلان و مورد نظر را به اجرا درآورد ، نهادهای تربیتی ، فرهنگی و آموزشی ما نیز هنوز نتوانسته اند با یک جمع بندی و تشکیل یک اتاق فکر قوی و کارآمد در برابر این هجوم های فرهنگی مشهود بایستند و جامعه را به سمت درستی هدایت کنند و گواه این ماجرا هم برگزاری چندین مراسم شو غیرمتعارف لباس در نقاط مختلف شهر تهران است که در حد تذکرات باقی ماند و حالا هم کار به جایی رسیده است که در یکی از نهادهای معتبر علمی به راحتی یک مراسم نامتعارف برگزار می شود.

    چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود


    بی تردید تداوم چنین حرکاتی و غفلت مسئولان مربوطه از جریان گرفتن این گونه مراسم تبعات فرهنگی و اعتقادی بسیار بدی را در جامعه خواهد داشت و باید نسبت به نظارت های ارگانی حساسیت های بیشتری به خرج داد تا شاهد برگزاری این مراسم نباشیم.

    توضیحات مسئولان دانشگاه الزهرا(س) در خصوص برگزاری شوی لباس در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها

    دکتر حسامی رئیس دانشکده هنر دانشگاه الزهرا در خصوص مراسم شو لباسی که روز گذشته توسط دانشجویان این دانشکده برگزار شده و عکس‌های آن در فضای مجازی در حال پخش شدن است گفت: عکس‌هایی که گرفته شده کاملا مغایر با دستورات و قوانینی بود که به دانشجویان و حتی اساتیدمان اعلام کرده‌ایم. چون برگزاری این کلاس‌ها متناسب با سرفصل دورس برگزار می‌شود در برخی از موارد مغایریت با شئونات فرهنگی اجتماعی و دینی ما پیدا می‌کند.

    شیطنت بعضی دانشجویان مسئله این است!
    وی ادامه داد: به دلیل ماهیت خاص دانشگاه الزهرا و اختصاصی بودن آن به دانشجویان ما همیشه این تذکرات را در خصوص پرهیز از چنین حرکاتی می دهیم اما متاسفانه شیطنت بعضی از دانشجویان را گاها شاهد هستیم که به هیچ عنوان آن را تایید نمی‌کنیم.

    حسامی با تاکید براینکه قطعا با مسئولین و مسببین برگزاری این شوی لباس در دانشگاه برخورد خواهد شد تصریح کرد: ما در جلسات شورای آموزشی به مدیران گروه‌ها ابلاغ کردیم و از آنها خواستیم برای جلوگیری از این اتفاقات تذکراتی را در قالب آیین نامه‌ای مورد تاکید دانشجویان قرار دهند.

    شوی لباس دانشکده هنر فقط یک ژوژمان درسی بود
    در ادامه براساس پیگیری‌های خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو اظهارات مسئول روابط عمومی این دانشگاه نیز در خصوص شوی لباس دیروز دانشگاه الزهرا به این گونه بود که مراسم شوی دیروز ژوژمان درسی دانشجویان برای درس ارائه مد بوده و دانشجویان خودشان از هم عکس انداختند و ارتباطی با دانشگاه ندارد.

    وی در این خصوص افزود: این دانشجویان برای گرفتن نمره در درس ارائه مد باید مد ارائه دهند و کار داشته باشند.

    مسئول روابط عمومی دانشگاه الزهرا خاطرنشان کرد: این یک کار کاملا درسی و دانشکده‌ای بود و دانشگاه نیز اجازه دخالت در کلاس درسی استاد را ندارد و یا این که بخواهند اجازه دوربین نبردن به دانشجو سر کلاس را بدهند.

    شیطنت دانشجویی یا شوی مد در یکی از دانشگاه های برتر کشور؟

    ۵ ساعت پیش - یک غفلت فرهنگی مشهود با نمایش چهره زشت بالماسکه توسط مسئولان فرهنگی اتفاق افتاد.


    چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک ...

    feedgah.com/lastnews/.../چهره-زشت-بالماسکه-و-هالووین-در-دانشگاه-ا/
    چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر یک غفلت فرهنگی مشهود با نمایش چهره زشت بالماسکه توسط مسئولان فرهنگی ...
    چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر. گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مد و لباس ، واژه ای که این روزها به هر ...

    زی زی گولو - سرزمین خبر

    sarzaminekhabar.com/news//redirect.php?id=112221
    ۳ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «زی‌زی گولو» برای نخستین بار در قاب جادویی تلویزیون ظاهر شد و ... چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر.
    ۳ ساعت پیش - به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پروژه صحن حضرت زینب (سلام الله علیها) که بخشی از طرح کلی توسعه حرم ... چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر.
    ۳ ساعت پیش - به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از. ... جشنواره فیلم فجر جوانان و خانواده چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر حال و هوای «به خانه برمی‌گردیم» انقلابی ...

    ابراهیم ابراهیمیان بر «عادت نمی‌کنیم» هاشور می‌زند - اخبار

    www.wikipg.com/.../ابراهیم-ابراهیمیان-بر-«عادت-نمی‌کنیم»-هاشور-می‌زن...
    ۴ ساعت پیش - ورزش; آرشیو خبر; بین الملل; اقتصاد; فرهنگی; جامعه ... با محوریت مسائل روز فرهنگی، به حواشی موسیقی و هنری هاشور می‌زند. ... چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! - باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر -2 دقيقه قبل.
    ۴ ساعت پیش - چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر. یک غفلت فرهنگی مشهود با نمایش چهره زشت بالماسکه توسط ...
    ۴ ساعت پیش - چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر. یک غفلت فرهنگی مشهود با نمایش چهره زشت بالماسکه توسط ...
    فیلم باز گشت لوک خوش شانس هم اکنون در کدام سینمای شهر تهران بر روی پرد · اخبار رد صلاحیت ها شهرستان مبارکه ... چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر. گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مد و ...
    ۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اقشار مختلف مردم و جمع کثیری از دانشجویان مشهد عصر یک شنبه در حالی که سعی داشتند تابوت نمادین «شیخ النمر» را تا مقابل کنسولگری .... چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+تصاویر.

    آخرین قیمت ها از بازار طلا و ارز - مجله خبری ای پارسی

    eparsi.com/1394/10/آخرین-قیمت-ها-از-بازار-طلا-و-ارز/
    ۴ ساعت پیش - چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! / باز هم یک غفلت فرهنگی مشهود+ تصاویر... رفع تحریم‌ برای گشایش اقتصادی کافی نیست/ از نقض‌عهد ...
    ۵ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش فروش بلیط های مردمی از ساعت 12 ظهر سه شنبه، 29 دی ماه آغاز شد و تا نیمه ...

    پایان اجرای عمومی نمایش سجاد افشاریان

    www.dkhabar.ir/پایان-اجرای-عمومی-نمایش-سجاد-افشاریان/
    ۳ ساعت پیش - در طول مدت اجرای این نمایش چهره های مختلف فرهنگی و هنری به تماشای این اثر هنری نشستند. پری صابری، کارگردان تئاتر، هومن سیدی بازیگر و ...
    ۳ ساعت پیش - مجوز فعالیت هفت نگارخانه در پاییز امسال از سوی دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی...
    ۳ ساعت پیش - به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ... مریلا زارعی و پرستویی در جدیدترین تصویراز «بادیگارد» حاتمی ‌کیا.

    ۴ ساعت پیش - به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فج

    ماجرای دعوای خونبار در عروسی تهرانپارس
    تراست بازدید : 312 چهارشنبه 30 دی 1394 زمان : 12:40
    ارسال نظر برای این مطلب

    تعداد صفحات : 131

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 660
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 290
  • بازدید امروز : 1094
  • باردید دیروز : 822
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2647
  • بازدید ماه : 41066
  • بازدید سال : 67851
  • بازدید کلی : 3344346
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی