close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...

    جستجوگر هوشمند


    به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی جام شهداء دیدار پر گلی رقم خورد و پرسپولیس که ابتدا توسط از حریفش عقب افتاد توانست سه گل به سایپا بزند و راهی فینال شود.

    جام شهدا
    استادیوم: شهدای شهر قدس/ تماشاگر: 9 هزار نفر
    داور: محمدرضا فغانی

    پرسپولیس: الکساندر لوبانوف، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر(46- میشل اومانیا)، بابک حاتمی، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا(46- رضا خالقی‌فر)، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده(88- امیرعباس آیینه‌چی)، علی علیپور(46- جری بنگستون) و مهدی طارمی
    سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


    سایپا: حامد فلاح زاده، وحید اسماعیل‌بیگی(64- مسعود ابراهیم‌زاده)، روزبه شاه‌علی‌دوست، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری (64- آندرانیک تیموریان)،ابراهیم صادقی(68- مجتبی رمضانی)، حامد شیری، علی زینالی، محمد علی‌نژاد(64- مهدی دغاغله)، غلامرضا رضایی و سجاد مشکل‌پور
    سرمربی: مجید جلالی


    شرح گل‌ها
    پرسپولیس 0 - سایپا 1(دقیقه 7: علی زینالی): نفوذ فوق‌العاده علی زینالی به داخل محوطه جریمه و ضربه فنی او با پای غیرتخصصی نخستین گل بازی را رقم زد.

    پرسپولیس 1 - سایپا 1(دقیقه 30: رامین رضائیان): کاشته تماشایی رضائیان از سمت چپ قوس محوطه جریمه به سمت راست دروازه فلاح‌زاده گل تساوی را برای پرسپولیس به همراه داشت.

    پرسپولیس 2 - سایپا 1(دقیقه 31: مهدی طارمی): کار گروهی عالی بازیکنان پرسپولیس از دروازه خودی به رضائیان رسید و او با پاس عرضی، طارمی را در موقعیت گل قرار داد که آقای گل پرسپولیسی‌ها گل برتری تیمش را در نیمه اول به ثمر رساند.

    پرسپولیس 3 - سایپا 1(دقیقه 70: جری بنگستون): حرکت عالی و سانتر خوب رضائیان را طارمی با ضربه سر به زیر طاق دروازه سایپا زد که توپ گل نشد اما در ریباند بنگستون با سر دقیق گل سوم سرخ پوشان را به ثمر رساند.

    پرسپولیس 3- سایپا 2(دقیقه 78: علی زینالی): توپ ارسالی از سمت راست زمین سایپا در محوطه جریمه پرسپولیس به زینالی رسید که شوت پای چپ او بعد از برخورد به تیر عمودی وارد دروازه لوبانف شد.

    اخطار:
    کمال کامیابی‌نیا(21)، میشل اومانیا(55)،فرشاد احمدزاده(68) از پرسپولیس / ابراهیم شکوری از سایپا


    شرح بازی
    سایپا که بازی هجومی آغاز کرده بود دقیقه 7 توسط علی زینالی به گل رسید اما در ادامه شاگردان برانکو نبض بازی را در دست گرفتند و توانستند موقعیت‌های زیادی خلق کنند. دقیقه 27 رضائیان از فرصت ایستگاهی که برای تیمش به دست آمده بود استفاده کرد و با ضربه فنی گل اول بازی را به شکل زیبایی به ثمر رساند. در ادامه پرسپولیس دست از حمله بر نداشت و توانست دقیقه 30 به گل دوم برسد. پس از این گل، سایپا نتوانست موقعیت جدی ایجاد کند اما سرخ پوشان دوباره برای گلزنی تلاش می‌کردند که یکی از جدی‌ترین آنها را طارمی با ضربه چیپ از کنار دروازه به بیرون فرستاد. نیمه اول این مسابقه با برتری نتیجه و مالکیت توپ پرسپولیس به پایان رسید.

    با شروع نیمه دوم برانکو سه تغییر در ترکیب تیمش انجام داد و جلالی با همان نفرات نیمه اول بازی کرد. در اوایل 45 دقیقه دوم سایپا صاحب توپ و میدان شد و برای به تساوی کشاندن بازی سعی داشت اما فقط یک خطر جدی روی دروازه لوبانف ایجاد کرد و بیشتر در میانه زمین مالکیت توپ را در اختیار داشت. پرسپولیسی‌ها نیز در این دقایق که به فکر بازگشت به بازی هجومی نیمه اول بودند در یکی از ضد حملات توانستند دقیقه 70 سومین گل را توسط بنگستون بزنند. پس از آن سایپا فقط یکی از گل‌های خورده را با شوت زینالی جبران کرد تا از رسیدن به فینال جام شهداء باز بماند.


    دقایق حساس:
    دقیقه 15: سانتر عالی محسن مسلمان در شرایط آفساید به طارمی رسید تا این موقعیت خوب از دست برود.
    دقیقه 22: علی علیپور روی یک پاس عمقی با فلاح‌زاده تک به تک شد که این فرصت خوب را با پاس بیرون به طارمی از دست داد.
    دقیقه 23: قیچی مهدی طارمی به شکل خطرناکی از کنار دروازه فلاح‌زاده به اوت رفت.
    دقیقه 24: احمد نوراللهی هافبک جوان پرسپولیس شانس زدن گل تساوی را از دست داد.
    دقیقه 40: ضربه آزاد مسلمان با فاصله کمی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.
    دقیقه 43: طارمی از خروج فلا‌ح‌زاده از محوطه جریمه استفاده کرد و با ضربه چیپ قصد باز کردن دروازه سایپا را داشت که توپ او به تور کنار دروازه برخورد کرد.
    دقیقه 52: تعلل خالقی‌فر پشت محوطه جریمه سایپا فرصت خوبی از پرسپولیس گرفت.
    دقیقه 56: شوت پای چپ داخل محوطه زینالی را لوبانوف درازکش در آغوش گرفت.
    دقیقه 61: پاس مسلمان پشت محوطه در موقعیت تک به تک به طارمی رسید که این بازیکن به زمین افتاد تا خطا بگیرد اما فغانی دستور به ادامه مسابقه داد.
    دقیقه 72: ضربه سر غلامرضا رضایی با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

    در حاشیه:
    * قبل از شروع بازی وصیت‌نامه دو شهید از سوی کاپیتان‌های دو تیم خوانده شد.
    * پیش از آغاز بازی از خانواده‌های چند شهید تجلیل شد.
    * بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با تصویر همایون بهزادی به میدان وارد شدند.
    * گلر ازبکستانی مورد تشویق شدید هواداران پرسپولیس قرار گرفت.
    * خبرنگاران وعکاسان از اینکه اجازه ورود ماشین‌هایشان به ورزشگاه داده نشده بود معترض بودند.
    * این دیدار با تاخیر چند دقیقه‌ای انجام شد.
    * هواداران پرسپولیس یاد همایون بهزادی را زنده نگه داشتند.
    * لوکا ماریچ، امید عالیشاه و محمدانصاری پیش از شروع بازی تمرینات اختصاصی انجام دادند.
    * برانکو در ابتدای نیمه دوم سه تعویض داشت.
    * در دقیقه 52 خطای مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سایپا روی طارمی اتفاق افتاد.

    اتفاق ویژه:
    بعد از دو نتیجه مساوی و باخت برابر شاگردان مجید جلالی، پرسپولیس بالاخره برابر سایپا برنده شد. نخستین مچ‌اندازی برانکو و جلالی در هفته بیست و ششم لیگ پارسال بود که با تساوی 2 بر 2 توام شد. دومین بازی در هفته ششم لیگ امسال بود که پرسپولیس برابر سایپا 2 بر 1 مغلوب شد. در این بازی اشتباه داور مسابقه که برخورد توپ به صورت بازیکن پرسپولیس را پنالتی تشخیص داد در شکست شاگردان برانکو موثر بود. حالا بعد از دو ناکامی پرسپولیس با برانکو 3 گل به سایپا زد تا برای نخستین بار بتواند این تیم را ببرد.

    بهترین بازیکن:
    رامین رضائیان با زدن گل اول، پاس دومین گل تیمش به طارمی و همچنین تاثیرگذاری در سومین گل پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود سرخ پوشان به فینال جام شهدا داشت.

    اولین اخطار جام شهدا در دقیقه 21 :: ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/1298562/اولین-اخطار-جام-شهدا-در-دقیقه-21
    ۴ ساعت پیش - کمال کامیابی نیا در دقیقه 21 با گرفتن کارت زرد اولین اخطاری جام شهدا لقب گرفت.

    پرسپولیس 3- سایپا 2؛ انتقام برانکو از جلالی :: ورزش 3

    www.varzesh3.com/.../پرسپولیس-3-سایپا-2؛-انتقام-برانکو-از-جلالی
    ۳ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی جام شهداء دیدار پر گلی رقم خورد و پرسپولیس که ... هواداران پرسپولیس یاد همایون بهزادی را زنده نگه داشتند.

    رضایت مربی ذوب آهن از حضور در جام شهدا :: ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/.../رضایت-مربی-ذوب-آهن-از-حضور-در-جام-شهدا
    ۷ ساعت پیش - خیلی خوشحالم توانستیم در جام شهدا شرکت کنیم. ما در این زمان می توانیم ... مربی ذوب آهن تصریح کرد: اینجام ارزش معنوی دارد و یاد شهدا را زنده می گذارد.

    نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا در جام شهدا - نتایج زنده | ...

    varzeshonline.blogsky.com/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-سایپا-در-جام-...
    ۴ ساعت پیش - نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار فوتبال ، اخبار ... جام شهدا استادیوم: شهدای شهر قدس/ تماشاگر: 3 هزار نفر داور: محمدرضا فغانی
    جام شهدا زنده از شبكه ورزش. جمعه ۲ بهمن. ایران. -. ژاپن. ۱۷:۰۰. قهرمانی زیر 23 سال آسیا از شبکه سه. جمعه ۲ بهمن. هامبورگ. -. بایرن مونیخ. ۲۳:۰۰. بوندسلیگا آلمان از شبکه ...

    نتیجه زنده مسابقات جام شهدا/ پرسپولیس صفر - سایپا یک | تیم

    www.ghatreh.com/.../نتیجه-زنده-مسابقات-جام-شهدا-پرسپولیس-صفر-...
    ۵ ساعت پیش - تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار افتتاحیه جام شهدا به مصاف سایپا رفته است. - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزانØ.

    نتیجه زنده مسابقات جام شهدا/ پرسپولیس 3 - سایپا یک | تیم ...

    www.ghatreh.com/.../نتیجه-زنده-مسابقات-جام-شهدا-پرسپولیس-سایپا
    ۴ ساعت پیش - تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار افتتاحیه جام شهدا به مصاف سایپا رفته که این بازی در نیمه دوم در جریان است. - به گزاØ.

    نتیجه زنده مسابقات جام شهدا/ پرسپولیس 3 - سایپا 2 | تیم ...

    www.ghatreh.com/.../نتیجه-زنده-مسابقات-جام-شهدا-پرسپولیس-سایپا
    ۱۲ ساعت پیش - تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار افتتاحیه جام شهدا به مصاف سایپا رفته که این بازی در نیمه دوم در جریان است. - به گزا.
    اولین پايگاه اطلاع رسانی جام حذفی فوتبال ایران، نتیجه ها، فینال ها، رتبه بندی. ... مربی ذوب‌آهن: جام شهدا ارزش معنوی دارد » سلیمی: مهم نیست چه کسی در ... نتایج زنده. آخرین تغییرات تا 10:11 به وقت ایران. قهرمانی زیر 23 سال آسیا - یک چهارم نهایی. 17:00.
    ۴ ساعت پیش - نتیجه زنده مسابقات جام شهدا/ پرسپولیس صفر - سایپا صفر. تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار افتتاحیه جام شهدابه مصاف سایپا رفته است.
    صفحه نتایج زنده تمامی رشته‌های ورزشی با تمام جزئیات کامل و اختصاصی را می توانید همیشه در ... همه بازی‌ها بازی‌های زنده..... 12:11 مربی ذوب‌آهن: جام شهدا ارزش معنوی دارد.

    فیلم |جمعه افتتاحیه جام شهدا باپرسپولیس - سایپا - پارس ...

    www.parsfootball.com/.../163456فیلم%20%7Cجمعه%20افتتاحیه%20جا...
    ۲۳ ساعت پیش - فیلم |جمعه افتتاحیه جام شهدا باپرسپولیس - سایپا. ... منهای فوتبال · پخش زنده · پخش زنده پارس فوتبال ...جام شهدا با حضور چهار تیم پرسپولیس، سایپا، صبا و ذوب آهن از روز جمعه آغاز می‌شود. جامی که قرار بود در ... مجموعه نتایج: | نمایش: ...
    8برچسب جام شهدا - نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر نتیجه بازی تراکتور پیکان : پیروزی تراکتورسازی مقابل پیکان در نیمه اول. تورنمنت چهارجانبه جام ...

    نتایج زنده فوتبال - مطالب ابر فینال چهار جانبه جام شهدا

    varzesh133.mihanblog.com/post/.../فینال%20چهار%20جانبه%20جام%20...
    نتایج زنده فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، هندبال ، فوتسال و . ... زمان و تاریخ و ساعت بازی تراکتورسازی استقلال در فینال جام شهدا و بازی ملوان پیکان در رده بندی

    برچسب جام شهدا - نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

    iranwiki.net/detail/1227478/article/1
    ورزش پو,اخبار ورزشی,ویدیو ورزشی,نتایج زنده,روزنامه ورزشی,جدول لیگ ... برچسب‌ها: حاشیه فینال جام شهدا،جام شهدا،تراکتورسازی،قهرمان جام شهدا،استقلال تراکتور ...
    ۱ روز پیش - جدول لیگ برتر ایران · انجمن هواداران · نتــــایج زنــــده · تبـلیـغــات · درباره ما · تماس با ما .... يكي به ما بگه جام شهداپخش مستقيم يا نه ساعت چنده ... با کسب جام شهدا به همه تیما می فهمونیم که فقط برا نایب قهرمانی جام پانزدهم تلاش کنن.
    اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای گرانقدر دیده بان ( شهید محمدباقر ... ستارگان – زنده یاد عبدالله و علی – خرازی سحرخیزان – شهدای اصناف بندرعباس.
    ۵ ساعت پیش - نتیجه زنده مسابقات جام شهدا/ پرسپولیس صفر - سایپا صفر.
    ... کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار مسابقات فوتبال، نتایج زنده، جدول ها و ... ۱۲:۳۲ محرمی:باور ندارم بهزادی از میان ما رفته است; ۱۲:۳۲ مربی ذوب‌آهن: جام شهدا ارزش ...

    نتیجه زنده مسابقات جام شهدا/ پرسپولیس 2 – سایپا یک | سهند ...

    sahandnet20.ir/tag/نتیجه-زنده-مسابقات-جام-شهدا-پرسپولیس-2/
    خبرگزاری میزان- تیم‌های صنعت برق هرمزگان در گروه یک و پاس قوامین در گروه دو صدر نشینان هفته دوم سوپر لیگ کاراته شدند. به گزارش خبرگزاری میزان و به نقل از ...

    برنامه کامل جام شهدا اعلام شد | وب سایت استقلال جوان

    esteghlaljavan.ir › عناوین خبر › سایر رسانه ها
    مسابقات جام شهدا تورنمنتی دوستانه برای زنده نگه داشتن یاد شهدای دفاع مقدس است. این مسابقات قرار بود در ابتدای فصل برگزار شود که به دلیل تداخل برنامه اردویی ...

    اخبار زنده | Live News - نود

    www.navad.net/livenews.aspx
    ... شکل نگرفت تا به انتظار هفته‌هاي آينده و نتايج آتي تيم‌هاي اين رده بنشينيم. .... مسابقات چهار جانبه جام شهدا از امروز با ديدار ميان پرسپوليس و سايپا آغاز مي‌شود و ...

    نتایج زنده | ایفنام

    ifnam.com/fa/livescore
    امیدیان: حضور در جام شهدا هم بار فنی و هم بار معنوی دارد/ ذوب‌آهن امسال نتایج خوبی کسب کرده است · پروین، کلانی و استیلی به منزل مرحوم بهزادی رفتند · زمان برگزاری ...
    نتایج هفته هفتم لیگ دسته اول گروه الف+جدول رده بندی/قهرمانی ارژن درنیم‌فصل اول، بازگشت سن‌ایچ به رده دوم؛ برد پرحاشیه مبل کریمی .... فوتسال مقدماتی جام ملت های آفریقا و جام جهانی / صعود لیبی ، مغرب و تونس به دور... ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۰ ... نتایج زنده. live ...
    وبلاگ استانیها - برنامه و لینکهای پخش زنده فوتبال از صدا و سیما - آخرین به‌روز رسانی نظرات: ... پیکان ایران - یوپی‌سی‌ان آرژانتین(والیبال جام باشگاههای جهان).

    عکس بازیکنان جوان استقلال جام شهدا - آبی پوشان

    abipooshan.ir/tag/عکس-بازیکنان-جوان-استقلال-جام-شهدا/
    آرشیو برچسب ها: عکس بازیکنان جوان استقلال جام شهدا ... استقلال در بازی اول خود در جام شهدا موفق شد با نتیجه ۲بر۱ ملوان را شکست دهد . ... زنده از شبکه ورزش
    از گل ارزشمند نکونام به کاسیاس تا باخت ایران در بی ارزش ترین جام بین‌المللی ... رئال مادرید · صفحه اول روزنامه‌های امروز اسپانیا + عکس · قطعیت در برگزاری جام شهدا.

    نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس سایپا جام شهدا ...

    collections.rozblog.com/.../نتیجه-فیلم-خلاصه-بازی-و-گلهای-پرسپولی...
    ۳ ساعت پیش - نتیجه بازی پرسپولیس سایپا جام شهدا جمعه 2 بهمن 94, دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس ... هواداران پرسپولیس یاد همایون بهزادی را زنده نگه داشتند.

    جام نيوز - ورزشی

    www.jamnews.ir/service/sport
    ترکیب پرسپولیس برای دیدار افتتاحیه جام شهدا برابر سایپا مشخص شد. [1 ساعت و 10 دقیقه پیش] .... بروزترین نتایج زندهمعتبرترین لیگ های فوتبال. پربیننده.

    سایپا از حضور در جام شهدا انصراف داد - مشرق

    www.mashreghnews.ir/fa/news/.../سایپا-از-حضور-در-جام-شهدا-انصراف-داد
    ۱ روز پیش - یک روز پیش از آغاز جام شهدا، تیم سایپا از این ر‌قا‌بت‌ها کنار کشید. ... البته تا به این لحظه مشکل ما رفع نشده و تصمیم‌مان انصراف جام شهدا است. منبع: ایسنا. مطالب مرتبط ... عکس/ همایش سخنی با قلب‌های زنده · گزینه های اصلی ... وزیر کشور: تعامل با شورای نگهبان تاکنون نتایج مثبتی داشته است · رایزنی ظریف با وزیر ...
    خانه · ویدیو · پخش زنده · نتایج زنده; باشگاه هواداران; موبایل; بازی .... فوتبال را از دست دادیم; ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ ۱۶:۱۳برانکو: جام شهدا فرصت خوبی است که لوبانوف را محک بزنم ...

    نتایج کامل دیدارهای جام حذفی/ برتری استقلال بر فولاد ...

    www.mizanonline.ir/.../نتایج-کامل-دیدارهای-جام-حذفی-برتری-استقلال-...
    ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری میزان - رقابتهای جام حذفی فوتبال از عصر امروز با برتری تیم‌های ... مشکل بزرگ سازمان لیگ درجام شهدا/ بازی‌ها از شبکه ورزش پخش می‌شود؟

    استقبال برانکو و اولیویرا از جام شهدا | طرفداری

    www.tarafdari.com/node/377088
    اخبار ورزشی ویدیو نتایج زنده جداول و نتایج پیش بینی بسکتبال نقل و انتقالات ... طرفداری- مراسم قرعه‌کشی جام شهدا امروز برگزار شد که برانکو و اولیویرا از حضور ...

    تراکتورسازی با شکست استقلال قهرمان جام شهدا شد - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/sport/1406231820592798
    تراکتورسازی با شکست استقلال قهرمان جام شهدا شد. ... نتایج زنده; جداول لیگها. برنامه مسابقات و نتایج · برنامه پخش زندهمسابقات · جدول لیگ فوتبال · گلزنان برتر ...

    نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا 2 بهمن 94 + دانلود گل های بازی

    www.pixyab.ir/نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-سایپا-2-بهمن-94--دانلود-گل...
    ۲ ساعت پیش - نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا 2 بهمن 94 / جام شهدا + خلاصه و گل ها .... برچسب ها: نتیجه زنده مسابقات جام شهدا/ پرسپولیس 2 - سایپا یک، جام شهدا/ ...
    به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در جام شهداء گفت: ابتدا باید درگذشت آقایان رضا احدی و همایون بهزادی که جزء پیشکسوتان و ...

    برنامه جام شهدا: پرسپولیس – سایپا در افتتاحیه | متا ورزش

    www.metavarzesh.com/78705/برنامه-جام-شهدا-اعلام-شد-پرسپولیس-سای/
    ۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسابقات جام شهدا تورنمنتی دوستانه برای زنده نگه داشتن یاد شهدای دفاع مقدس است. این مسابقات قرار بود در ابتدای فصل برگزار شود که به دلیل تداخل ...

    پرسپولیس و استقلال در جام شهدا ؟ | ورزش بانوان

    varzeshebanovan.com/پرسپولیس-و-استقلال-در-جام-شهدا-؟/
    به گزارش سایت ورزش بانوان ؛ به نقل از بانک ورزش ، بنیاد شهید در تدارک برگزاری جام شهدا پیش از آغاز لیگ برتر با حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال است.

    جام شهداء قطعا برگزار می‌شود - فیدوس

    feydus.ir/fa/rssreader/news?sec_id=21&id=134755
    ۱ روز پیش - تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول · MasterCup · ارتباط با ما · کارت شارژ ... بنابراین قطعاجام شهداء برگزار خواهد شد.

    بازی های 4 جانبه جام شهدا 94 | تیفوسی

    tifo30.ir/tag/بازی-های-4-جانبه-جام-شهدا-94/
    صفحه اصلی · نتایج زنده · جدول لیگ های مختلف » · لیگ برتر ایران ... بازی های 4 جانبه جام شهدا 94. برنامه مسابقات جام شهدا اعلام شد/ پرسپولیس به مصاف راه‌آهن می‌رود.

    پرسپولیس با لوبانف در فینال جام شهدا/ درخشش زینالی و ...

    www.bankvarzesh.com/.../پرسپولیس-با-لوبانف-در-فینال-جام-شهدا-در...
    ۳ ساعت پیش - بانک ورزش - تیم پرسپولیس در دیداری پر گل و تماشایی از سد سایپا عبور کرد و به فینال جام شهدا رسید. به گزارش بانک ورزش، در دیدار نخست این ...
    8برچسب جام شهدا - نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر نتیجه بازی تراکتور پیکان : پیروزی تراکتورسازی مقابل پیکان در نیمه اول. تورنمنت چهارجانبه جام ...

    برنامه مسابقات فوتبال جام شهدا اعلام شد/ پرسپولیس-سایپا ...

    www.mehrnews.com/.../برنامه-مسابقات-فوتبال-جام-شهدا-اعلام-شد-پرس...
    ۶ روز پیش - جلسه هماهنگی جام شهدا با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه ها و ... عناوین سرویس · فوتبال ایران · فوتبال جهان · توپ و تور · کشتی و وزنه برداری · ورزش های رزمی · سایر ورزشها · نتایج زنده · جداول لیگ ... برنامه کامل مسابقاتجام شهدا به شرح زیر در این جلسه تعیین شد: .... سی‌ان‌ان: لوینسون زنده و داخل ایران است ...
    ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتایج سومین روز مسابقات واترپلو زیر 18 سال گرامیداشت شهدای شناگر زنجان اعلام شد. ... نتایج روز سوم (سه شنبه) مسابقات واترپلو زیر ۱۸ سال جام شهدای شناگر استان زنجان: ... حب‌درویش و اجرای حرکات نمایشی در برنامه زنده + فیلم.
    ورزش پاک - نتیجه بازی استقلال و تراکتورسازی در فینال جام شهدا + تراکتورسازی قهرمان شد. - زمان و ساعت پخش زنده و مستقیم فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، نتایج ...

    نسیم آنلاین | جلال امیدیان: حضور در جام شهدا ارزش معنوی زیادی ...

    www.nasimonline.ir/.../جلال-امیدیان-حضور-در-جام-شهدا-ارزش-معنوی-زیادی...
    ۷ ساعت پیش - وی گفت: خیلی خوشحالیم که جام شهدا برگزار می‌شود. این بازی‌ها ارزش معنوی دارد و می‌تواند یاد شهدا را زندهنگه دارد. بازی‌های تدارکاتی در حال حاضر خیلی ... همایون بهزادی را تسلیت گفت. آخرین نتایج تنیس روی میز پروتور جهانی مجارستان ...

    هواداران استقلال فردا پای تلویزیون باشند/ پخش مستقیم جام ...

    www.esteghlaltehranfc.com/.../هواداران-استقلال-فردا-پای-تلویزیون-با...
    ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد بازی‌های جام شهدا به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این بازی‌ها در ورزشگاه تختی و با حضور ...

    ایا جام شهدا را تلویزیون زنده پخش می شود - خبر ایرونی

    iruni.ir/search/?q=ایا+جام+شهدا+را+تلویزیون+زنده+پخش+می+شود
    نتایج جستجو برای: ایا جام شهدا را تلویزیون زنده پخش می شود. مهمترین ویژگی .... مسابقات جام شهدا تورنمنتي دوستانه برايزنده نگه داشتن ياد شهداي دفاع مقدس است.
    دی اسپورت: دو باشگاه مقاومت تهران و شهدای جویبار از باشگاه نفت و گاز گچساران و بازیکن خاطی اش شکایت کردند. ... نتایجهفته سوم لیگ برتر فوتسال استان بوشهر · عملكردفوق ... جام حذفي ايتاليا : لاتزيو - يوونتوس زنده از ... زنده از شبکه ورزش ...

    مربی ذوب‌آهن: جام شهدا ارزش معنوی دارد - خانه

    1sportnews.com/news/مربی-ذوب‌آهن:-جام-شهدا-ارزش-معنوی-دارد-
    ۶ ساعت پیش - مربی ذوب آهن می‌گوید به خاطر نتایج خوبی که ذوب آهن کسب کرده همه تیم‌ها بسیار محکم ... این بازی‌ها ارزش معنوی دارد و می‌تواند یاد شهدا را زنده نگه دارد.

    رادیو ورزش همچنان روی خط برد در مسابقات فوتسال جام «شهدای ...

    radiovarzesh.ir/-/رادیو-ورزش-همچنان-روی-خط-برد-در-مسابقات-فوتسال-جا...
    رادیو ورزش همچنان روی خط برد در مسابقات فوتسال جام «شهدای رسانه». نمایش آخرین اخبار و رویدادهای ورزشی ایران و جهان را این صفحه ببینید. از اخبار ورزشی, تازه های ...

    نتایج زنده

    mr90.ir/clan/games
    بازی دوستانه - سری آ ایتالیا - جام باشگاه های جهان - جام حذفی ایتالیا - لالیگا اسپانیا - لوشامپیونه فرانسه - جام حذفی انگلیس - لیگ برتر انگلیس - بوندسلیگا آلمان ...
    مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران در تورنمنت جام شهدا، اظهار داشت: حضور در جام شهدا باعث افتخار ما است و قصد داریم با ادامه.
    ۲ روز پیش - قبل از حضور ذوب آهن در جام شهدا ... اما با توجه به اینکه قرار است ذوب‌آهن در روز شنبه 3 بهمن‌ماه در جام شهداحضور ... گزارش زنده تمام اتفاقات والیبالی لیگ.

    نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس سایپا جام شهدا ...

    www.fastcamp.ir/1394/.../نتیجه-فیلم-خلاصه-بازی-و-گل‌های-پرسپول.ht...
    ۲ ساعت پیش - نتیجه بازی پرسپولیس سایپا جام شهدا جمعه 2 بهمن 94,دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس ... هواداران پرسپولیس یاد همایون بهزادی را زنده نگه داشتند.

    جام شهدا | حاشیه دیدار پیکان - تراکتور / شعار علیه رحمتی ...

    metafootball.com/fa/.../سفارش-دروازهبان-به-کیروش-شعار-علیه-رحمتی/
    خانه · نتایج زنده · اخبار · سرصفحه · فهرست مقالات · مصاحبه های ... جام شهدا | حاشیه دیدار پیکان - تراکتور / شعار علیه رحمتی. سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰ ۰ ۹۷.
    طبقه بندی .... نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا 2 بهمن 94 / جام شهدا + خلاصه و گل ها. گزارش کامل . .... نتایج زنده · پخش زنده · رادیـــو ..... 2* مقدماتی جام جهانی آسیا ... 1.

    پرسپولیس – سایپا؛ افتتاحیه جام شهدا - همه جو

    hamejoo.ir/پرسپولیس-سایپا؛-افتتاحیه-جام-شهدا/
    ۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسابقات جام شهدا تورنمنتی دوستانه برای زنده نگه داشتن یاد شهدای دفاع مقدس است. این مسابقات قرار بود در ابتدای فصل برگزار شود که به دلیل تداخل ...
    نتایج زنده والیبال · اخبار فوتبال > نتايج بازي هاي فوتبال دور دوم فصل 93-94. دي 29, 1394. برنامه هفتگی و نتایج دور دوم لیگ دسته دوم فصل 93 - 94 باشگاههای کشور. هفته اول ... استقلال آبی ب تهران 2 – 0 پارس جنوبی جم – ورزشگاه شهدای هویزه تهران

    جام شهدای کوار؛ تجلی رشد والیبال در شهرستان ها - والیبال ایران

    volleyballiran.com/.../5335-جام-شهدای-کوار؛-تجلی-رشد-والیبال-در-شهر...
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پخش و نتایج زنده · جداول ... جام شهدای کوار؛ تجلی رشد والیبال در شهرستان ها ... والیبال ایران: پنجمین دوره مسابقات جام شهدای شهرستان کوار با حضور ...
    ۱ روز پیش - تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول · MasterCup · ارتباط با ما · کارت شارژ ... تیم فوتبال سایپا از جام چهار جانبه شهدا انصراف داد. به گزارش "ورزش سه"، قرار بود جام شهدا با شرکت تیم های پرسپولیس، ...
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج زنده · جداول لیگ ... جام شهدای شهرک جریه سید راضی قرعه کشی شد . ... گروه بندی مسابقاتجام شهدای شهرک جریه سیدراضی به شرح زیر است :.
    ۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات دومین دوره مسابقات کشتی جام شهدای شهر زیراب و شهدای غواص و اسامی استان های شرکت کننده جزئیات دومین دوره ... نتایج زنده · جداول لیگ ها.
    ۲۳ ساعت پیش - خانه · سایت قدیمی · نسخه موبایل · نتایج زنده · انجمن گفتگو · فروشگاه اینترنتی پارس فوتبال · کانال تلگرام · Toolbar · تبادل بنر · تبلیغات ...

    جام شهدا شهریور ماه برگزار می‌شود

    www.nasserhejazi1.ir/fa/ndt/40356/جام-شهدا-شهریور-ماه-برگزار-می-شود
    مسابقات جام شهدای فوتبال که قرار بود پیش از شروع فصل آغاز شود در شهریور ماه برگزار می‌شود.
    نتایج لیگ برتر ایران و نتایج لیگ برتر فوتبال و جدول نتایج لیگ برتر ایران و نتایج لیگ برتر ایران 94-95 را در سایت نمناک ... نتایج لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس 94-95 + جدول .... راه آهن – تراکتورسازی- ورزشگاه شهدای شهر قدس .... نگاهی به جدول همه ادوار لیگ برتر فوتبال ایران; نتایج زنده لیگ برتر فوتبال ایران ...

    ابهام در حضور مدافع سرخ‌پوشان در جام شهدا/ محمد انصاری ام آر آی ...

    khabar724.ir/1394/11/ابهام-در-حضور-مدافع-سرخ‌پوشان-در-جام-ش/
    ۱ روز پیش - تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول ... با این حساب حضور این بازیکن در تورنمنت جام شهدا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
    ۳۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتایج زنده · ارتباط با ما · en/fr ... دیدار افتتاحیه اولین دوره جام شهدا از ساعت 22:15 بین تیم های استقلال و ملوان در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد.

    جام شهدای میاندورود/دهیاری اسرم برنده دیدارشهرآوردباسورنا+ ...

    asramnews.com/جام-شهدای-میاندوروددهیاری-اسرم-برنده/
    ۱ روز پیش - اخباراسرم-ورزشی:ازسری مسابقات فوتسال جام شهدای میاندورود درسالن امیرالمومنین(ع)،دهیاری فاتح شهرآوردبرابرسورنای اسرم شد.

    جام شهدا با حضورپرسپولیس،ذوب‌آهن، سایپاوصبا | اخبار شمال ...

    news.shomalgardi.com/.../جام-شهدا-با-حضورپرسپولیسذوب‌آهن-سایپاوص...
    ۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول ... رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان و محل برگزاری جام شهدا، گفت: جام ...

    نتایج دوردوم بازیهای جام یادواره شهدا | جستجو | atuo-link

    atuo-link.ir/list.php?key=نتایج+دوردوم+بازیهای+جام+یادواره+شهدا
    یاد واره شهدا در دبیرستان شریعتی و هنرستان شهید موسوی با حضور مسولین آموزش و پرورش و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول و دانش اموزان بسیجی به منظور زنده نگه ...

    نتیجه بازی استقلال و تراکتورسازی 1 دی 94 / جام حذفی + ...

    www.zxn.ir/نتیجه-بازی-استقلال-و-تراکتورسازی-1-دی-94-ج.html
    ۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه زنده نیمه‌نهایی جام حذفی/ استقلال 2 تراکتورسازی 1. www.mizanonline.ir/… ... 90tv.ir :: خلاصه بازی تراکتورسازی 2 – 1 استقلال (جام شهدا).

    خبـر23 | ابهام در حضور مدافع سرخ‌پوشان در جام شهدا/ محمد ...

    khabar23.ir/item-34691-ابهام-در-حضور-مدافع-سرخ-پوشان-در-جام-شهد
    ۱ روز پیش - تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول ... با این حساب حضور این بازیکن در تورنمنت جام شهدا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
    ۲۹ دی ۱۳۹۴ ۱ · ادامه مطلب · انتقال امتیاز لیگ دسته دوم مس به شهیدان عباس نژاد اقلید فارس ... ادامه مطلب · اتفاقی بی سابقه در فوتسال ایران/نرم افزار اندروید نتایج زنده و جداول برای فوتسالی .... نتایج و برنامه کامل جام ملت های آسیا ( کلیک کنید) ...
    ۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه زنده نیمه‌نهایی جام حذفی/ استقلال 1 - تراکتورسازی 0 .... جام شهدا. استقلال تهران 1 --- تراکتورسازی تبریز 2. تاریخ بازی : 1393/05/02.

    جام پارسی

    jameparsi.ir/
    ابرار ورزشی, نتایج زنده ،فوتبال داخلی و فوتبال خارجی ورزش بانوان ... صبای قم با پشت سر گذاشتن اردوی کیش این روزها خود را برای مسابقات جام شهدا در تهران آماده می ...

    تیم سایپا از جام شهدا کنار کشید

    9sobh.ir/fa/news/46070/تیم-سایپا-از-جام-شهدا-کنار-کشید
    ۱ روز پیش - تیم فوتبال سایپا که قرار بود در رقابتهای چهارجانبه جام شهدا شرکت کند، از این مسابقات انصراف ... نتایج زنده ... تیم سایپا از جام شهدا کنار کشید.

    سایپا از جام شهدا انصراف داد - راه فردا

    www.rahefarda.com › اخبار ورزشی
    ۱ روز پیش - تیم فوتبال سایپا از جام چهار جانبه شهدا انصراف داد. ... تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول · MasterCup · ارتباط با ما · کارت شارژ ... به گزارش "ورزش سه"، قرار بود جام شهدا با شرکت تیم های پرسپولیس، ...
    ۱ روز پیش - ابهام در حضور مدافع پرسپولیس در جام شهدا. ... ام آر آی گرفت تا پزشکان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص میزان مصدومیت او به نتایج دقیق برسند.
    اخبار بدمینتون ایران و جهان - جام شهدا اراک در سالن بدمینتون دانشگاه آزاد اراک ادامه یافت ... این بازی را باز هم نوید محمدی بانتایج 21-19 و 21-18 توانست علی رحمتی ...

    سایپا از جام شهدا انصراف داد - ورزش سه - پارسی جو

    khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid...title=سایپا...جام+شهدا...
    ۱ روز پیش - به گزارش ورزش سه قرار بود جام شهدا با شرکت تیم های پرسپولیس ... تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کدنتایج زنده و جداول · MasterCup · ارتباط با ما · کارت شارژ ... تیم فوتبال سایپا از جام چهار جانبه شهدا انصراف داد.

    سایپا در جام شهدا شرکت می کند یا نمی کند، مساله این است!

    persiafootball.com/news/سایپا-در-جام-شهدا-شرکت-می-کند-یا-نمی-کند-2/
    ۸ ساعت پیش - خانه · سایت قدیمی · نسخه موبایل · نتایج زنده; انجمن گفتگو · فروشگاه اینترنتی پارس ... منهای فوتبال · پخشزنده ... باشگاه سایپا بار دیگر موضع خود را در خصوص شرکت در جام شهدا تغییر داد. ... ریزی ها قرار است روز جمعه در جام شهدا به مصاف پرسپولیس برود هنوز تکلیف حضور خود را در این رقابت ها مشخص نکرده است.

    ابهام در حضور مدافع سرخ‌پوشان در جام شهدا/ محمد ... - آفتاب دنا

    aftabedena.ir/ابهام-در-حضور-مدافع-سرخ‌پوشان-در-جام-ش/
    ۱ روز پیش - تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول ... با این حساب حضور این بازیکن در تورنمنت جام شهدا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
    ... 11:53 -امیدیان: حضور در جام شهدا هم بار فنی و هم بار معنوی دارد/ ذوب‌آهن امسال نتایج ... 11:31 -درخشان: بهزادی از اسطوره‌های پرسپولیس بود/ قدر پیشکسوتان را تا زنده ...
    ۱ روز پیش - خانه / اخبار / سایپا در افتتاحیه جام شهدا به میدان می رود .... رئال مادرید در صدر جام جداول ورزشی و نتایج زندهجریمه های چند ده میلیونی بخاطر مصدومیت!
    ۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جام شهدا با حضورپرسپولیس،ذوب‌آهن، سایپاوصبا ... تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول · MasterCup · ارتباط با ما · کارت شارژ ... رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان و محل برگزاری جام شهدا، ...
    ۱ روز پیش - تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول · MasterCup · ارتباط با ما · کارت شارژ ... ابهام در حضور مدافع سرخ‌پوشان در جام شهدا ...

    چهار تیم جام شهدا مشخص شدند - سیمرغ

    seemorgh.com › ورزش › لیگ های ایران
    ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چهار تیم جام شهدا مشخص شدند. ... جام شهدا امسال با حضور 4 تیم استقلال تهران، سایپا، سیاه جامگان و استقلال خوزستان در تهران برگزار .... نتایج زنده
    ۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتایج زنده فوتبال ... 1-2-اگر دو یا چند تیم هم امتیاز باشند به نتایج تفاضل گل و در صورت تساوی آنگاه تعداد گل زده و سپس نتیجه دیدار مستقیم دو تیم تعیین ... تهیه وتنظیم: کمیته اجرائی مسابقات فوتسال جام شهدای روستای چوشل.
    ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج زنده · جداول لیگ ها ... تیم جوانان شهدای ارسباران قهرمان جام رمضان شد ... تیم جوانان شهدایارسباران در بازی فینال رده جوانان جام رمضان برای بار دوم ...

    هفته سوم مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه برگزار شد

    www.ipna.ir/thisitem.aspx?partner-52651bb8-2dd5-4d48-8bf2...
    ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هفته سوم مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه استان اصفهان شب گذشته با انجام چهار دیدار در مجموعه ورزشی کارگران پیگیری شد. در اولین دیدار تیم ...

    سایپا از جام شهدا انصراف داد - خبرگو

    khabargo.ir/سایپا-از-جام-شهدا-انصراف-داد/
    ۱ روز پیش - تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول · MasterCup · ارتباط با ما ... تیم فوتبال سایپا از جامچهار جانبه شهدا انصراف داد.
    ۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسیریاب خانه نتایج زنده برنامه پخش مسابقات از تلویزیون گیشه مطبوعات ... جام شهدا با حضورپرسپولیس،ذوب‌آهن، سایپاوصبا امشب زیدان جایگزین ...

    تیم فوتبال سایپا از مسابقات جام شهدا کنار کشید/احتمال لغو ...

    pajvak.com/.../تیم-فوتبال-سایپا-از-مسابقات-جام-شهدا-کنار-کشید-احت...
    ۱ روز پیش - تیم فوتبال سایپا از مسابقات جام شهدا کنار کشید/احتمال لغو مسابقات. ... سی‌ان‌ان: لوینسون زنده و داخل ایران است ...

    نتایج بازیهای استقلال در فصل 94_93

    www.fcesteghlalclub.ir/amar2/12990-fasl_93-94.html
    بازیهای تیم استقلال تهران فصل 94-1393 ( لیگ برتر – جام حذفی - دوستانه ) بازی دوستانه استقلال تهران 0 ... جام شهدا. استقلال تهران 2 --- ملوان انزلی 1. تاریخ بازی : 1393/04/30. مکان بازی : تختی تهران .... مکان بازی : کمپ زنده یاد ناصر حجازی.
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتایج و تصاویر مراسم پایانی فوتبال جام شهدا عمارلو در داماش ... در مراسم پایان مسابقات فوتبال جام شهدای عمارلو در روستای گردشگری داماش در عصر روز ..... اجرای حمید هکر نستی امشب ساعت ۲۲/۳۰ در برنامه زنده رجا در شبکه باران - ۹۴/۶/۱۶ ...
    ۱ روز پیش - تیم فوتبال سایپا که قرار بود در رقابتهای چهارجانبه جام شهدا شرکت کند، از این مسابقات انصراف داد.
    نتایج زنده · پارسی. English. تبلیغات در سایت ورزش 11. یورو 2016. مرکز خبر · کل اخبار. مرکز خبر ..... 17:00. 94/11/13. سپاهان · جدول کامل نتایج و برنامه بازی ها » ...

    صدرنشینی علوم ادب همدان در مسابقات لیگ فوتبال نونهالان ...

    www.hamedanvarzesh.ir/.../صدرنشینی-علوم-ادب-همدان-در-مسابقات-لیگ...
    ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پنجشنبه ها با شهدا. پخش زنده ورزشی ... هفته چهارم مسابقات لیگ فوتبال نونهالان همدان جام "شهدایغواص" با صدرنشینی علم و ادب همدان به پایان رسید.

    مراسم جام شهدا - جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران

    www.iranfootballfan.ir/index/album_2549/مراسم-جام-شهدا/

    ۳ روز پیش - مشاهده آلبوم تصاویر مراسم جام شهدا. ... صفحه نخست; گالری عکس; صدور کارت عضویت · نتایج زنده. ○ نظر خاکپور درباره صعود ایران و رویارویی با ..

    نتیجه بازی امید ایران و ژاپن 2 بهمن 94
    تراست بازدید : 399 شنبه 3 بهمن 1394 زمان : 10:20
    ارسال نظر برای این مطلب

    تعداد صفحات : 131

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 660
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 310
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 550
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1543
  • بازدید ماه : 12760
  • بازدید سال : 83219
  • بازدید کلی : 3359714
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی